Olen vanhanaikainen ihminen. Lähettelen postikortteja merkkipäivinä
ja korttitervehdyksiä ihan muuten vaan. Siksi minulla on paljon kortteja ja postimerkkejä varastossa, mutta nyt nousee merkin hinta eli pitäisi ostaa monta
25 sentin lisämerkkiä, mutta lähiposti lopetti eikä 25 sentin merkkejä varmaankaan myydä marketeissa. Pieni, mutta harmillinen asia.
Lähettääkö kukaan muu enää postikortteja muulloin kuin jouluna ?
Postimerkkien hinnat nousevat 2.6
9
145
Vastaukset 9
- Anonyymi00001
Postimerkkien uudet hinnat.
https://yle.fi/a/74-20229241 - Anonyymi00002
Minä lähettelen kortteja. Tykkään käydä pienissä kivijalkaputiikeissa, niistä tekee löytöjä. Valitsen kerralla useampia kortteja. Persoonallisia kortteja jotka sopivat vastaanottajalle. Lähetän muuten vain piristykseksi ja toki merkki- ja juhlapäiville.
Minulla on ikimerkkejä.- Anonyymi00003
Näköjään tuon hinnaston mukaan ikimerkki nousi 10 senttiä.
Kiitos linkittäjälle.
- Anonyymi00004
En lähetä.
Joulukorttejakin vain muutaman. - Anonyymi00005
Sikamaista on Suomen postin touhu.
- Anonyymi00006
Miten niin ?
- Anonyymi00007
Olin jo unohtanut tämän ja mietin pitääkö hankkia lisäpostimerkkejä.
Mistä tietää onko joku merkki ikipostimerkki ? - Anonyymi00008
Postin hinta pyörii siinä 9 tuntumassa
se jakoi/osin jakaa
0,84 osinkoa tänä vuonna
nollakorkotilillä rahansa pitävät voivat vaihtaa ne Postin osakkeeseen
jolloin korkoa voi tulla jopa vajaa 10%
eli tonnia osakkeita tuotto jotain 95 sosdemverojen iäkeen
seittemänkymppiä (oletus, ensi vuodesta ei tiedetä)
sillä saa nipun postimerkkejä joka vuosi ja voi jakaa naapurillekin
jos on hyvä naapuri - Anonyymi00009
Aika harvoin lähetän, ei montaakaan vuodessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1062205- 103886
- 66823
- 46790
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???21736Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha517716Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76640- 64615
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23580- 57551