Mikä ihme tuota ihmistä vaivaa,,onko vaan päässä palikat nuljahtaneet?
Pahan kerran nuppi sekaisin.
Rasimialoitukset
13
204
Vastaukset
- Anonyymi00001
Luulen että kirjoittajat ovat itse rasismeja, koska tuo on aina mielessä.
En tiedä olenko ihan joka kohdassa rasismivapaa, kun harva tilanne on on ollut edessä. Jos esim. työnantajana tulisi eteen tilanne, valitsisinko kahdesta samantasoisesta, suomalaisesta ja somalista työntekijän vaikka somalin palkkapyyntö olisi vähemmän. Tai sanoisinko ulkona kun leikin lapsenlapsen kanssa somalille, kuten sanon suomalaiselle lapselle sateen tullen, tulkaa sisälle pelaamaan korttia, laitan teille mehua.
Mutta bussissa istun viereen ja juttelen jos tulee joku tilanne eteen kuten suomalaiselle teen, kun yleensä osaavat suomea, Kysyn kaupungissa tietä minkä väriseltä tahansa. - Anonyymi00003
Pelko, ihminen pelkää kaikkea mitä ei tunne.
- Anonyymi00011
Rasismialoitukset ja -kommentit ovat oleellinen osa perussuomalaisten propagandasta sen valmistautuessa tuleviin eduskuntavaaleihin.
- Anonyymi00004
Se on joku kiusantekijä, joka nostelee monen vuoden vanhoja aloituksiaan esille.
Hänellä on jokin asennevamma. - Anonyymi00012
lintmaanise on pahainenpreseilijä jolla on vainoharha ja vihanhallintaan kykenemättämyys
hoitoatietty tarvitsisi mutta ei se itse osaa hakea
siinä yhdistyy kateus aggressio päähänpinttymään panetella - Anonyymi00013
Huomaa kyllä näiden jotka tuota rasismi, rasismi juttua koko ajan paasaavat, että eivät todellakaan ole mitään älyköitä ainakaan.
Yhden ajatuksen vaivaamia taulapäitä.- Anonyymi00016
Tosi nuijamaista yhden maanikon touhut.
- Anonyymi00017
meiton nii moneen junaan....
- Anonyymi00018
On opetellut kirjoittamaan kaksi sanaa rasisti ja persu. Niitä toistelee kuin papukaija kännissä.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 781002
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm82784J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp81735- 119724
- 59717
- 108666
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante111573- 46552
- 18508
- 41498