Keskustassa tuuli tuo lännestä/lounaasta kitkerää savun hajua. Ikkunat kiinni!
Missä palaa?
19
320
Vastaukset
- Anonyymi00001
V***u mun pihvit
- Anonyymi00018
Taitaa pääsi kärytä.
- Anonyymi00002
Savu lisää vastustus kykyä.
- Anonyymi00003
Savu luo syvältä geeneistä kumpuavan turvallisuuden tunnelman, lämpöä ja ruokaa.
Siksi suomalainen sytyttää ensimmäisenä tulen, missä ikinä kulkeekaan. - Anonyymi00009
Vastustuskykyä on yhdyssana.
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Vastustuskykyä on yhdyssana.
Ei ole. Meille persuille se on vastustus kyky.
- Anonyymi00004
No hornetit ajo puolen päivän aikaa takaa jotain varmaan dronee. Oisko tiputettu sellanen tai sitten hornetti.
- Anonyymi00005
Maastopalo
- Anonyymi00006
Mitä grillasit?
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Mitä grillasit?
Joku heittänyt varmaan tupakantumpin ikkunasta. Pitäisi saada kamerat joka paikkaan niin saataisiin kiinni.
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Joku heittänyt varmaan tupakantumpin ikkunasta. Pitäisi saada kamerat joka paikkaan niin saataisiin kiinni.
Juu, autoni kamerasta näkyy tumppi lentävän ikkunasta.
- Anonyymi00011
> No hornetit ajo puolen päivän aikaa takaa jotain varmaan dronee. Oisko tiputettu
> sellanen tai sitten hornetti.
Pari iltaa sitten katsoin - tai ennemminkin kuuntelin - kun Hornet lähestyi pohjoisen suuntaan - ehkä Pirkkalaan - matkallaollutta pienkonetta. Mahtaa olla yllätys pienkoneelle kun ilmatilaa sittenkin hieman valvotaan muutamassa minuutissa. - Anonyymi00012
Ei savua ilman tulta, mutta tulta ilman savua on.
Esimerkiksi vety, se palaa maailman puhtaimmin, muista planeetoista emme tiedä onko siellä ainetta joka palaa "savuna ilmaan" vapauttaen ainoastaan lämpöä itse kadoten teille tietämättömille.- Anonyymi00013
Kiitos tiedosta ydinfyysikko
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Kiitos tiedosta ydinfyysikko
Kvanttifysiikan lakien mukaan periaatteessa aine voisi kadota vapautettuaan energiansa lämpönä. Eli kun laittaisit takkaan kvanttipötiköitä, ne katoaisivat "savuna ilmaan" ja jäljelle jäisi pelkkä energia lämpösäteilyn muodossa.
- Anonyymi00016
Newtonin alkemia ja HAMKIN kvanttifysiikan laboratorion maininta on palstan sääntöjen mukaan ilmeisesti kiellettyä. Ehkä kumisaappaan heiton MM-kivat sopii paremmin palstalle.
- Anonyymi00017
Ehkä jätän tämän peräreikäpalstan. Miksi idiooteille kirjoittaisi mitään, nauttikaa paskastanne.
- Anonyymi00019
Anonyymi00017 kirjoitti:
Ehkä jätän tämän peräreikäpalstan. Miksi idiooteille kirjoittaisi mitään, nauttikaa paskastanne.
Oi harmittaa kovin jäädessämme vaille ylivertaista älykkyyttäsi!
- Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
Oi harmittaa kovin jäädessämme vaille ylivertaista älykkyyttäsi!
Tule, tule siis ennen aamua
Et täältä muuten enää löydä mua
Pallini ovat sulaa laavaa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad841349- 51968
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että369798- 142759
- 55699
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän122686- 51648
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38625- 76612
- 56594