Hellekausi tulossa

Anonyymi-ap

Tänään jo 13 astetta plussan puolella, mutta tuulessa tuntui tuskin 6 asteelta.
El Ninoko se ilmoja pitelee ja heittelee.

32

267

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Meillä on nyt +16. Ihan tarkeni lyhythihaisessa.
      En kyllä hellettä kaipaa. Tahdon liikkua. Minusta tulee mökkihöperö, jos joudun poteroitumaan kotiin tuulettimien kanssa.

      • Anonyymi00009

        26 on vasta hellettä.


      • Anonyymi00024
        Anonyymi00009 kirjoitti:

        26 on vasta hellettä.

        25.


    • Anonyymi00002

      Että on komia taivas!
      Niin kauniit värit, tylenpunaisena leiskuva monin värisävyin maalattu taivas, mutta tänne ei saa kuvia.

      Jos valvot, mene ikkunaan , jos se olisi vaikka Sinunkin taivaasi kauneutta!

      Jaa, miksikö tähän aikaan taivasta katson, no kun heräsin ja se näkyy kun makaam sängyssä.
      Meillä ei pidetä päivänvaloa pois pimennysverhoilla. aamuaurinko niin kivasti lämmittää poskea sekin. Nyt ei paista, mutta kun paistaa.

      • Anonyymi00003

        Pilveileekö taivaasi ?


      • Anonyymi00004

        Voi ei, olin kyllä hereillä ja kuuntelin äänikirjaa.
        Nyt paistaa aurinko sinisellä taivaalla, ei pilviä.


      • Anonyymi00028
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        Voi ei, olin kyllä hereillä ja kuuntelin äänikirjaa.
        Nyt paistaa aurinko sinisellä taivaalla, ei pilviä.

        Kiitämme säästä.


    • Anonyymi00005

      Nyt lämpenee, jo aamulla +16 ja päivällä varmaan jo yli 20.

      • Anonyymi00031

        jeee!


    • Anonyymi00006

      Ei päästä hellelukemiin.

      Toivoisi vielä kunnon sateita, ettei järvessä tarvitse alkaa pohjakiviä laskemaan, jäävät nekin jo pintaann.

      • Anonyymi00032

        Täällä vettä tuli länsituuleen mukana mereltä.


    • Anonyymi00007

      Perjantaina jo Lapissakin ( on ennustettu ) päästäis 20 asteeseen.
      Niinköhän.

      • Anonyymi00020

        Sitä toivomme....


    • Anonyymi00008

      Toivotaan hellekauden alkaneen, ja saa kestää syyskuun puoleen väliin asti, välillä mukavia rankkasateitakin.

    • Anonyymi00010

      Kohtahan sitä voi jättää toiset välihousut pois? ...Eiku; hyvin vähissä vaatteissa, ettei tule turhaa pyykkiä. Ihan minimi.

      • Anonyymi00012

        Pois vaan, nyt tuuletetaan....!


    • Anonyymi00011

      Tänään on lämpöisempää kuin eilen, onneksi.

    • Anonyymi00013

      Kylmää on, tuntuukin tosi hyvältä kun lämpö palaa sitten .

    • Anonyymi00014

      Joo siis el ninjo käy meillä kylässä ja silleen vai olikose el bimbo

      • Anonyymi00016

        El bimbo on vain mies, laulun mukaan.
        Bimboksiko se vuorineuvos Paukku kutsui Eero Melasniemen roolihahmoa?


      • Anonyymi00017
        Anonyymi00016 kirjoitti:

        El bimbo on vain mies, laulun mukaan.
        Bimboksiko se vuorineuvos Paukku kutsui Eero Melasniemen roolihahmoa?

        Eiku tolloksi, ja huusi ; 'henkilökunta, tärpättiä!'....


      • Anonyymi00018
        Anonyymi00017 kirjoitti:

        Eiku tolloksi, ja huusi ; 'henkilökunta, tärpättiä!'....

        Niinpä olikin tollo.
        Ihan katsottava viihdeohjelma. Anja Pohjola kylvettäjänä.
        Huumorikin muuttuu ajan kuluessa.
        En löydä nykyään yhtään katsottavaa hauskaa.


      • Anonyymi00019
        Anonyymi00018 kirjoitti:

        Niinpä olikin tollo.
        Ihan katsottava viihdeohjelma. Anja Pohjola kylvettäjänä.
        Huumorikin muuttuu ajan kuluessa.
        En löydä nykyään yhtään katsottavaa hauskaa.

        Sitä sarjaa kuvattiin ihan oikeassa hotellissa, ei missään studiossa, jo edesmennyt kaverini asui juuri silloin työkomennuksella siellä. Kylvettäjiä ja henkilökuntaa oli monia, mutta Paukku ja Tollo oli samat koko ajan.


      • Anonyymi00021
        Anonyymi00019 kirjoitti:

        Sitä sarjaa kuvattiin ihan oikeassa hotellissa, ei missään studiossa, jo edesmennyt kaverini asui juuri silloin työkomennuksella siellä. Kylvettäjiä ja henkilökuntaa oli monia, mutta Paukku ja Tollo oli samat koko ajan.

        Oliko se Park Hotelli Käpylässä? Sellainen mielikuva jäi. Se on vieläkin olemassa.


      • Anonyymi00026
        Anonyymi00021 kirjoitti:

        Oliko se Park Hotelli Käpylässä? Sellainen mielikuva jäi. Se on vieläkin olemassa.

        Se juuri tais olla, kyllä. Suosittu sarja, rankkaa satiiria, jossa toinen puoli tottakin.


    • Anonyymi00015

      Ei vielä hellettä sääkartoilla meidän paikkakunnalla. Siinä kuitenkin +20 tietämissä ja vähän yli.

      • Anonyymi00022

        15 vain täällä, ja tuulee navakasti.


    • Anonyymi00023

      Vai valkeaa savua tupsuttavat rahtikoneet.

    • Anonyymi00025

      Etelä ja keski Eurooppaan voimistuu laaja helleaalto jopa 40 asteen lämpötiloja.

      Erään pitkän ennusteen mukaan Suomessa ei olisi montaa hellepäivää tänä kesänä, mutta sopivan lämmintä. Tulevaisuudessa etelän matkojen sijaan matkustetaan pohjois-eurooppaan vilvoittelemaan.

    • Anonyymi00027

      Tänään on kuumaa, sopivasti tuli.

    • Anonyymi00029

      Nyt on +19°. Ennuste +21. Sininen taivas heikko tuuli.

    • Anonyymi00030

      Missä viipyy helle? Heti tänne!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      72
      2104
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      129
      1416
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1403
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1092
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      967
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      364
      893
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      704
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      674
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    Aihe