Toisten kyttääminen

Anonyymi-ap

Hei.aika vähän on pipon alla .jos viihtyy vuodesta toiseen S marketin parkkipaikalla,hyryllä.joku voi pitää sitä normina.se on pakkomielle.onko kaikki JEE.

27

1763

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Sellaisella kyttääjällä ei ole omaa elämää saa tyydytyksen kun kyttää toisia.

• Anonyymi00003

Juuri noin olen sen arvellut olevan! Mutta se ei todellakaan ole koskaan tuntunut hyvältä kokemukselta! Joka ikinen kerta, se on ahdistanut yhä enemmän!

• Anonyymi00011

Hei.minä toivon ja pyydän.Menisi sisimpäänsä.Hän ei osaa ajatella kuin itseään kun olen tässä S marketin pihalla ,on se kiva puhua kylillä.mutta se saattaa käydä niin,että sinua seurataan.

• Anonyymi00002

Hyvä havainto tuosta JEE - Erkistä .

On tietävinään kaiken mut ei tii- ku juoruja…😳😳

• Anonyymi00009

Hei.Erkki onko merkkihenkilö.Onhan se. Vaikutusvaltainen ollut .jossain.

• Anonyymi00004

Elähän nyt, pitäähän se jonkun pitää kirjaa kyläläisten menoista.. 😆

• Anonyymi00008

Luulis jo hävettävän kun kaikki puhuu Tuosta kylästä.???

• Anonyymi00010
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Luulis jo hävettävän kun kaikki puhuu Tuosta kylästä.???

Hei.minä ihmettelen.Kyllä jos minun pitäs mennä vahtaamaani ikkunasta huutelee.tutuille.joitten kanssa juoruta.sitten katsella ,tehdä keskustelu kaverin kanssa.päätellä se oli ,mitä .miten.ei voi olla totta.
        Tälläistä.on oma näkemä.2.6..h.salmen parkissa.veikko Lavin sanat.jokainen on laulun arvoinen.Itse on laitettava,itselleen .miten toimit.terv.narsissi.

• Anonyymi00006

Voi voi.meitä on moneen junaan.Hän kun tietää kaiken.mutta ei tiedä kuitenkaan.Hän etsii vertaistaan.tämän kytän takia on monta eivät käy.Kys.kaupassa.

• Anonyymi00007

Hieno/ hyvä komennettiin §👍👍🥸😳

• Anonyymi00013
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Hieno/ hyvä komennettiin §👍👍🥸😳

Ämmnsaaressa sama vika samat autot viikosta toiseen parkissa tokmannilla viimeinen ruutu.

• Anonyymi00025
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Ämmnsaaressa sama vika samat autot viikosta toiseen parkissa tokmannilla viimeinen ruutu.

Harmaa mersu joka päivä takaparkissa tuntitolkulla

• Anonyymi00012

Eipä noista kannata välittää. Korkeintaan lyödä vähän leikiksi itsekin. Ostaa vaikka marketin varmuusvälinehylly tyhjäksi ja kantaa niitä sylissään siitä ukon vierestä oikein himokas ilme naamalla. Kuunnella sitten minkälaiset jutut leviää.

• Anonyymi00014

On se tarkalla, jos ei pysty käymään kaupassa, jos joku on kaupan pihalla parkissa. Mitä nuista välittämään. Ihmisellä on sosiaalinen tarve. Joskukaan ei käy kylässä nykyään eikä baarissa istu kukaan, että voisi sanasen vaihtaa., sitähän mökkiytyy kokonaan. Missä sitä muualla tapaa ihmisiä kun vilkkaan kaupan pihalla. Antaa eläkeukkojen istua autossaan, eikkai se ole keltään pois. Ne ei ole vielä oppineet kännykkää toljottamaan.

• Anonyymi00026

Näinpä

• Anonyymi00027
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Näinpä

Näipä sano (jee) Erkki. 😎

• Anonyymi00015

Voi saatana !

• Anonyymi00016

Ei muuta istuu ukon autoon. Esittelee itsensä ja sukupuunsa, kertoo uusimmat kuulumisensa. Näin ei juoru-ukon tarvitse itsellään kehitellä mitään tarinoita ja epätosia juttuja. Ukko saa siinä myös ajattelemisen ja puhumisen aihetta moneksi vuodeksi. Sehän voi olla vaikka koko elämän mittakaavassa poikkeuksellinen tapahtuma, suorastaan kohokohta, kun X:n tai Y:n pojanpoika ja pojantyttö tuollalailla tuli puhheille.

• Anonyymi00017

Ja jotkut kyttää feisbuukissa ja juoruaa joka paikan

• Anonyymi00019

Pahimmat juoruilijat löytyy suomi 24:ltä

• Anonyymi00020

Millanen auto tällä ääsmarketin salapoliisilla on?

• Anonyymi00022

Toyota punanen pieni rekkari ? ~ jee…😜

• Anonyymi00024

Kahdesti oon käynä kylillä mut ei oo näkynä sitä jee -Erkkiä parkissa . (Syvä huokaus)???😅😅😅

• Anonyymi00028
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Kahdesti oon käynä kylillä mut ei oo näkynä sitä jee -Erkkiä parkissa . (Syvä huokaus)???😅😅😅

Oli kuulema perjantaina ,,paikalla

• Anonyymi00021

HiAce

• Anonyymi00029

Mitä se haittaa jos parkissa toisten kanssa juttelee, niin minkin teen.

• Anonyymi00030

Olen metsästäjä... liian vanha enää pyssyn kantoon. Metsästän nuoria naisia siellä marketin kulmilla. Pari kertaa viikossa natsaa keskimäärin ja pääsen käyttelemään homeista meisseliäni. Kaikki on tähän mennessä kiittänyt ja joulukortin lähettänyt. Mitä vanhempi pukki sen kovempi sarvi vai miten se meni?

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      172
      1157
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      132
      867
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      84
      803
    4. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      738
    5. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      45
      599
    6. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      559
    7. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      296
      548
    8. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      219
      513
    9. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      50
      504
    10. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      45
      502
    Aihe