Kyläturvalisuus tulis turvata,poistamalla vanhan Hiirikosken sähkölaitoksen.
Tuulimyllytkin ovat olemassa jotka korvaavat toimimattoman Hiirikosken sähkön tuoton.Kalojen liikuminen on turvattava,purkamalla voimalaitokseen rakenetetut
vesi padot.( Sähkön hinta nykyaikana on pilvissä).Nyt vielä on annetettu Vaasalaiselle Sähkölaitokselle 200+200m vesialue yksityiskäyttöön joka ei tuota alueelle minkäänlaista turvaa,vaan jopa houkutelee lapsia kalastamaan turvatomasti.Pitääkö tässä menetää ihmis-henkiä että ymmärettäisiin myös purkkaa Vesivoimala.Nyt kun on alettu uusimaan turvalisuuden nimissä siltahanketta ,samaalla voisi Sähkölaitokin tukea Tervajoen asukaiden turvallisuuden nimissä purku hanketta.Ps: Onko Vaasan Sähkölaitoksella jotakin tärkeämpää toimintaa laitokselle kuin "Ihmisten Asukaiden Turvallisuus,varsinkin Lasten jotka tulevat jopa Laihialta polkupyörin kaveri porukoissa kalastelemaan. Poistakaa Kaloilta nämä Sähkölaitosten tekemät kala kulku padot tuotamattomina
Tervajoki Silta Kyrönmaalla
21
359
Vastaukset
- Anonyymi00002
Akkaansillastako on kyse?
- Anonyymi00005
Eikös tämä Akkaainsilta ole Isonkyrönpuolella.
Haluaako siltä jotkut Kuntaliitosta Vaasaan.
Hiirikosken sähkö on Vaasalaisilla. - Anonyymi00010
Anonyymi00005 kirjoitti:
Eikös tämä Akkaainsilta ole Isonkyrönpuolella.
Haluaako siltä jotkut Kuntaliitosta Vaasaan.
Hiirikosken sähkö on Vaasalaisilla.Nyt ei puhuta Akkaansillasta.
Tervajoella on Hiirikoskensilta. - Anonyymi00013
Anonyymi00005 kirjoitti:
Eikös tämä Akkaainsilta ole Isonkyrönpuolella.
Haluaako siltä jotkut Kuntaliitosta Vaasaan.
Hiirikosken sähkö on Vaasalaisilla.Halooooooo.
Toinen äly🦧🦧🦧vapaa.
- Anonyymi00003
Kyllä MMM ministereillä olisi töitä.Poistaa nämä tuotamatomat sähkölaitokset.kylien läheisyydestä,Rakennuttaa näistä turvalisia Kalastuskeitaita ,lasten ja vanhusten
kalaparatiiseksi. Näitä pysäyttäviä Uiskentelu ja Onki paikkoja näkyy olevan Ulkomaillakin lomailijoiden iloksi.Turvalisuus tulee sillä että kyseiset kalastuspaikat ole kuin Yhteisön vesi alueilla.eikä MMM anna voimalaitoksien jättää hoitamatomat joet ihmisten turvatomaksi alueiksi. - Anonyymi00006
Lady Fortunako se siellä taas suunnittelee osakekeinottelua tuurisähköllä.
- Anonyymi00007
Leidit lauloi hienosti kuorossa.
- Anonyymi00008
Kalat odoteli vuoroaan Hiirikosken sähkölaitoksella.
Kampi oli saanut 4,5kg Kuhan,- Anonyymi00009
Olen joskus tehtynyt Vähäkyröläisen Hiirikosken sähkölaitoksen kanssa Sähkö-sopimuksen.
Jostain kumman syystä.olen humannut sähkölaskujen tulevan Vaasan sähköstä.olisiko syynä
sähkösopimuksien "kaapaus".Laskuissa on kyllä lukenut useasti.teidän ei tarvitse tehdä mitään kun vain hyväksytte ehdot.Siirtomaksuaikaa josta Kyröläisetkin purnasivat.Elettiin Aho Eskon aikaa 1995-2000 työtömyys -lamaaaikaa. Hiirikoskenenerkia ei tuota enää sähkö kuluttajalle
purkaa kaikki patoalueet,antakaa kyläyhdistysten lapsille kalastus mahdollisuus,sekä naapuri
kylillekin.Tällainen Hiirikosken sähkön vesioikeuden käyttö on poistettava .
Ihmisten pitää saada elää kylissään,vapaiden vesienkin kautta. - Anonyymi00011
Anonyymi00009 kirjoitti:
Olen joskus tehtynyt Vähäkyröläisen Hiirikosken sähkölaitoksen kanssa Sähkö-sopimuksen.
Jostain kumman syystä.olen humannut sähkölaskujen tulevan Vaasan sähköstä.olisiko syynä
sähkösopimuksien "kaapaus".Laskuissa on kyllä lukenut useasti.teidän ei tarvitse tehdä mitään kun vain hyväksytte ehdot.Siirtomaksuaikaa josta Kyröläisetkin purnasivat.Elettiin Aho Eskon aikaa 1995-2000 työtömyys -lamaaaikaa. Hiirikoskenenerkia ei tuota enää sähkö kuluttajalle
purkaa kaikki patoalueet,antakaa kyläyhdistysten lapsille kalastus mahdollisuus,sekä naapuri
kylillekin.Tällainen Hiirikosken sähkön vesioikeuden käyttö on poistettava .
Ihmisten pitää saada elää kylissään,vapaiden vesienkin kautta.Hiirikoski kun kuuluu ns, jo Vähänkyrön puolelle näin on nykyään Vaasan sähkö.
- Anonyymi00014
Anonyymi00011 kirjoitti:
Hiirikoski kun kuuluu ns, jo Vähänkyrön puolelle näin on nykyään Vaasan sähkö.
Vaasan Sähkön laskutuksesta osa menee suoraan Vaasan kaupungille
- Anonyymi00019
Anonyymi00014 kirjoitti:
Vaasan Sähkön laskutuksesta osa menee suoraan Vaasan kaupungille
Niin aina. Eli meille veronmaksajille.
- Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
Niin aina. Eli meille veronmaksajille.
Mikä tarkoittaa että naapurikuntien asiakkailta menee veroa toisen kunnan taskuun
- Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
Mikä tarkoittaa että naapurikuntien asiakkailta menee veroa toisen kunnan taskuun
Mutta hehän käyttävät naapurikunnan palvelujakin.
- Anonyymi00012
Haloooooo!
Kautta aikojen on tuossa Hiirikoskenpadolla ongittu ja juostukin.😅
Mutta, muista jos VANHEMMILLA on vastuu ja suu jolla kertoa ja opastaa, mitä tapahtuu, kun sinne putoaa.🤔
Joten, tuollainen väniseminen on ihan turhaa.
Alkakaa kasvattamaan niitä KAKAROITANNE ja saamaan SE suuauki oikeassa paikassa eikä AINA vaatimaan muita tekemään asiat puolestanne.🫣🤔 joten kitinät loppukoon.- Anonyymi00016
Täysin tyhmää että jotkut voivat omistaa joitakin vesialueita.
Kolmeen vuoteen ei Hiirikoskenpadolla ole ollut minkäänlaista valvontaa.
Toivotaan että jatkossa on.Kakaroiden kasvatamisesta ei ole kyse,vaan Kylänturvalisuudesta?
Kehitämisestä! (Haloooooo) voisi aloitaa.!Aivan oikein Vanhemilla on vastuu,ottaa muutakin vastuuta Kylänkehittämisestä turvalisuus syistä. - Anonyymi00018
Anonyymi00016 kirjoitti:
Täysin tyhmää että jotkut voivat omistaa joitakin vesialueita.
Kolmeen vuoteen ei Hiirikoskenpadolla ole ollut minkäänlaista valvontaa.
Toivotaan että jatkossa on.Kakaroiden kasvatamisesta ei ole kyse,vaan Kylänturvalisuudesta?
Kehitämisestä! (Haloooooo) voisi aloitaa.!Aivan oikein Vanhemilla on vastuu,ottaa muutakin vastuuta Kylänkehittämisestä turvalisuus syistä.Varmaankin.
- Anonyymi00015
Kuulostaa jonkun vihreän kirjoitukselta joka haluaa poistaa autojen pysäköintipaikat ja poistaa Suomen vähäisenkin huoltovarmuuden
- Anonyymi00017
Huoltovarmuudesta puheen ollen/Suomen tulisikin evätä palkat ja eläkkeet yhdeksi vuodeksi.
Omavaraisuus Presidenti Niinistön mukaan tulisi olla kaikilla Suomalaisilla(Ihan omakustannus
hintaan.Olisi mahtavaa mennä vuodeksi töihin ilman palkkaa ja eläkeläisetkin saisivat muuta-ajateltavaa kuin pelätä Korona-piikiin kuolemaa.Saattaisi kalastus alueet avautua ilman riitoja.
Onko siellä edes sitä ensimmäistä Auto -Parkkia,taitaa olla Keskustalaisilla Parkkipaikka pula.
Tukijullit ovat saaneet peltojen suojaalueiltakin tuet jopa eläkeisiin,jokeen vain paskat vaahtomaan. Ei siinä paljokaan Vihreyttä tarvita. - Anonyymi00022
Vihreiltä tuli myös ehdotus sorateiden lisäämiseksi, asvalttitiet vähemmäksi. Takaisin menneisyyteen.
- Anonyymi00023
Anonyymi00022 kirjoitti:
Vihreiltä tuli myös ehdotus sorateiden lisäämiseksi, asvalttitiet vähemmäksi. Takaisin menneisyyteen.
Eikös näiden sorateiden kunossapitoa pitäisikin euroitaa veroeuroin. Jokainen JOKAOIKEUDELLA käyttäjä joutuu maksajaksi.Nämä Yksityis soratiet ovat nyt hoitokustanuksin yksityisten hoito varassa. Noita yksityis teitä menee metsissä 500m välein,kiertoteitä näistä ei voida tehdä. Ei siinä mennä takaisin menneisyyteen vaan avustetaan meneisyyden teiden maksajia,jotta nämä autoilijat pääsevät harrastamaan
jopa METSÄSTYSTÄ ja KALASTUSTA.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231215
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89894- 87777
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede20749- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282702- 109626
- 32593
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet115511