Uimahalli Visamäkeen

Anonyymi-ap

Olis kiva vetonaula opiskelijoille jotka eivät jaksa kävellä.
Eu:sta tulee Hamkille rahoitusta afrikkalaisten koulutukseen. Tulevat oppimaan "opettajiksi" ja palanevat sitten omiaan opettamaan.
Nää pojat on tottunut juoksemaan savanneilla. Ei heitä parin km matka rasita.

13

136

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Vastustat koulutusta joka auttaa heitä heidän kotimaassaan ja EU maksaa. Luulisi nyt kelpaavan skinimustillekin

• Anonyymi00002

Lämmitetty kelluva 100 metrin olympiatason ympärivuotinen uima-allas Vanajaan uimahallin viereen.

• Anonyymi00003

Apparalla tuo jo onkin. Tosin ei sataa metriä.

• Anonyymi00007
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Apparalla tuo jo onkin. Tosin ei sataa metriä.

Apparan pysäköinti mietityttää. Se on nimittäin aivan villiintynyt samoin myös jäähallin ympäristö. Pari parkkitaloa näihin paikkoihin ratkaisisi ongelman. Hpk voisi myydä kausikortteja myös parkkitaloon. Apparan parkkitalo taas olisi paikan pysäköintiongelmaan täsmälääke.
        Olen monesti myös miettinyt tarvitseeko uimisen olla ilmaista. Ilmaista nimittäin ei ole. Uimarantojen hoitaminen maksaa siinä kuin pysäköintipaikkojenkin. Itseasiassa paljon enemmän. Voisiko uimarannoillle olla pieni maksu. Jos sulla on varaa ajella sinne on sulla varaa maksaa pienet maksut pysäköinnistä ja uimisesta. Ilmaista ei ole ja aina joku maksaa sunkin uimisen. Tai ei uimista mutta sun uimakopin.

• Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Apparan pysäköinti mietityttää. Se on nimittäin aivan villiintynyt samoin myös jäähallin ympäristö. Pari parkkitaloa näihin paikkoihin ratkaisisi ongelman. Hpk voisi myydä kausikortteja myös parkkitaloon. Apparan parkkitalo taas olisi paikan pysäköintiongelmaan täsmälääke.
        Olen monesti myös miettinyt tarvitseeko uimisen olla ilmaista. Ilmaista nimittäin ei ole. Uimarantojen hoitaminen maksaa siinä kuin pysäköintipaikkojenkin. Itseasiassa paljon enemmän. Voisiko uimarannoillle olla pieni maksu. Jos sulla on varaa ajella sinne on sulla varaa maksaa pienet maksut pysäköinnistä ja uimisesta. Ilmaista ei ole ja aina joku maksaa sunkin uimisen. Tai ei uimista mutta sun uimakopin.

Ranta Rami vahtimaan maksuja. Uimalipuke pitää kiinnittää hakaneulalla viltin vasempaan yläkulmaan.

• Anonyymi00010
        UUSI
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Ranta Rami vahtimaan maksuja. Uimalipuke pitää kiinnittää hakaneulalla viltin vasempaan yläkulmaan.

Tarkoitit varmaan kyylää?

• Anonyymi00004

Pysäköintitalo Visamäkeen!

• Anonyymi00005

Tästä olen samaa mieltä. Pysäköinti hiekkakentillä on aivan villiä. Ja koska ilmaista ei ole niin pysäköintitalo ainut ratkaisu. Sen jälkeen ei tule myöskään kuraa koulun lattioille. Kelan kanssa vielä sopimus että Kela vähentää pysäköinnin 100€/kk suoraan opintotuista.

• Anonyymi00006

Lapsenlapsemme kiittävät meitä parkkitaloista.

• Anonyymi00009
      UUSI

Eiköhän sinne avaudu uusi mielisairaala näille mielensä pahoittajille ja kaikille joilla herne nenässä . Epäilen että nää jyrkät vastustajat on jo joskus majailleet siellä ja lääkitys vähän pielessä.

• Anonyymi00011
        UUSI

Näln. Palstavanhuksen entinen huone on nyt kemian luokka ja koville ottaa kun entinen asunto ei kelpaa.

• Anonyymi00012
      UUSI

Haluan säästää kaiken vanhan ja mikään uusi ei minulle käy

• Anonyymi00013
      UUSI

Jos on varaa uikkareihin, niin on myös varaa pysäköintimaksuun, muutenhan se on villiä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Muistatko kaivattusi

Syntymäpäivän? Päivämäärä riittää. 🌹
      Ikävä
      112
      1629
    2. 105
      1175
    3. Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!

https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro
      Maailman menoa
      138
      1071
    4. Mulla on ikävä

sua nainen ja niitä katseita ❤️ Lupaatko, että katseemme kohtaa taas?
      Ikävä
      49
      969
    5. Keitä oli kunnanjohtajan erottajat?

Kouluja ei ole varaa ylläpitää mutta johtajasopimukseen palaa 100000 euroa ja uuden johtajan hakuprosessi maksaa kymmeni
      Ilmajoki
      50
      854
    6. Miten pääsee ujon naisen pään sisään?

Siis tosi tosi tosi ujon...
      Ikävä
      127
      853
    7. Atte Harjanne usuttaa eläkeläisvihaan

Karmeeta kuultavaa aamun uutislähetyksessä, kun Atte Harjanne, tunnettu eläkeläisvihaaja, suitsii sukupolvien välistä v
      Maailman menoa
      240
      838
    8. Helsingin Mäntymäki muuttui Kultajuhlan jälkeen kaatopaikaksi.

Mitä se kertoo jääkiokosta ja lätkäfaneista? Saikkua huomenna huusi fani yöllä?
      Maailman menoa
      70
      735
    9. Pridekulkue kiellettävä?

Näin täällä suoraan vaaditaan. Perusteina mitä mielikuvituksellisimmat tarinat. No, miksi ihmeessä kukaan ei ole samalla
      Luterilaisuus
      178
      709
    10. Mä oon tyytyväinen, että ei ole enää tunteita.

Samalla tajusin, että sun kohdalla tykkäsin enemmän niistä tunteista kuin sinusta persoonana. Halusin väkisin nähdä sinu
      Ikävä
      55
      699
    Aihe