Kunta kehuu kuinka paljon on nuoria ja nuorissa on tulevaisuus. Kovin luoaavalta ei näytä kun seuraa menoa tässä keskustan tuntumassa. Muutama kolli ajelee polkupyörillä rinkiä ja huutelee ihmisille. Kyllä koko kylän pitäis kasvattaa jos ei vanhemmat välitä mitä tekevät. Kotiintuloaikoja ei taida olla ollenkaan.
Vastaukset 7
- Anonyymi00002
Uurainen..kierrä se kaukaa
- Anonyymi00003
Luulitko pelle olevasi vitsikäs? Jälkeenjäänyt toki.
- Anonyymi00006
Sama huomattu! Poikien K12 jengi! 🤣 On niin Elviksiä omasta mielestä vaikkei vielä taida edes haivenia kasvaa alakerrassa!
- Anonyymi00007
Jos ne on energiajuomat saanut lakoamaan tai pyörällä keuliminen hangannut paljaalle!
- Anonyymi00009
Keulii keulii K12
- Anonyymi00010
Pieni tasapainovirhe ja takaraivo halki. Minä taputan käsiäni ja nauran päälle.
- Anonyymi00011
Otsaluulla näkee, että Uurainen loppuu pian. Uutisia seuranneet tietävät, miten tyly sellainen loppu on.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1941855
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.117977Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo127902En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset210704- 135656
- 60655
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä21624Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus57602- 38568