Tänään neljä mopoa ajelivat yöllä ihan miten sattuu pitkin kyliä liikenteenjakajan väärältä puolelta hirveää ylinopeutta. Hankala yrittää töissäkäyvillä ihmisillä nukkua kun kylärallia ajetaan ihan miten sattuu jokin roti tähän hommaan ihan oikeasti….
Kesä ja nuorison mopoilu
282
2330
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ajokielto klo 22-06
- Anonyymi00011
Joopajoo😂😂😂
- Anonyymi00020
Anonyymi00011 kirjoitti:
Joopajoo😂😂😂
Aletaan porukalla pysäyttelemään poikia, Eiköhän pojat ymmärrä kun käy sanomassa. Tuskin kukaan jotka näitä kyseisiä nuoria vihaa on sanonut pojille asiasta.
- Anonyymi00053
Anonyymi00020 kirjoitti:
Aletaan porukalla pysäyttelemään poikia, Eiköhän pojat ymmärrä kun käy sanomassa. Tuskin kukaan jotka näitä kyseisiä nuoria vihaa on sanonut pojille asiasta.
Kuinka montaa ihmistä ollaan häiritty ja millä tavalla jos saan kysyä? Eikö nuoriso saisi ajaa ollenkaan enään mopolla
- Anonyymi00056
Anonyymi00053 kirjoitti:
Kuinka montaa ihmistä ollaan häiritty ja millä tavalla jos saan kysyä? Eikö nuoriso saisi ajaa ollenkaan enään mopolla
Eikö oo itellä minkäänlaista älyä ja tietoa. Lue tuo aloitus. Tampio.
- Anonyymi00076
Anonyymi00053 kirjoitti:
Mä ihmettelen myös tätä. Nämä valittajat kitisee varmasti joka asiasta.
- Anonyymi00082
Anonyymi00076 kirjoitti:
Aiheesta. Kuten yöllinen mopo häiriköinti.
- Anonyymi00139
Anonyymi00056 kirjoitti:
Eikö oo itellä minkäänlaista älyä ja tietoa. Lue tuo aloitus. Tampio.
Kehoitat lukemaan aloituksen. Mistä kukaan tietää, että valehteleeko ap eli ilmeisesti sinä. On se kumma, kun tästäkin kyylät kitisee. Etkö itse rällänyt mopolla vai etkö dellaista saanut ja nyt sitten kiusaat muita?
Anna nuorison ajella, se kuuluu ikään, siitä sitten siirrytään autoon jne, kuten me kaikki. Minua ei häiritse moporalli, asun hyvin tfhfyssä talossa, en harakanpesässä. - Anonyymi00146
Anonyymi00139 kirjoitti:
Kehoitat lukemaan aloituksen. Mistä kukaan tietää, että valehteleeko ap eli ilmeisesti sinä. On se kumma, kun tästäkin kyylät kitisee. Etkö itse rällänyt mopolla vai etkö dellaista saanut ja nyt sitten kiusaat muita?
Anna nuorison ajella, se kuuluu ikään, siitä sitten siirrytään autoon jne, kuten me kaikki. Minua ei häiritse moporalli, asun hyvin tfhfyssä talossa, en harakanpesässä.Opettele kirjoittamaan, ennen kun täällä kitiset.
- Anonyymi00159
Anonyymi00020 kirjoitti:
Tuleha pysäyttämää nii perkele rullaa ylite teholta heräät T:Mikael mankilla
- Anonyymi00162
Anonyymi00159 kirjoitti:
Hui kun pelottaa 😂🤭
- Anonyymi00173
Anonyymi00159 kirjoitti:
Tule meidän kujalle jos pysäytystä haluat. Koita pääsetkö läpi piikkilangasta.
- Anonyymi00198
Anonyymi00020 kirjoitti:
Pohjois-Pirkanmaalla pienessä kaupungissa on sairaanhoitaja,jolla on poika joka ajelee iltaisin ja öisin viritetyllä ja kovaäänisellä mopolla . ei äänenvaimentajaa. Äiti ohjaa mummot ja paapat lääkärille,kun he eivät melun takia pysty nukkuun. Suurin osa kaupungin virkailijoista asuvat muualla ja täten eivät kuule melua.
- Anonyymi00217
Anonyymi00159 kirjoitti:
Niinpä kaikissa niissä ei ole edes jarruja...
- Anonyymi00221
Anonyymi00020 kirjoitti:
Porukalla muka hoiteleen vanhempien ja poliisein asioita? Ei todellakaan!
Rikollisuuden siemen on kylvetty jo kotona. Vanhemmat pitää ottaa puhutteluun siitä miten pentujaan kasvattavat. Monet vanhemmat tartee koulutustusta paljon enemmän kuin niitten kakarat. Lapset tekeen kuin kotona tehään niin huonossa kuin hyvässäki - Anonyymi00222
Anonyymi00159 kirjoitti:
uhkaus!!!
- Anonyymi00229
Anonyymi00053 kirjoitti:
ei saa ne on lapsia ! pyörät alle ja kunto kasvaa.
ihme kaasun rämpyttäjiä nykyään. - Anonyymi00238
Anonyymi00020 kirjoitti:
Minä vetelen pitkin korvia jos näen,!!
- Anonyymi00281
Anonyymi00173 kirjoitti:
Tule meidän kujalle jos pysäytystä haluat. Koita pääsetkö läpi piikkilangasta.
Eine piikkilangat paljoo paina ku rengaat puhkee muutenki ku minä kyytiin nousen
- Anonyymi00295
Anonyymi00053 kirjoitti:
Jonain päivänä joku menettää hengen kuten monelle nuorelle on käynyt eli jos haluatte että ette kuole niin älkää leikkikö esittäkö ja ajelko väärällä kaistalla eli ajakaa mielummin vaikka Cartingia tai jotain muuta turvallisempaa tai ajakaa mopoilla hiljaa rauhallisesti oikea oppisesti ja lain mukaan kuten Teuvo Hakkarainen sanoo usein
- Anonyymi00307
Anonyymi00020 kirjoitti:
Nakkaan rautakangen puikkoihin.
- Anonyymi00314
Anonyymi00076 kirjoitti:
Ne rupes kitiseen heti kun ne pääsi itse mopon selästä auton rattiin.
- Anonyymi00002
Auttasko se sinua nukkumaan jos ne ajaisi oikealta puolen jakajaa?
- Anonyymi00003
Poliisit siviili autolla kytikseen, niin eivät osaa epäillä ja lähteä karkuun. Jäisivät rysän päältä kiinni.
- Anonyymi00004
Siviilit poliisiautolla.
- Anonyymi00008
Anonyymi00004 kirjoitti:
Siviilit poliisiautolla.
Ei taida onnistua.
- Anonyymi00013
Oho
- Anonyymi00015
Jos et tiennyt tätä niin kerron sen sinulle nyt. Sivarit tunnistaa yhtähyvin kun normi maijankin🤣
- Anonyymi00016
Oletteko tosissaan sitä mieltä että poliisien pitäisi käyttää turhaan nuoriin ja nuorten harrastuksiin kaikki aika eikä nuihin kaikenmaailman mummojenryösteliöihin
- Anonyymi00023
Anonyymi00015 kirjoitti:
Jos et tiennyt tätä niin kerron sen sinulle nyt. Sivarit tunnistaa yhtähyvin kun normi maijankin🤣
Ei tunnista. Että turhaan vouhkaat.
- Anonyymi00038
Anonyymi00016 kirjoitti:
Oletteko tosissaan sitä mieltä että poliisien pitäisi käyttää turhaan nuoriin ja nuorten harrastuksiin kaikki aika eikä nuihin kaikenmaailman mummojenryösteliöihin
Ei oo mummoja kukaan VIELÄ ryöstellyt. Tiiä milloin sekin päivä koittaa. Mopolla ajo häirintää on tapahtunut.
- Anonyymi00110
Anonyymi00016 kirjoitti:
Kyllä poliisin tehtäviin kuuluu lain valvominen,ylinopeudet,kotirauhan häiritseminen,ajokortitta ajoi,jos viritetty kevariksi niin ei riitä mopokortti,liikenteen vaarantaminen ,esim.keuliminen..ylinopeudet jne..huoli-ilmoitukset vanhemmista jos ei lastaan valvota vaan annetaan rikkoa lakia...
- Anonyymi00128
Anonyymi00110 kirjoitti:
Kyllä poliisin tehtäviin kuuluu lain valvominen,ylinopeudet,kotirauhan häiritseminen,ajokortitta ajoi,jos viritetty kevariksi niin ei riitä mopokortti,liikenteen vaarantaminen ,esim.keuliminen..ylinopeudet jne..huoli-ilmoitukset vanhemmista jos ei lastaan valvota vaan annetaan rikkoa lakia...
Onko perus kylällä ajaminen kotirauhan rikkomista idiootti
- Anonyymi00145
Anonyymi00128 kirjoitti:
Mikä on Suomulla Peruskylä??? Kuollut käpykylä, Raatteentie hyvä paikka rällästää,siellä vaan vainajien haamuja jotka ei selaa Suolipalstaa
- Anonyymi00147
Anonyymi00128 kirjoitti:
On.
- Anonyymi00160
Se on juurikinäi ja jos eivät pysähdy niin pitäisi kyllä pari tusausta antaa mopoilijoille niin oppivathan ajamaan eivätkä rälläisi ympäri kyliä
- Anonyymi00161
Anonyymi00038 kirjoitti:
Ei oo mummoja kukaan VIELÄ ryöstellyt. Tiiä milloin sekin päivä koittaa. Mopolla ajo häirintää on tapahtunut.
Pitäsi mummoiltaki eläkerahat viiä🤭😂
- Anonyymi00163
Anonyymi00161 kirjoitti:
Pitäsi mummoiltaki eläkerahat viiä🤭😂
Niinhän sinä teet.
- Anonyymi00184
Eihän täällä näy poliiseja edes!
- Anonyymi00005
niistä tulee suomen velkojen maksajia eli antakaa ajaa, mieluummin keskeltä jakajaa jos ei osaa päättää !
miksi kansa ei viisastu, kertokaa!?- Anonyymi00007
Sanoo jonne joka ajaa siellä ja häiriköi.
- Anonyymi00009
Suomen velkojen maksajia. Päivän paras vitsi.😂😂😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi00111
Tasan ei pelasta nää Amiksen luokallejääneet sun eläkettäs
- Anonyymi00248
Suomen velkojen maksajia🙄..Miten näistä voi tulla maksajia jotka ei saa peruskoulua kunnolla läpikäytyä?
- Anonyymi00282
Anonyymi00248 kirjoitti:
Suomen velkojen maksajia🙄..Miten näistä voi tulla maksajia jotka ei saa peruskoulua kunnolla läpikäytyä?
Sinäki perseläpi vaa kotona runkkailet ja tunget kättä housuu ku et pääsekkää kello yheksä jälkee sipsipurnukkaa ostamaa. Täällä märisemässä ku puutteessa oot ollu vaimoski jättäny pari vuotta sitte
- Anonyymi00006
Ne on niitä vapaan kasvatuksen penskoja. Vanhemmat ei saa niihin kuria, niin ajattelevat, että hyvä kun ovat toisten riesana eikä itsensä. Poissa silmistä, poissa mielestä. Lastenkotiin tuollaiset.
- Anonyymi00012
Vai että lastenkotiin. Voisin jotenkin veikata että sinä et osannu töitä tehdä nuorena ja ostaa unemien mopoa ja ajella kavereittesi kanssa jos sinulla edes semmoisia on. Kasva aikuisvauva
- Anonyymi00030
Anonyymi00012 kirjoitti:
Vai että lastenkotiin. Voisin jotenkin veikata että sinä et osannu töitä tehdä nuorena ja ostaa unemien mopoa ja ajella kavereittesi kanssa jos sinulla edes semmoisia on. Kasva aikuisvauva
Menikö herne nenuun. Lastenkoti oikea paikka tuollaisten välinpitämättömien penskoille. Jos siellä saa oikean kurin, jota vanhemmat ei saa. Sain mopon, tekemättä töitä. Enkä ollut toisille häiriöksi. Silloin oltiin järkevämpiä ja kunnioitettiin ihmisiä. Toisin kuin nyt.
- Anonyymi00112
Vanhemmat eronneet,äidillä uus Heebo heiluttamas lakanoita,kersat vaan pois jaloista kun ostaa niille bensaa.
- Anonyymi00129
Anonyymi00112 kirjoitti:
Vanhemmat eronneet,äidillä uus Heebo heiluttamas lakanoita,kersat vaan pois jaloista kun ostaa niille bensaa.
Oot just se joka synty kultalusikka perseessä vanha kääkkä
- Anonyymi00140
Olet sairas!
Itse en ole vapaata kasvatusta saanut, mutta rällättiin sitä silti ja jessus mitä virityksiä🤣. Kylillä oli vielä poliisejakin, mutta niillä oli parempaakin tekemistä🤣🤣 - Anonyymi00148
Anonyymi00129 kirjoitti:
Oot just se joka synty kultalusikka perseessä vanha kääkkä
Miten synnytään kultalusikka suussa? 🤭🤔
- Anonyymi00149
Anonyymi00140 kirjoitti:
Olet sairas!
Itse en ole vapaata kasvatusta saanut, mutta rällättiin sitä silti ja jessus mitä virityksiä🤣. Kylillä oli vielä poliisejakin, mutta niillä oli parempaakin tekemistä🤣🤣Sinusta ei ole vanhemmaksi. Miksi synnytit, kelan tukia vartenko?
- Anonyymi00196
Anonyymi00149 kirjoitti:
Sinusta ei ole vanhemmaksi. Miksi synnytit, kelan tukia vartenko?
Mistähän sinäkin tiedät kaikkien muiden ihmisten kyvyt olla vanhempia?
- Anonyymi00199
Anonyymi00149 kirjoitti:
Sinusta ei ole vanhemmaksi. Miksi synnytit, kelan tukia vartenko?
Näkeehän sen, just tästä keskustelun aiheesta.
- Anonyymi00223
Anonyymi00030 kirjoitti:
Menikö herne nenuun. Lastenkoti oikea paikka tuollaisten välinpitämättömien penskoille. Jos siellä saa oikean kurin, jota vanhemmat ei saa. Sain mopon, tekemättä töitä. Enkä ollut toisille häiriöksi. Silloin oltiin järkevämpiä ja kunnioitettiin ihmisiä. Toisin kuin nyt.
Vanhemmat lastenkotiin! Lapset vanhainkotiin😂😂
- Anonyymi00227
Anonyymi00223 kirjoitti:
Vanhemmat lastenkotiin! Lapset vanhainkotiin😂😂
Vanhemmat ei saa penskoilleen kuria. Jos et talipää osannut lukea.
- Anonyymi00256
Sitten kohta maha pystyssä sillekkin
- Anonyymi00285
Mahtoivat omat vanhempasi hylätä sinut jo heti syntymäsi jälkeen
- Anonyymi00286
Anonyymi00112 kirjoitti:
Puhutko omasta puolestasi
- Anonyymi00287
Anonyymi00256 kirjoitti:
Sitten kohta maha pystyssä sillekkin
No sentää niillä o vielä pystyssä sinulla ei nouse enää perseesi sohvan pohjalta
- Anonyymi00296
Anonyymi00112 kirjoitti:
Nainen tulee jättää yksin niin keskittyy lapsiinsa
- Anonyymi00010
Pölyttäjät ovat tärkeitä, antaahan poikain pärryytellä, ite oltiin samanlaissie.
- Anonyymi00014
Onhan täällä jotain järkeviäki ihmisiä👍
- Anonyymi00026
Anonyymi00014 kirjoitti:
Onhan täällä jotain järkeviäki ihmisiä👍
Jonne ite kirjoitti.
- Anonyymi00027
Anonyymi00026 kirjoitti:
Jonne ite kirjoitti.
Ei kirjoittanut vaan eläkeläinen, minä en syyllistä nuoria miehen alkuja olemattomista syistä.
- Anonyymi00036
Anonyymi00027 kirjoitti:
Ei kirjoittanut vaan eläkeläinen, minä en syyllistä nuoria miehen alkuja olemattomista syistä.
Pelkäätkö kulkea sen jälkeen kylillä?
- Anonyymi00043
Anonyymi00036 kirjoitti:
Pelkäätkö kulkea sen jälkeen kylillä?
Minä en pelkää mitään.
- Anonyymi00057
Anonyymi00043 kirjoitti:
Minä en pelkää mitään.
Kyllä pelkäät. Saatat jäädä vaikka mopon alle.
- Anonyymi00068
Anonyymi00057 kirjoitti:
Kyllä pelkäät. Saatat jäädä vaikka mopon alle.
Eläpä tyrkytä arkuuttasi minulle, sinä saat pelätä minusta nähen vaikka perhosia.
- Anonyymi00113
Joo,mopoilla oli hienoa aikaa,viritettiin tallis,moottorit levällään,rattaat vaihtoon,mutta ei huudatettu pakoputkivirityksiä asuntoalueella,ja virittäminen paljon vaikeampaa 40v sitten.
- Anonyymi00130
Anonyymi00113 kirjoitti:
Joo,mopoilla oli hienoa aikaa,viritettiin tallis,moottorit levällään,rattaat vaihtoon,mutta ei huudatettu pakoputkivirityksiä asuntoalueella,ja virittäminen paljon vaikeampaa 40v sitten.
Nimenomaan mopoja kuuluukin virittää ja kaikki elää vaan kerran niin mitä väliä en myöskään itse ymmärrä sitä että turhaan laitetaan mopot ääntämään ihan saatanasti vaan sitten ne ei kulje mihinkään ja on vain tientukkona
- Anonyymi00283
Anonyymi00043 kirjoitti:
Minä en pelkää mitään.
Varmasti pelkäät ku kylän 120kg möykky ajaa mopolla vastaa
- Anonyymi00017
Entäpä jos sattuu jotain? Tuodaanko kynttilät jo valmiiksi?
- Anonyymi00025
Tuodaan risuja.
- Anonyymi00028
Jos aina pelkäisi pahinta niin hulluksihan siinä tulisi.
- Anonyymi00029
Varo ettei taivas putoo niskaasi.
- Anonyymi00039
Anonyymi00029 kirjoitti:
Varo ettei taivas putoo niskaasi.
Drone voi tipuakkin, tuskin taivas sentään 🤭
- Anonyymi00069
Mahtaa sulta loppua kynttilät.
- Anonyymi00141
Aina sattuu jotain, jopa niin, että KÄVELEE auton alle. Jos pelkäät, niin älä liiku ovesi ulkopuolelle,
"jos sattuu jotain", voi vaikka pudota tiili katolta, kun astut ulko-ovesta ulos. - Anonyymi00150
Anonyymi00141 kirjoitti:
Aina sattuu jotain, jopa niin, että KÄVELEE auton alle. Jos pelkäät, niin älä liiku ovesi ulkopuolelle,
"jos sattuu jotain", voi vaikka pudota tiili katolta, kun astut ulko-ovesta ulos.Kenellä on tiiliä katolla 😂🤣🤪
- Anonyymi00190
Anonyymi00150 kirjoitti:
Kenellä on tiiliä katolla 😂🤣🤪
Kaikilla tiilikaton omistajilla !
- Anonyymi00200
Anonyymi00190 kirjoitti:
Kaikilla tiilikaton omistajilla !
Niin no jos navetassa asuu.
- Anonyymi00204
Jep,Laitetaan vaan Championit,NKG Boschit vaihtoon, jotta pääsee tilkalla vähän pitemmällekin pöryytteleen,kunhan muistaa tarkistaa kärkivälimitan ,jotta se on moottorivalmistajan suosittelma,ettei matka katkea jo siitäkin syystä ennen alkuaan.
- Anonyymi00018
Ootte kaikki väärässä. M57 määrää (hör.... hör... hörr...hörr..hörr.
- Anonyymi00019
Vittumaista porukkaa, ei kukaan onnistu lopettamaan poikien menoa😊
- Anonyymi00031
Eikä tarvikkaan, näitä nillittäjiä täällä piisaa.
- Anonyymi00032
Vois vanhemmatkin puuttua ajeluun, vaan missä lie hekin.
- Anonyymi00034
Anonyymi00032 kirjoitti:
Kai pojat nyt ajella saapi.
- Anonyymi00040
Anonyymi00031 kirjoitti:
Eikä tarvikkaan, näitä nillittäjiä täällä piisaa.
Vanhemmat saa penskoilta selkään. Eivät uskalla puuttua.
- Anonyymi00042
Anonyymi00032 kirjoitti:
Etsimässä uusia parisuhteita wanhassa kulkurissa.
- Anonyymi00044
Anonyymi00034 kirjoitti:
Ei ole pakko ajella kylän raittia yö myöhään. Ja vielä pahan äänisillä romuilla. Menkööt jonnekkin metsätielle.
- Anonyymi00046
Anonyymi00042 kirjoitti:
Korjaan wanhassa mestarissa.
- Anonyymi00050
Anonyymi00042 kirjoitti:
Sinähän sen tiedät.
- Anonyymi00051
Anonyymi00040 kirjoitti:
Vanhemmat saa penskoilta selkään. Eivät uskalla puuttua.
Hae apua !
- Anonyymi00052
Anonyymi00032 kirjoitti:
No ei kai ne mopon perässä roiku. 🤣
- Anonyymi00054
Anonyymi00044 kirjoitti:
Ei ole pakko ajella kylän raittia yö myöhään. Ja vielä pahan äänisillä romuilla. Menkööt jonnekkin metsätielle.
Mehtä tielle😂😂
- Anonyymi00058
Anonyymi00050 kirjoitti:
Sinähän sen tiedät.
Niin tiedän. Olen nähnyt kun olen töissä siellä.
- Anonyymi00059
Anonyymi00051 kirjoitti:
Hae apua !
Osui ja upposi. Kannattaa sinun hakea apua, kun annat penskasi hyppiä nenulle ja sanoa kuka käskee.
- Anonyymi00060
Anonyymi00054 kirjoitti:
Mehtä tielle😂😂
No vaikka Kuusamon yhteismetsiin.
- Anonyymi00070
Anonyymi00046 kirjoitti:
Korjaan wanhassa mestarissa.
Korjaa vielä kerran jos menisi erisnimien kirjoitus sitten oikein.
- Anonyymi00071
Anonyymi00058 kirjoitti:
Hah hah, just joo, siellä käyt ryyppäämässä äitisi eläkerahat.
- Anonyymi00072
Anonyymi00058 kirjoitti:
Tyhmähän sinä sitten olet jos työpaikkasi asiakkaista tietoja levittelet.
- Anonyymi00073
Anonyymi00059 kirjoitti:
Osui ja upposi. Kannattaa sinun hakea apua, kun annat penskasi hyppiä nenulle ja sanoa kuka käskee.
Voe voe, vai osu ja upposi, elä hyvä ihiminen anna sikrainten hyppie nenällä.
- Anonyymi00084
Anonyymi00071 kirjoitti:
Ei ole tapana töissä ollessa ryypätä.
- Anonyymi00085
Anonyymi00072 kirjoitti:
Tyhmähän sinä sitten olet jos työpaikkasi asiakkaista tietoja levittelet.
Niin tehdään jokatyöpaikassa.
- Anonyymi00086
Anonyymi00073 kirjoitti:
Vaiti Lumperi.
- Anonyymi00089
Anonyymi00070 kirjoitti:
Korjaa vielä kerran jos menisi erisnimien kirjoitus sitten oikein.
Sinut pitäs korjata, kun synnyit.
- Anonyymi00090
Anonyymi00071 kirjoitti:
Kerro lisää itsestäsi.
- Anonyymi00099
Anonyymi00073 kirjoitti:
Vaiti Lumperi.
- Anonyymi00100
Anonyymi00084 kirjoitti:
Ei ole tapana töissä ollessa ryypätä.
Missä sitte juot äitisi rahat ?
- Anonyymi00101
Anonyymi00085 kirjoitti:
Ootko nytkin kännissä kun sanoja et erota.
- Anonyymi00102
Anonyymi00085 kirjoitti:
Eli et kieltänyt olevasi tyhmä. 🤣
- Anonyymi00103
Anonyymi00089 kirjoitti:
Miten noi aikamuodot ? 🥲🥲🥲
- Anonyymi00104
Anonyymi00089 kirjoitti:
Sinut pitäisi heti jälkiabortoida.
- Anonyymi00115
Anonyymi00100 kirjoitti:
Missä sitte juot äitisi rahat ?
En juo missään. Ja itse tienaan rahani. Missä sinä juot isäsi rahat?
- Anonyymi00117
Anonyymi00102 kirjoitti:
Eli et kieltänyt olevasi tyhmä. 🤣
Sinä olet näsä viisas. Kyselet tyhmiä, vaikka ei ole kysymystä edes esitetty. Meehän sinne kouluun takaisin.
- Anonyymi00118
Anonyymi00103 kirjoitti:
Miten noi aikamuodot ? 🥲🥲🥲
Ime sitä bensaa siitä mopostasi. 🤪🤪🤪
- Anonyymi00119
Anonyymi00104 kirjoitti:
Sinut pitäisi heti jälkiabortoida.
Uu, tuo oli kirjoitettu yhteen. Ootko liikaa bensan katkussa?
- Anonyymi00138
Anonyymi00117 kirjoitti:
Sinä olet näsä viisas. Kyselet tyhmiä, vaikka ei ole kysymystä edes esitetty. Meehän sinne kouluun takaisin.
Näsäviisas on yhdyssana, älysitkö?
- Anonyymi00142
Anonyymi00044 kirjoitti:
Onko sulla lapsia??
- Anonyymi00151
Anonyymi00142 kirjoitti:
Onko sulla lapsia??
On. Fiksuja jotka uskovat ja tietävät rajat.
- Anonyymi00152
Anonyymi00138 kirjoitti:
Näsäviisas on yhdyssana, älysitkö?
Ole näsä hiljaa! Huutomerkki!
- Anonyymi00180
Anonyymi00034 kirjoitti:
Minun mielestäni kylä ei olisi mitään ilman yöllisiä rallipoikia.Tuovat virkistystä tähän kuolevaan kylään..Oikein odotan teitä taas ,valvon yöllä ja nukun päivällä ihan miten huvittaa.Antakaa hyvät ihmiset poikien rauhassa ajella.Se on osa suomussalmen kulttuurihistoriaa.Muistakaa että olette itsekin olleet nuoria ja harrastaneet paljolti samoja asioita.
- Anonyymi00183
Anonyymi00180 kirjoitti:
Minun mielestäni kylä ei olisi mitään ilman yöllisiä rallipoikia.Tuovat virkistystä tähän kuolevaan kylään..Oikein odotan teitä taas ,valvon yöllä ja nukun päivällä ihan miten huvittaa.Antakaa hyvät ihmiset poikien rauhassa ajella.Se on osa suomussalmen kulttuurihistoriaa.Muistakaa että olette itsekin olleet nuoria ja harrastaneet paljolti samoja asioita.
Sairas.
- Anonyymi00185
Anonyymi00180 kirjoitti:
Kylän pinnassa asumisella on riskisä, kyllä ne mopolla hurraajat rauhottuu kun ikää tulee. Mene mökille kesäksi, korpeen vaikka?
- Anonyymi00189
Anonyymi00119 kirjoitti:
Uu, tuo oli kirjoitettu yhteen. Ootko liikaa bensan katkussa?
🤣 Bensankatku on yhdyssana.
- Anonyymi00192
Anonyymi00185 kirjoitti:
Kylän pinnassa asumisella on riskisä, kyllä ne mopolla hurraajat rauhottuu kun ikää tulee. Mene mökille kesäksi, korpeen vaikka?
Mee ite.
- Anonyymi00197
Anonyymi00152 kirjoitti:
Ole näsä hiljaa! Huutomerkki!
Hullu !!!!!
- Anonyymi00205
Anonyymi00042 kirjoitti:
Sarajassamme joukkovoiman salat ja valtavoiman erot ja kirot mobiilisaatioineen..
- Anonyymi00225
Anonyymi00050 kirjoitti:
Sinähän sen tiedät.
vahva kokemus puhuu kun ite sielä samoissa touhuissa
- Anonyymi00226
Anonyymi00151 kirjoitti:
On. Fiksuja jotka uskovat ja tietävät rajat.
Uskovat🤦♀️. Voi hyvää päivää!! Uskovat ne vasta osaavat . Älä polonen elä tuossa ajatuksessa🙄
Äläkä lapsilles ikinä siirrä uskovaisuutta tai poliittista asennetta. Se on virhe!!
Mihin ne uskovat ? Joihinki satu olentoihinko? - Anonyymi00230
Anonyymi00226 kirjoitti:
Uskovat🤦♀️. Voi hyvää päivää!! Uskovat ne vasta osaavat . Älä polonen elä tuossa ajatuksessa🙄
Äläkä lapsilles ikinä siirrä uskovaisuutta tai poliittista asennetta. Se on virhe!!
Mihin ne uskovat ? Joihinki satu olentoihinko?Taidat lukea rivien välistä, kun et muuten älyä lukemaasi. Pahasti on sinulla lukihäiriö.
- Anonyymi00288
Anonyymi00032 kirjoitti:
Töissä kait nuo
- Anonyymi00297
Breivik vaan aseen kanssa tonne niin hiljenee kakarat ja leikki kyllä silloin taitaa loppua tai joku muu sitten jostain päin maailmaa
- Anonyymi00021
Ne on ne maahanmuuttajat...
- Anonyymi00022
Haha, ite olin ajamassa. Parin tunnin yöunilla alaikäisenä ei oo pahakaan tehdä 8-18.00 työpäiviä. Yöllä on mukava huristella kun ei ole ketään tiellä, moottoritie on kuuma😁
- Anonyymi00041
Ennen kaikki oli paremmin. Ja osattiin käyttäytyä.
- Anonyymi00049
Anonyymi00041 kirjoitti:
Ennen kaikki oli paremmin. Ja osattiin käyttäytyä.
Aika kultaa muistot, ennen oli asiat huonommin eikä nuorisokaan käyttäytynyt yhtään paremmin, joivat ja tappelivat joka viikonloppu.
- Anonyymi00061
Anonyymi00049 kirjoitti:
Aika kultaa muistot, ennen oli asiat huonommin eikä nuorisokaan käyttäytynyt yhtään paremmin, joivat ja tappelivat joka viikonloppu.
Puhu vaan omasta puolestasi. Ei pidä yleistää.
- Anonyymi00075
Anonyymi00061 kirjoitti:
Puhu vaan omasta puolestasi. Ei pidä yleistää.
Eipä tuo ollut mitään yleistystä, et taida edes ymmärtää mitä sana tarkoittaa.
- Anonyymi00087
Anonyymi00075 kirjoitti:
Eipä tuo ollut mitään yleistystä, et taida edes ymmärtää mitä sana tarkoittaa.
Ymmärrän paremmin kuin sinä.
- Anonyymi00105
Anonyymi00087 kirjoitti:
Ymmärrän paremmin kuin sinä.
Etpä näy ymmärtävän, käyt melko hitaalla. 🧐
- Anonyymi00120
Anonyymi00105 kirjoitti:
Etpä näy ymmärtävän, käyt melko hitaalla. 🧐
Ymmärrän paljon paremmin kuin sinä vajaa älyinen.🫨🫨🫨
- Anonyymi00137
Anonyymi00120 kirjoitti:
Ymmärrän paljon paremmin kuin sinä vajaa älyinen.🫨🫨🫨
Oho, myönnät olevasi vajaaälyinen, hyvä, siitä se prosessi paranemiseen voi alkaa.
- Anonyymi00153
Anonyymi00137 kirjoitti:
Oho, myönnät olevasi vajaaälyinen, hyvä, siitä se prosessi paranemiseen voi alkaa.
Tarkoitin sinua vajaaälyinen. Vajaaälyinen.
- Anonyymi00187
Anonyymi00153 kirjoitti:
Tarkoitin sinua vajaaälyinen. Vajaaälyinen.
Jos minua tarkoitit niin miksi sitten itseäsi mainostat vajaaälyiseksi, sangen outoa.
- Anonyymi00211
Anonyymi00187 kirjoitti:
Jos minua tarkoitit niin miksi sitten itseäsi mainostat vajaaälyiseksi, sangen outoa.
Sinua tarkoitin, vajaaälyinen.
- Anonyymi00290
Anonyymi00049 kirjoitti:
Se oli sitä aikaa ku tämä kylä legendat (nyt unc) anto turpaa näille inisijöille jotka märisee täällä pitäsi tuua vanhat tavat takasi ja vetää paskaksi nämä inisijät kadu kulmaa
- Anonyymi00033
Aij että miten ihanaa kun ihmiset suuttuu kaikesta😅 tietääpähän jatkaa härväämistä kerta koko kylä täynnä tämmösiä heikkohermoja
- Anonyymi00037
Aja kanavaan, et uskalla.
- Anonyymi00048
Anonyymi00037 kirjoitti:
Aja kanavaan, et uskalla.
Niin on yks pöljä vähemmän.
- Anonyymi00077
Anonyymi00048 kirjoitti:
Niin on yks pöljä vähemmän.
Elä nyt kuitenkaan kanavaan, harkihe vielä asiaa.
- Anonyymi00035
Sitä se on joutilaitte elämä siitähä on se dokumentti tehty
- Anonyymi00047
Huomaa mikä ikäluokka voi pahoin ja vinkuu ihan kaikesta kun kyse on nuorista tai eläkeläisistä.
- Anonyymi00062
Eikö ne kaikki voi pahoin. Syynä hallitus.
- Anonyymi00078
Anonyymi00062 kirjoitti:
Eikö ne kaikki voi pahoin. Syynä hallitus.
Tuskin, eiköhän tuo pahoinvointi oo tarttunut jo edellisiltä sukupolvilta, se on täällä kansantauti.
- Anonyymi00055
Ihanaa kuunneltavaa kun vanhat tuhnut jotka just ja just osaa käyttää älypuhelinta raivoaa nuorille😂😂 yhtä ihanan kuulosta ku 2tahti mopon pärinä
- Anonyymi00063
Osataan käyttää paljon paremmin älypuhelimia ja muita älyä vaativia laitteita. Mitä tuollaisen älyvapaat pennut. Joilla ei ees housut pysy jalassa. Himmatkas henkselit. 🤭👏
- Anonyymi00143
Tää vanha tuhnu ei raivoo nuorille ja tää vanha tuhnu on viettänyt vuosikymmenet it-alalla, niin hoituu tuo älykin😂😂. Ettei me kaikki vanhat tuhnut mitään torveloita olla.
Tää vanha tuhnut haistattaa vitut kyllä digipostille, kun tiedän, mitä se on. Suosittelen muillekkin. Se ei ole vanhan tuhnun jääräpäisyyttä vaan silkkaa faktaa vahinkojen varalle, koska kuka tahansa saattaa erehtyä. Tää vanha tuhnu on tiennyt jo kauan, että rosvot on askeleen edellä joka asiassa, mutta eivät hakeudu oikeisiin hyötyhommiin, kun roistoilulla tienaa enempi. Sääli.
- Anonyymi00064
Kirjoitus virhe, jonka tekoäly kirjoitti Tarkoitin. Hommatkaa henkselit.
- Anonyymi00079
Voi ristus, täällä jeesustelet ja toisten älylaitteiden käytöä arvostelet etkä itse osaa kirjoittaa edes hommatkaa henkselit, et osaa kirjoittaa sitä edes tekoälyn avulla.
- Anonyymi00088
Anonyymi00079 kirjoitti:
Voi ristus, täällä jeesustelet ja toisten älylaitteiden käytöä arvostelet etkä itse osaa kirjoittaa edes hommatkaa henkselit, et osaa kirjoittaa sitä edes tekoälyn avulla.
Uuh. Seisooko?
- Anonyymi00095
Anonyymi00088 kirjoitti:
Uuh. Seisooko?
Puuh, kyllä ja komiasti, silläkö kyselet jotta sulla ei toji, lopeta kuule vapetus ja energiajuomilla läträäminen niin jospa se siitä.
- Anonyymi00096
Olet lumperi junior. 🤣
- Anonyymi00097
Anonyymi00095 kirjoitti:
Puuh, kyllä ja komiasti, silläkö kyselet jotta sulla ei toji, lopeta kuule vapetus ja energiajuomilla läträäminen niin jospa se siitä.
Lopeta sinä se kiljun juonti. Juo viinaa niin tiiä vaikka seisoo.
- Anonyymi00107
Anonyymi00097 kirjoitti:
No voe hellanlestas, määhän heti nukkumaan.
- Anonyymi00108
Anonyymi00097 kirjoitti:
Kuohahtiko pojulla Red Bullit nokkaan.
- Anonyymi00122
Anonyymi00107 kirjoitti:
No voe hellanlestas, määhän heti nukkumaan.
Lumperi määkii kuin lammas 🐑
- Anonyymi00123
Anonyymi00108 kirjoitti:
Kuohahtiko pojulla Red Bullit nokkaan.
Sulla bensa mitä nuuskit.
- Anonyymi00125
Anonyymi00122 kirjoitti:
Lumperi määkii kuin lammas 🐑
Äitis määkii työstettäessä.
- Anonyymi00127
Anonyymi00125 kirjoitti:
Vaiti Lumperin homo.
- Anonyymi00136
Anonyymi00127 kirjoitti:
Vaiti Lumperin homo.
Isäs on homo.
- Anonyymi00144
Anonyymi00097 kirjoitti:
Mistä kiljua saa? En ole ikinä maistanut.
- Anonyymi00154
Anonyymi00096 kirjoitti:
Olet lumperi junior. 🤣
Ai sinäkö?
- Anonyymi00155
Anonyymi00136 kirjoitti:
Isäs on homo.
Lumperin homo.
- Anonyymi00156
Anonyymi00144 kirjoitti:
Mistä kiljua saa? En ole ikinä maistanut.
Olet . Näin kun ostit kilon hiivaa. Onko leivonta päivä? 🤭
- Anonyymi00165
Anonyymi00156 kirjoitti:
Olet . Näin kun ostit kilon hiivaa. Onko leivonta päivä? 🤭
Äitiäs porukalla juopporemmi "leipoi" kun sinä sait alkusi.
- Anonyymi00167
Anonyymi00165 kirjoitti:
Äitiäs porukalla juopporemmi "leipoi" kun sinä sait alkusi.
Elä nyt kaikkia paljasta itsestäsi ja perheestäsi. Ei se oo ihme kun et kotona viihdy ja pitää kylillä notkua. Kun on tuollaiset kotiolot.
- Anonyymi00186
Anonyymi00167 kirjoitti:
Elä nyt kaikkia paljasta itsestäsi ja perheestäsi. Ei se oo ihme kun et kotona viihdy ja pitää kylillä notkua. Kun on tuollaiset kotiolot.
Voi voi, ei täältä käsin sinun kotiolojasi pystytä parantamaan, ota yhteys sosiaalitoimeen, voimia sulle kaveri.
- Anonyymi00319
Anonyymi00125 kirjoitti:
You too.
- Anonyymi00065
Vapaa kasvatus pilannut nykyajan, kaikki ol ennen paremmin.
- Anonyymi00066
Antaa poikien ajella, niin on ollut aina. Kuollut kylä,jos ei mopojenkaan ääniä kuuluisi.
- Anonyymi00067
Poliisia ei kiinnosta tipan tippaa poikien ajelut.
- Anonyymi00080
Ei tietenkään, hyvä niin.
- Anonyymi00074
Mistä sä tiedät, että on ajellut "liikenneympyrän väärältä puolen", jos kotonas olit?? Olen mäkin ajannut (autolla) punasia päin, kun ei muita näkynyt, eikä valot vaihtunut. Ton tein keskellä päivää.
Kylä, missä yrität nukkua, niin pitäisikö kaikkien olla hiljaa klo 21 alkaen, että saiisit nukkua? - Anonyymi00081
Muutenhan täällä on kaikki mallillaan mutta nuo mopon perrrrrrkelleet pilaavat koko kylän !!!!!!!
- Anonyymi00284
Sinä ja sinu keskiiän kroppa pelottaa kaikki naiset täältä
- Anonyymi00091
Lailla kieltää koko mopot. Jokainen mopokuski on välinpitämätön idiootti ja heidän kotoa löytyy idiootti vanhemmat, jotka eivät välitä siitä että heidän "enkeli" lapsi tuolla liikenteessä vaarantaa ihmisiä ajotavallaan.
- Anonyymi00092
Karvalakki talvella silmillä ja Jonsereedin lippalakki kesällä näkökenttää haittaamassa, auton ratissa holhouksessa oleva zombi.
- Anonyymi00093
Ei kai ajotapa ketään vaaranna.
- Anonyymi00094
Täällä on joka talossa idioottivanhemmat paitsi lapsettomilla.
- Anonyymi00109
Ehottomasti, kaikki polttomoottorit turhia saastuttajia, sähköiset vain sallittaisiin niin se olisi hyvä.
- Anonyymi00121
br4nsan hintaw noin 78pp 7ijqatta e34ipa öotaö3öö3moom---
- Anonyymi00126
Hyvin sanottu. Ehdottomasti samaa mieltä.
- Anonyymi00131
Hauska lukea näitä tietäen että ette saa mopokulttuuria saatikka mopolla ajelua kiellettyä tai pysäytettyä. Kitiskää eläkeläiset vieläkun voitte. Eipähän ole tylsää kun saa näitä lukea ja nauraa😂😂
- Anonyymi00134
Mahtaa nuo kitisijät olla eri sukupolvea kuin eläkeläiset, tuskin eläkeläiset tällä palstalla juurikaan esiintyvät, eiköhän nuo valittajat ole puolijuoppoja yksinäisiä työttömiä.
- Anonyymi00135
Näkyy tuon kirjoittanut olevan moposukupolvea ilman mopoa. 🤣
- Anonyymi00157
mopo eli moottoripyörä, moottori-polkupyörä.
Panssarivsaunu on hyvä kulkuneuvoi voi ajaa autojenkin yli muussata ne ei tarvitse väistellä ketään... ajaa vain autojen yli. - Anonyymi00158
Pitäähän poikain päästä kalalle ja muihin tapaamisiin kaverien kanssa, mopo on tärkeä kulkupeli nuorille, 60-luvulla niillä ajelivat vanhat ukot kun taloissa ei ollut autoja.
- Anonyymi00164
Nyky ajan nuoriso ei kulje kalalle. Korkeintaan katsotaan puhelimesta kalan kuvia.
- Anonyymi00166
Anonyymi00164 kirjoitti:
Nyky ajan nuoriso ei kulje kalalle. Korkeintaan katsotaan puhelimesta kalan kuvia.
Kyllä aika moni kulkee.
- Anonyymi00206
Anonyymi00164 kirjoitti:
Niih.Nyky Enskat ja kokkikolmoset vain istutuvat tietokoneillaan ja tilaavat mobiilisovellutuksilla pitzat kotiins, kunnes taas jaksavat taas keskittyä kaihonkanaviinsa.
- Anonyymi00209
Anonyymi00206 kirjoitti:
Niih.Nyky Enskat ja kokkikolmoset vain istutuvat tietokoneillaan ja tilaavat mobiilisovellutuksilla pitzat kotiins, kunnes taas jaksavat taas keskittyä kaihonkanaviinsa.
No missä välissä ne sitten mopoilla ajavat.
- Anonyymi00298
Pyörällä vaan niin kunto kasvaa tai jonkun toisen kyydillä äitien omat pierumaakarit pääsee kalastamaan
- Anonyymi00168
Tänäänkin oli niin kaunis ja lämmin päivä. Niin isien ja äitien kullan murut ässässä päivää kuluttivat. Olisivat edes olleet ulkona. Siellä asiakkaita kuvataan ja nauretaan. Ja varmaan kun myyjän silmä välttää pöllitään alkoholijuomia. Porttikielto jos ei mitään osteta. Eikö se nuokkari ole auki. Menkää sinne parveilemaan.
- Anonyymi00172
Eikö puupää hoksannut että tällä palstalla puhuttiin yöllisistä häiriköijistä eikä s-marketin tuulikaappijonneista. Mahtaa vanhalla kurpalla olla elämä pikkuhiljaa paketissa, arkkua suunnittelemaan ja sinne lepoa pitämään 😀
- Anonyymi00177
Anonyymi00172 kirjoitti:
Eikö puupää hoksannut että tällä palstalla puhuttiin yöllisistä häiriköijistä eikä s-marketin tuulikaappijonneista. Mahtaa vanhalla kurpalla olla elämä pikkuhiljaa paketissa, arkkua suunnittelemaan ja sinne lepoa pitämään 😀
Oletpa sinä vallan viisas.
- Anonyymi00181
Anonyymi00172 kirjoitti:
Mopo jonneja ihmisten riesana myös päivällä. Kypärät päässä kuljetaan kaupoissa, kun ei vatipäät muuten uskalla ja ilkiä.
- Anonyymi00182
Anonyymi00172 kirjoitti:
Aja sinä seuraavaksi mutkaan.
- Anonyymi00191
Siellä ei ole mitään varastettavaa.
- Anonyymi00170
Samat ylimieliset bensalenkkarit täällä inisee, kun saavat palautetta sikailustaan. Samat pölkkypäät kuin facebookissa. Naurettavan helppoja tunnistaa heikon kirjoitustaidon ja vähäisen aivokapasiteetin ansiosta. Takataskussa diagnoosi jos toinenkin. Uusperheiden kasvatteja. Vai pitäiskö sanoa kasvattamattomia. Nämähän katoavat oman käden kautta tavalla tai toisella, ennen kuin pyöreitä täyttävät. Joka sukupolvella ollut muutama vastaava ja aina muuan uusi tulee tilalle.
- Anonyymi00175
Voe voe kun oisit erimies suorastaan muumio kun kävisit sanomassa bensalenkkareille...
- Anonyymi00176
Eli ennen 10 vuotta ?
- Anonyymi00178
Hanki elämä.!
- Anonyymi00174
Sähkömopo pakko niin loppuu äänet
- Anonyymi00208
Ei oo rahaa sähkömopoon, mutta kuljen mummon pyörällä ja möyrästän juovuksissa.
- Anonyymi00179
Mopoista viis mutta tuulimyllyjen humina
- Anonyymi00214
Minä 75 äijä kuuntelin mopopoikien rallaamista . Voi että tuli ikävä noita aikoja silloin oli tulevaisuus . Nyt kaikki on menetetty taakse jääneenä . Toivotaan moporalliin lämpimiä ihania kesäöitä , siinä on ELÄMÄN makua ,
- Anonyymi00220
Pöljiä maku siinä on ainut maku !
Pysyvät samalla tasolla jopa 75 vuotiaaksi!
- Anonyymi00216
Antaa nuorison homoilla, se on nykyaikaa!
- Anonyymi00219
Se yks häirikkö on sen pöljän puolikas veli, joka ajoi liian kovaa autolla, erääseen mutkaan. Ja lensi yli 😂😂 ja kuinkas kävikään. Käyköhän tuolle samalla tavalla. Omena ei kauas puusta putoa.
- Anonyymi00232
Vaikuttaa peukun käyttäjän kirjoitukselta.
- Anonyymi00233
Hah hah haa, kirjoitustyylisi kaikkine virheineen paljasti että sinähän olet se nyyppä joka hokee joka ketjussa olevansa vajaaälyinen. 🤣🤣
- Anonyymi00234
Anonyymi00233 kirjoitti:
Hah hah haa, kirjoitustyylisi kaikkine virheineen paljasti että sinähän olet se nyyppä joka hokee joka ketjussa olevansa vajaaälyinen. 🤣🤣
Niinhän sinä olet. Nytkö vasta hoksasit?😝🫨🤪
- Anonyymi00237
Anonyymi00232 kirjoitti:
Vaikuttaa peukun käyttäjän kirjoitukselta.
Oletko käyttäjä, kun tiedän noin paljon ihmisten kirjoitus tyylistä?
- Anonyymi00239
Anonyymi00233 kirjoitti:
Vajaaälyinen. 🤪🫨😝
- Anonyymi00246
Anonyymi00239 kirjoitti:
Vajaaälyinen. 🤪🫨😝
Niin olenkin, mitä sitten?
- Anonyymi00252
Anonyymi00234 kirjoitti:
Niinhän sinä olet. Nytkö vasta hoksasit?😝🫨🤪
Vajaaälyisyytesi on kyllä huomattu aikoja sitten, moni tietää kuka sinä olet.
- Anonyymi00253
Anonyymi00239 kirjoitti:
Vajaaälyinen. 🤪🫨😝
Et ole ainoa tällä kylällä.
- Anonyymi00259
Anonyymi00246 kirjoitti:
Niin olenkin, mitä sitten?
Hyvä että viimeinen tunnustit.👏
- Anonyymi00260
Anonyymi00252 kirjoitti:
Vajaaälyisyytesi on kyllä huomattu aikoja sitten, moni tietää kuka sinä olet.
Vajaaälyinen se vaan näyttää tyhmyytensä. Täytyy yrittää ymmärtää.🤪
- Anonyymi00270
Anonyymi00260 kirjoitti:
Vajaaälyinen se vaan näyttää tyhmyytensä. Täytyy yrittää ymmärtää.🤪
Sinut on tunnistettu, kohta kuvasi löytyy ääsmarketin tuulikaapista. 🤣
- Anonyymi00271
Anonyymi00259 kirjoitti:
Mitä sitten ?
- Anonyymi00272
Anonyymi00237 kirjoitti:
Oletko käyttäjä, kun tiedän noin paljon ihmisten kirjoitus tyylistä?
En vaan tietäjä.
- Anonyymi00274
Puolikas mutkaan ja omena lensi.
- Anonyymi00292
Anonyymi00259 kirjoitti:
Nyt on sinun vuorosi..
- Anonyymi00299
Anonyymi00272 kirjoitti:
En vaan tietäjä.
Et ole.
- Anonyymi00300
Anonyymi00292 kirjoitti:
Nyt on sinun vuorosi..
Ei ole mitään tunnustettavaa, toisin kuin sinulla. Ja tunnustit jo.
- Anonyymi00301
Anonyymi00270 kirjoitti:
Sinut on tunnistettu, kohta kuvasi löytyy ääsmarketin tuulikaapista. 🤣
Niin siellä istuit ja poliisit sinut vei. Niin kuin monta kertaa ennenkin.
- Anonyymi00311
Anonyymi00301 kirjoitti:
Niin siellä istuit ja poliisit sinut vei. Niin kuin monta kertaa ennenkin.
No voi mahoton, ootko vetänyt aina viivan sellin seinään, mahtaa olla pitkä risuaita. 😘😘😘
- Anonyymi00312
Anonyymi00299 kirjoitti:
Et ole.
Tietäjät tietää.
- Anonyymi00313
Anonyymi00292 kirjoitti:
Nyt on sinun vuorosi..
Kiitos ei, olen hetero.
- Anonyymi00316
Anonyymi00311 kirjoitti:
No voi mahoton, ootko vetänyt aina viivan sellin seinään, mahtaa olla pitkä risuaita. 😘😘😘
Luehan oikein. Sinut sinne on viety. Ootpa voinut sinne selliin seinään viivojakin vetää. Tunnut niin hyvin tietävän risuaitoista. Niin montako niitä on?
- Anonyymi00241
Käykää kopsauttamaan kypärään nyrkillä, niin jospa hiljenisivät.
- Anonyymi00264
Yllytätkö väkivaltaan lapsia kohtaan? Sehän se vasta onkin terveälyisen hommaa.
- Anonyymi00277
Anonyymi00264 kirjoitti:
Yllytätkö väkivaltaan lapsia kohtaan? Sehän se vasta onkin terveälyisen hommaa.
Pikku kopautus kypärään ei ole väkivaltaa
- Anonyymi00315
Käy koittamassa :DD Selkääsi saat enemmän mitä vanhemmiltasi 60luvulla.
- Anonyymi00320
Anonyymi00315 kirjoitti:
Käy koittamassa :DD Selkääsi saat enemmän mitä vanhemmiltasi 60luvulla.
Kuka minulle antaa siis selkään?
- Anonyymi00254
Runkkari mopoilijat ovat hyttysiäkin pahempi jokakesäinen riesa missä päin Suomea majaileekin ja ihmettelen, että hallitus saa kyllä kiellettyä 17-vuotiainen yöajelut mutta tähän ikuisuusongelmaan ei kyetä puuttumaan siitäkin huolimatta, että asenteet näillä mopoilijoilla liikennesääntöjä kohtaan ovat ihan olemattomat ja valtaosa niistä on viritettyjä ja helvetin kovaäänisiä jättäen jälkeensä tinnituksen ja hirveän polttoaineen käryn jos erehtyy vierestä ajamaan.
- Anonyymi00269
Eihän täällä oo hyttysiä !!!!!
- Anonyymi00257
Jouluna on loppu.
- Anonyymi00261
Oli kesä, oli mopo, mopo.
Oli kesä, oli mopo, mopo.
Oli kesä, oli mopo, mopo vaaleanpunainen.
Kukas sen kipaleen lauloikaan?- Anonyymi00268
Katrihelena ?
- Anonyymi00262
Voi voi teitä ketä haittaa mopojen ääni🤣 Kuunnelkaahan sitten sitä kumin vingutusta kunhan saan autoni kuntoon, ja käyn hakemassa parit polttokumit mukaan että saapi vinguttaa vaikka koko kylänläpi😆
- Anonyymi00265
Huvisa kullakin, minä mielummin vingutan kumia naisten kanssa.
- Anonyymi00266
Hae myös samalla vanteet, muuten on työlästä hommoo.
- Anonyymi00267
Anonyymi00266 kirjoitti:
Hae myös samalla vanteet, muuten on työlästä hommoo.
😂😂😂🤣🤣🤣
- Anonyymi00275
Mikähän kalavaras se yöaikaan kiannalla ajeloo pahaäänisellä perärutkulla
- Anonyymi00279
3 verkkoa vietiin, onko muilta.
- Anonyymi00291
Anonyymi00279 kirjoitti:
3 verkkoa vietiin, onko muilta.
Multa airot ja tappi viety.
- Anonyymi00318
Anonyymi00291 kirjoitti:
Multa airot ja tappi viety.
Oisit hommannut puu tai lasikuitu airot, etkä multa.
- Anonyymi00276
Muualla maailmassa laserosoitin on osoittautunut erinomaiseksi mopohäiriköiden torjuntakeinoksi
- Anonyymi00289
Kiitos vinkistä.
- Anonyymi00278
PÄRINÄ POJAT onhan näitä aina ollut.
- Anonyymi00280
Täältä puuttuu vain surnasussut, ylä täynnä nuoria homoja.
- Anonyymi00293
PÄRINÄ HOMOT siis... Pojat keskenään, *TIRSK*
- Anonyymi00306
Anonyymi00280 kirjoitti:
Täältä puuttuu vain surnasussut, ylä täynnä nuoria homoja.
Kuulaassa kesäyössä kuuluu monestakin avoimesta ikkunasta kaalimadon surinaa.
- Anonyymi00310
Anonyymi00306 kirjoitti:
Kuulaassa kesäyössä kuuluu monestakin avoimesta ikkunasta kaalimadon surinaa.
Kaalimato on firma, ei tuote.
- Anonyymi00294
Kotiarestia ja jälkiistuntoa ja 74 iskua käsiin tunnin aikana niin ehkä äidin pikku pierumaakarit oppii käyttämään
- Anonyymi00303
Juuri niin!!
- Anonyymi00304
Aavevene taas pärryytteli kiannalla 2-4 aikaan mitähän nyt vei
- Anonyymi00305
Multa ainaki pensasäiliö hävinnä, täytyy varman perustaa yövatijo
- Anonyymi00308
Uskomattomat voimafantasiat tääl :D Ei teistä oo mihinkää ja meno jatkuu :DD
- Anonyymi00309
Alahan valmistautua iltamaitoosi, eikö se Pikkukakkonen jo loppunut.
- Anonyymi00321
Anonyymi00309 kirjoitti:
Alahan valmistautua iltamaitoosi, eikö se Pikkukakkonen jo loppunut.
Jos sitä pikku hiljaa alkasi kylille koppeutua huuattamaa
- Anonyymi00322
Anonyymi00321 kirjoitti:
Äitiäsi ?
- Anonyymi00323
Anonyymi00322 kirjoitti:
Äitiäsi ?
Sinua
- Anonyymi00324
Anonyymi00323 kirjoitti:
Sinua
Vain seksiunissasi.
- Anonyymi00327
Anonyymi00321 kirjoitti:
Mä tuun ja laitan muuta sun tankkiin, kuin polttoainetta. Loppuu huudattaminen.
- Anonyymi00325
Jos tietää missä ne asuu, niin kannattaa mennä moottorisahaa huudattamaan ikkunan alle. Nyt päivällä kun ne nukkuu. Kyllä siihen herää. Etteivät saa päivää nukkua. Niin ei ne jaksa sitten yötä valvoa ja ajella.
- Anonyymi00326
Tässä yks ilta (myöhällä) näin, kun jonne työnsi mopoa kirkonkylälle päin. Eikö tuo liene uskaltanut ajella kotipihalle. Ettei vaan isipappa herää ja saa tuppivyöstä. 😂😂
Ketjusta on poistettu 46 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1821272
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138883- 84824
- 51748
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?47684Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t247594Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä311580Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55579Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,7550- 51549