Tänään jo 13 astetta plussan puolella, mutta tuulessa tuntui tuskin 6 asteelta.
El Ninoko se ilmoja pitelee ja heittelee.
Hellekausi tulossa
32
267
Vastaukset
- Anonyymi00001
Meillä on nyt +16. Ihan tarkeni lyhythihaisessa.
En kyllä hellettä kaipaa. Tahdon liikkua. Minusta tulee mökkihöperö, jos joudun poteroitumaan kotiin tuulettimien kanssa.- Anonyymi00009
26 on vasta hellettä.
- Anonyymi00024
Anonyymi00009 kirjoitti:
26 on vasta hellettä.
25.
- Anonyymi00002
Että on komia taivas!
Niin kauniit värit, tylenpunaisena leiskuva monin värisävyin maalattu taivas, mutta tänne ei saa kuvia.
Jos valvot, mene ikkunaan , jos se olisi vaikka Sinunkin taivaasi kauneutta!
Jaa, miksikö tähän aikaan taivasta katson, no kun heräsin ja se näkyy kun makaam sängyssä.
Meillä ei pidetä päivänvaloa pois pimennysverhoilla. aamuaurinko niin kivasti lämmittää poskea sekin. Nyt ei paista, mutta kun paistaa.- Anonyymi00003
Pilveileekö taivaasi ?
- Anonyymi00004
Voi ei, olin kyllä hereillä ja kuuntelin äänikirjaa.
Nyt paistaa aurinko sinisellä taivaalla, ei pilviä. - Anonyymi00028
Anonyymi00004 kirjoitti:
Voi ei, olin kyllä hereillä ja kuuntelin äänikirjaa.
Nyt paistaa aurinko sinisellä taivaalla, ei pilviä.Kiitämme säästä.
- Anonyymi00005
Nyt lämpenee, jo aamulla +16 ja päivällä varmaan jo yli 20.
- Anonyymi00031
jeee!
- Anonyymi00006
Ei päästä hellelukemiin.
Toivoisi vielä kunnon sateita, ettei järvessä tarvitse alkaa pohjakiviä laskemaan, jäävät nekin jo pintaann.- Anonyymi00032
Täällä vettä tuli länsituuleen mukana mereltä.
- Anonyymi00007
Perjantaina jo Lapissakin ( on ennustettu ) päästäis 20 asteeseen.
Niinköhän.- Anonyymi00020
Sitä toivomme....
- Anonyymi00008
Toivotaan hellekauden alkaneen, ja saa kestää syyskuun puoleen väliin asti, välillä mukavia rankkasateitakin.
- Anonyymi00010
Kohtahan sitä voi jättää toiset välihousut pois? ...Eiku; hyvin vähissä vaatteissa, ettei tule turhaa pyykkiä. Ihan minimi.
- Anonyymi00012
Pois vaan, nyt tuuletetaan....!
- Anonyymi00011
Tänään on lämpöisempää kuin eilen, onneksi.
- Anonyymi00013
Kylmää on, tuntuukin tosi hyvältä kun lämpö palaa sitten .
- Anonyymi00014
Joo siis el ninjo käy meillä kylässä ja silleen vai olikose el bimbo
- Anonyymi00016
El bimbo on vain mies, laulun mukaan.
Bimboksiko se vuorineuvos Paukku kutsui Eero Melasniemen roolihahmoa? - Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
El bimbo on vain mies, laulun mukaan.
Bimboksiko se vuorineuvos Paukku kutsui Eero Melasniemen roolihahmoa?Eiku tolloksi, ja huusi ; 'henkilökunta, tärpättiä!'....
- Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Eiku tolloksi, ja huusi ; 'henkilökunta, tärpättiä!'....
Niinpä olikin tollo.
Ihan katsottava viihdeohjelma. Anja Pohjola kylvettäjänä.
Huumorikin muuttuu ajan kuluessa.
En löydä nykyään yhtään katsottavaa hauskaa. - Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Niinpä olikin tollo.
Ihan katsottava viihdeohjelma. Anja Pohjola kylvettäjänä.
Huumorikin muuttuu ajan kuluessa.
En löydä nykyään yhtään katsottavaa hauskaa.Sitä sarjaa kuvattiin ihan oikeassa hotellissa, ei missään studiossa, jo edesmennyt kaverini asui juuri silloin työkomennuksella siellä. Kylvettäjiä ja henkilökuntaa oli monia, mutta Paukku ja Tollo oli samat koko ajan.
- Anonyymi00021
Anonyymi00019 kirjoitti:
Sitä sarjaa kuvattiin ihan oikeassa hotellissa, ei missään studiossa, jo edesmennyt kaverini asui juuri silloin työkomennuksella siellä. Kylvettäjiä ja henkilökuntaa oli monia, mutta Paukku ja Tollo oli samat koko ajan.
Oliko se Park Hotelli Käpylässä? Sellainen mielikuva jäi. Se on vieläkin olemassa.
- Anonyymi00026
Anonyymi00021 kirjoitti:
Oliko se Park Hotelli Käpylässä? Sellainen mielikuva jäi. Se on vieläkin olemassa.
Se juuri tais olla, kyllä. Suosittu sarja, rankkaa satiiria, jossa toinen puoli tottakin.
- Anonyymi00015
Ei vielä hellettä sääkartoilla meidän paikkakunnalla. Siinä kuitenkin +20 tietämissä ja vähän yli.
- Anonyymi00022
15 vain täällä, ja tuulee navakasti.
- Anonyymi00023
Vai valkeaa savua tupsuttavat rahtikoneet.
- Anonyymi00025
Etelä ja keski Eurooppaan voimistuu laaja helleaalto jopa 40 asteen lämpötiloja.
Erään pitkän ennusteen mukaan Suomessa ei olisi montaa hellepäivää tänä kesänä, mutta sopivan lämmintä. Tulevaisuudessa etelän matkojen sijaan matkustetaan pohjois-eurooppaan vilvoittelemaan. - Anonyymi00027
Tänään on kuumaa, sopivasti tuli.
- Anonyymi00029
Nyt on +19°. Ennuste +21. Sininen taivas heikko tuuli.
- Anonyymi00030
Missä viipyy helle? Heti tänne!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä722104- 1291416
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321403- 1431092
- 105967
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten364893Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55704Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673