Nosti hintoja kuukausi maksu 27e vaihdan teleoperaattoria halvenpaan moi liittymä.T.Pena
Elisa kallisoperaattori
4
108
Vastaukset
- Anonyymi00003
Elisa on aivan paska!
- Anonyymi00004
Mulla menee lähes 50e kuussa sinne +YouTube. Pienituloiselle liikaa. Eivät välitä.
- Anonyymi00005UUSI
Käytän vanhanaikaista puhelinta, jolla vain soitan puheluja ja lähetän yhden tekstiviestin kuussa. Elisa ilmoitti nostavansa liittymäni hinnan 29 euroon vuoden kuluttua.
Minä ilmoitin vaihtavani Moille, joka sekin tosin velottaa 15 euroa kuussa perusmaksua plus puhelut päälle. Mieleen palautuu vanhat ajat, jolloin Saunalahti velotti 59 senttiä kuukausimaksua. - Anonyymi00006UUSI
Ei ole kun osaa kilpailuttaa oikein! Eli vaihtaa operaattoria jolloin Elisa tarjoaa viime hetkillä parempaa tarjousta. Näin minulla ollut Elisan liittymä jo vuosien ajan alle 15 euroa/kk..
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?3241856Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok831297Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh751294- 1341167
- 81986
- 90904
- 48853
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro118824- 48790
Sitä saattaa vähän hölmöillä
rakkauspäissään, jos tunteita on enemmän kuin osaa käsitellä. Alkuhölmöilyt on söpöä ja sallittavaa.60746