Lapsellani alkoi noin 6 kk sitten therian-innostus. Aluksi hän lähinnä konttaili maastossa maski naamallaan, mutta nykyään hän on olevinaan koira koko ajan. Hän osti pari kuukautta sitten koirapuvun, johon hän leikkasi avattavan luukun, jonka kautta hän tekee tarpeensa.
Lapsi pyytää päivittäin päästä kävelylle. Hän haluaa, että kiinnitän häneen talutushihnan. Lapsi haluaa kontata tiellä ja tehdä jossain vaiheessa tarpeensa luukun kautta tien reunaan.
Eikä siinä vielä kaikki. Lapsi vastaa moniin kysymyksiin vain haukkumalla hiljaisemmalla tai kovemmalla äänellä. En enää ymmärrä, mitä lapsi milloinkin haluaa.
Miten minun kannattaa suhtautua asiaan ja toimia lapseni kanssa? Ymmärrän kyllä, jos lapsi todella kokee, että hänen sielunsa kuuluu koiralle, mutta nyt hänen käytöksensä on mennyt todella oudoksi ja häpeälliseksi.
Lapsi vai koira?
Anonyymi-ap
1
<50
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Kerrot nyt itsestäsi😂
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?4422270Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh661373Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok831320- 1371218
- 931196
- 1031061
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro133964- 48900
- 47831
Sitä saattaa vähän hölmöillä
rakkauspäissään, jos tunteita on enemmän kuin osaa käsitellä. Alkuhölmöilyt on söpöä ja sallittavaa.60780