Olis kiva vetonaula opiskelijoille jotka eivät jaksa kävellä.
Eu:sta tulee Hamkille rahoitusta afrikkalaisten koulutukseen. Tulevat oppimaan "opettajiksi" ja palanevat sitten omiaan opettamaan.
Nää pojat on tottunut juoksemaan savanneilla. Ei heitä parin km matka rasita.
Uimahalli Visamäkeen
15
233
Vastaukset
- Anonyymi00001
Vastustat koulutusta joka auttaa heitä heidän kotimaassaan ja EU maksaa. Luulisi nyt kelpaavan skinimustillekin
- Anonyymi00002
Lämmitetty kelluva 100 metrin olympiatason ympärivuotinen uima-allas Vanajaan uimahallin viereen.
- Anonyymi00003
Apparalla tuo jo onkin. Tosin ei sataa metriä.
- Anonyymi00007
Anonyymi00003 kirjoitti:
Apparalla tuo jo onkin. Tosin ei sataa metriä.
Apparan pysäköinti mietityttää. Se on nimittäin aivan villiintynyt samoin myös jäähallin ympäristö. Pari parkkitaloa näihin paikkoihin ratkaisisi ongelman. Hpk voisi myydä kausikortteja myös parkkitaloon. Apparan parkkitalo taas olisi paikan pysäköintiongelmaan täsmälääke.
Olen monesti myös miettinyt tarvitseeko uimisen olla ilmaista. Ilmaista nimittäin ei ole. Uimarantojen hoitaminen maksaa siinä kuin pysäköintipaikkojenkin. Itseasiassa paljon enemmän. Voisiko uimarannoillle olla pieni maksu. Jos sulla on varaa ajella sinne on sulla varaa maksaa pienet maksut pysäköinnistä ja uimisesta. Ilmaista ei ole ja aina joku maksaa sunkin uimisen. Tai ei uimista mutta sun uimakopin. - Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Apparan pysäköinti mietityttää. Se on nimittäin aivan villiintynyt samoin myös jäähallin ympäristö. Pari parkkitaloa näihin paikkoihin ratkaisisi ongelman. Hpk voisi myydä kausikortteja myös parkkitaloon. Apparan parkkitalo taas olisi paikan pysäköintiongelmaan täsmälääke.
Olen monesti myös miettinyt tarvitseeko uimisen olla ilmaista. Ilmaista nimittäin ei ole. Uimarantojen hoitaminen maksaa siinä kuin pysäköintipaikkojenkin. Itseasiassa paljon enemmän. Voisiko uimarannoillle olla pieni maksu. Jos sulla on varaa ajella sinne on sulla varaa maksaa pienet maksut pysäköinnistä ja uimisesta. Ilmaista ei ole ja aina joku maksaa sunkin uimisen. Tai ei uimista mutta sun uimakopin.Ranta Rami vahtimaan maksuja. Uimalipuke pitää kiinnittää hakaneulalla viltin vasempaan yläkulmaan.
- Anonyymi00010
Anonyymi00008 kirjoitti:
Ranta Rami vahtimaan maksuja. Uimalipuke pitää kiinnittää hakaneulalla viltin vasempaan yläkulmaan.
Tarkoitit varmaan kyylää?
- Anonyymi00004
Pysäköintitalo Visamäkeen!
- Anonyymi00005
Tästä olen samaa mieltä. Pysäköinti hiekkakentillä on aivan villiä. Ja koska ilmaista ei ole niin pysäköintitalo ainut ratkaisu. Sen jälkeen ei tule myöskään kuraa koulun lattioille. Kelan kanssa vielä sopimus että Kela vähentää pysäköinnin 100€/kk suoraan opintotuista.
- Anonyymi00006
Lapsenlapsemme kiittävät meitä parkkitaloista.
- Anonyymi00009
Eiköhän sinne avaudu uusi mielisairaala näille mielensä pahoittajille ja kaikille joilla herne nenässä . Epäilen että nää jyrkät vastustajat on jo joskus majailleet siellä ja lääkitys vähän pielessä.
- Anonyymi00011
Näln. Palstavanhuksen entinen huone on nyt kemian luokka ja koville ottaa kun entinen asunto ei kelpaa.
- Anonyymi00012
Haluan säästää kaiken vanhan ja mikään uusi ei minulle käy
- Anonyymi00013
Jos on varaa uikkareihin, niin on myös varaa pysäköintimaksuun, muutenhan se on villiä.
- Anonyymi00015
Tarpeeksi isoja kivenmurikoita joka paikkaan niin pakko on ajaa parkkitaloon.
- Anonyymi00016
Avaajan kuva oli tänään Hämeen Sanomissa
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad841359- 52987
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että370808- 142769
- 55699
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän123692- 51658
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38625- 76612
- 56604