Leikkelin tossa äsken mun alapään karvat pois hetken mielijohteesta kun ajattelin että se näyttäisi hyvältä. Nyt tulin jo katumapäälle ja pieni sänki kutittaa housuissa. Kuinka nopeesti karvat kasvaa takaisin?? 16v olen
Millon saan karvat takas?
13
458
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ai niin unohtui sanoa tosiaan olen poika
- Anonyymi00002
Munakarvat kasvaa sentin kuukaudessa. Ovat pojilla noin 7 senttisiä eli noin 7 kuukautta.
- Anonyymi00003
Kiitos vastauksesta, kyllä mulle riittää vähän lyhyempikin, esim. 2cm
- Anonyymi00004
Oon 15v ja poika. Mulla ei ole vielä kasvanut karvoja. Syksyllä täytän 16. Olisi kiva tietää milloin ne alkaa kasvaa. Mun pili on vielä tollanen 7cm.
- Anonyymi00005
Mä täytän kesällä 16 ja mulla 8cm löysänä ja 14cm kovana ja itellä tais karvat alkaa kasvaa joskus 13 vuotiaana mut kyllä ne siitä vielä kasvaa varmasti
- Anonyymi00006
No mulla tuli myös tuo kysymys eteen. Oon 16v tyttö, ajoin karvat kokonaan pois poikaystävän pyynnöstä vajaa pari viikkoa sitten , reilu viikossa tullut pieni sänki mutta ei peitä vielä mitään, karvattomalta näyttää. Nyt ilmeni että meillä on tulossa mökkireissu juhannuksena ja siellä perinteisesti saunotaan ja uidaan. Vielä viikko aikaa niin tuskin karvat kovin paljoa kasvaa niin nyt sitten pitäs miettiä suunnitelmaa kehtaako sänkipilluna mennä muitten kans saunaan vai pitääkö turvautua bikineihin?
- Anonyymi00007
Kyllä kehtaa, paljon ennemmin siisti ja lyhyt karva kun jumalaton viidakko
- Anonyymi00008
Jos pelkästään naisten saunomista niin voi mennä minkälaisena vaan, naiset ymmärtää kyllä kaikki nämä jutut! Itse oon käyny sekä karvaisena että posliinina muiden naisten kans saunoissa sen kummemmin miettimättä.
- Anonyymi00009
Onpa teillä ongelmia. Mulla ei ole mitään ongelmia olen vielä karvaton . Oon 14 poika. Kaverilla on jo alkanut ilmestyä pilin vieressä karvoja.
- Anonyymi00010
terskaleiskius; täällä itäeuroopan karvaisin mies-oletettu jusikarvakulinusi
kannattaa sheiveröidä varsinkin koulu-uinteja ja mökkireissuja varten, sillä ainakin oma isosetäni tarkistaa aina ennen saunaan menoa pilitilanteen, jos otat koppia....
mutta toisaalta naikkoset on vähän erilaisia niin karvoituksen preferoinnit vaihtellee aikalailla, jos otat koppia.
mutta meikä-makasiini tykkää posliinipalleista ja karvaisesta pilistä, mun uudella tyttiksellä pete parkkosella on sellainen ja sen lisäksi upo madafakin uudet punaiset nahkaiset stringit´, tehty käsityönä Lapissa hirvennahasta.
kaikkea hyvää; karvaisin terveisin jusiunc - Anonyymi00011
Mulla vähän sama kuin aloittajalla, 14 v tyttö, ajoin kans karvat melkein kokonaan pois. Siitä on jo yli kolme viikkoa eikä vieläkään oikein kasvua oo tullu, ihan pieni puolen sentin sänki. Onneksi jätin vähän karvaa eteen viivan yläpuolelle kun välillä joutunu mökillä saunomaan perheen kans niin ei näytä ihan posliinilta ja kädellä hieman peitellyt ettei kovin näkyisi. Luulen että menee muutama kuukausi kun saa karvat takaisin.
- Anonyymi00012
Harvoin kyllä näkee tytöillä kovin karvaisia pimpsoja, ei ainakaan mun koulukavereilla tai tuttavapiirissä oo. Pääosin kyllä kaikki trimmaa.
et saa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
No nytkö tuli lähtö Orpolle?
Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall2331789- 1861591
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä451192Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad49917- 14750
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä30741Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver21730- 37715
Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .23692Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46627