Tästä se tunnelmallinen ilta syntyy
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ei-illan-viimeinen-hidas-vaan-koko-ilta-pelkkia-hitaita-taalla-paihdytaan-laheisyydesta/9322222
Unohtakaa käden yli ja ali veivaukset.
12
396
Vastaukset 12
- Anonyymi00001
Vietkö sinä naista että nainen vaan peruuttaa? Ei siis osaa mitään kuvioita?
- Anonyymi00002
En ymmärrä kysymystä. Et tainnut katsoa sekä kuunnella videota ajatuksella.
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Video kestää vain 5 minuuttia ja 17 sekunttia. Kiitos ajastasi.
- Anonyymi00004
Jiveä ei tanssita ilman kuviopita. Kyllä mää ymmärrän paljon enemmän kuin sinä. ditanssija
- Anonyymi00005
Anonyymi00002 kirjoitti:
Homokanava saa olla kattomatta.
- Anonyymi00009
Anonyymi00002 kirjoitti:
Vastaus oli otsikkoon. ditanssija
- Anonyymi00006
Aloittaja viittaa linkin sivulla olevaan videoon. Siinä mainitaan, ettei heillä tunnelman luomiseen tarvita mitään muuveja/kuvioita.
- Anonyymi00007
Minusta tuollainen huomiohakuisuus tulisi ehkä kumminkin korvata niillä kuvioilla, joita reenaamalla ja näyttävästi tekemällä pääsisi etenkin pitkässä tanssijuoksussa paljon halvemmalla huomion keskipisteisiin, kun ei tarvitsisi investoida laadukkaisiin videokameroihin ja kuvausryhmiin ja sittenkin lopputuloksena on video, jolta kaikki uteliaat näkee ja kuuleem että pääosaa näyttelevät henkilöt ei osaa tanssia eikä edes viitsi opetella tanssimaan. Ainoa hyvä puoli tuossa lienee se, että muhkeita taloudelllisia satsauksia vaatineen videon näkee vaan muutama hassu utelias.
- Anonyymi00008
Aloittaja ei osaa tanssia, siksi video. Kuviot kuuluu tanssiin. Erikoismies joka ei panis ketään (tanttavaa) naista.
- Anonyymi00010
Anonyymi00007 kirjoitti:
Minusta tuollainen huomiohakuisuus tulisi ehkä kumminkin korvata niillä kuvioilla, joita reenaamalla ja näyttävästi tekemällä pääsisi etenkin pitkässä tanssijuoksussa paljon halvemmalla huomion keskipisteisiin, kun ei tarvitsisi investoida laadukkaisiin videokameroihin ja kuvausryhmiin ja sittenkin lopputuloksena on video, jolta kaikki uteliaat näkee ja kuuleem että pääosaa näyttelevät henkilöt ei osaa tanssia eikä edes viitsi opetella tanssimaan. Ainoa hyvä puoli tuossa lienee se, että muhkeita taloudelllisia satsauksia vaatineen videon näkee vaan muutama hassu utelias.
Aloittajaq voisi myös vastata miksi naiset nimenomaan käyvät tanssitunneilla ja maksavat sievoisin summia oppiakseen kaikki kuviot. Mun tanssi perustyy rytmiin ja helppoihin kuvioihin, että nainenkin nauttii tanssista ja viennistäni. dit
- Anonyymi00011
Tuo videon esittämä tanssityyli ei käy kuntoiluun.
Minulla aina oma reppu mukana. Siinä vaihtopaita, energiajuomaa ja pyyhe. - Anonyymi00012
Eihän nämä nykyajan jumppahullut lavalla osaa edes hitaiden fiilistelyjä kuten vanhalla tyylillä tanssijat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta
Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html6161615Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän44867Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl485739Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll12721- 45662
- 41614
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30556- 32533
Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37510Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE160494