Tilanne jotenkin masentaa, kun haluaisin matkustaa esim. Espanjaan, mutta kaksin aina kaunihimpi. Kaverit vaan hupenee ympäriltä. Yksi ei jaksa, toista vaivaa kaihi ja kolmatta rahapula. Mutta näin 70+ pitäisi vielä mennä, elämä hupenee ja koskaan ei tiedä omaakaan vointiaan. Yllättävän vaikeaa on löytää enää luotettavaa ja samoista asioista pitävää ystävää. Olen naishenkilö ja varovainen tietysti. Pitäisi tietysti tutustua ennen matkaa. Heilaa en etsisi vaan ystävää.
Vastaukset 8
- Anonyymi00001
Onnea etsintään. Olen myös jo 70+ ja useamman vuoden etsinyt samanikäistä seuraa, tosin vaan kotimaan matkoille ja risteilyille, mutta tuloksetta kun en hae petiseuraa enkä parisuhdetta. Nuorin tyrkyllä olija oli 20v inttijätkä :D . Enää en viitsi etsiä vaan jatkan matkoja yksin niinkuin tähänkin asti. Jos ulkomaat olisi kiinnostanut ja juuri Espanjan tai taikkumatkat niin helposti olisi seuraa löytynyt varsinkin miehistä.
- Anonyymi00002
Joko olet löytänyt reissuseuraa?
- Anonyymi00003
Minä olen halukas edelleen matkustamaan ja seura kelpaisi.
T. +70 nainen - Anonyymi00004
Näin se on. Itse matkustin kun lapseni aikuisuivat paljonkin ihan uuden tuttavan kanssa. En muista mikä palsta oli. Mutta olen matkustanut yhden uuden ja lukuisten ihan ventovieraiden kanssa Intiassa, Kuubassa, Kanarialla jne. Kaikki ihan hyviä matkoja. Nyt Itselläni vaivoja, että nyt en voi matkustaa. Mutta avoin mieli, kokemisen halu, niin varmasti onnistuu. Itse puhuin sujuvaa englanninkieltä, joka auttoi. Myös auttavaa espanjankieltä. Jos löydät luotettavaa matkaseuraa, niin ikimuistoisia kokemuksia on edessä!
- Anonyymi00005
Lisäys edelliseen. Aina voi pieniä kommelluksia syntyä matkanvarrella, mutta niihin ei pidä takertua. Kaikki matkani ventovieraiden kanssa ovat olleet ikimuistoisia. Toki olen matkustanut jo nuoresta asti 70-luvulta ihan silloin itsekseni, joten en ehkä ole se ensimmäistä matkaa elämässä suunnitteleva. Silti suosittelen!
- Anonyymi00006
Hei. Joko olet löytänyt matka kaverin. Minäkin hän sellaista.
- Anonyymi00007
Tajuan. Haen kaveria joka osaa puhua muutaku ku suomea. 56v heppu oon. Ny
- Anonyymi00008
Juu. Saa ottaa yhteyttä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun
Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid134847En jaksa
Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene43619Minkälainen nainen
Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi21558Kissa eli kivuissa useita viikkoja
Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.110533Jos meillä olisi yhteinen koti
Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal50525- 36522
- 41463
Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et33461Martinan mauton tyyli
Voi hyvää päivää 🤣 nyt ollaan oltu Muhiksen kanssa Kultareservin avajaisissa suorat housut jalassa ja 500€ korsetti pää118438Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni22397