Tervajoki Silta Kyrönmaalla

Anonyymi-ap

Kyläturvalisuus tulis turvata,poistamalla vanhan Hiirikosken sähkölaitoksen.
Tuulimyllytkin ovat olemassa jotka korvaavat toimimattoman Hiirikosken sähkön tuoton.Kalojen liikuminen on turvattava,purkamalla voimalaitokseen rakenetetut
vesi padot.( Sähkön hinta nykyaikana on pilvissä).Nyt vielä on annetettu Vaasalaiselle Sähkölaitokselle 200+200m vesialue yksityiskäyttöön joka ei tuota alueelle minkäänlaista turvaa,vaan jopa houkutelee lapsia kalastamaan turvatomasti.Pitääkö tässä menetää ihmis-henkiä että ymmärettäisiin myös purkkaa Vesivoimala.Nyt kun on alettu uusimaan turvalisuuden nimissä siltahanketta ,samaalla voisi Sähkölaitokin tukea Tervajoen asukaiden turvallisuuden nimissä purku hanketta.Ps: Onko Vaasan Sähkölaitoksella jotakin tärkeämpää toimintaa laitokselle kuin "Ihmisten Asukaiden Turvallisuus,varsinkin Lasten jotka tulevat jopa Laihialta polkupyörin kaveri porukoissa kalastelemaan. Poistakaa Kaloilta nämä Sähkölaitosten tekemät kala kulku padot tuotamattomina

21

359

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00002

      Akkaansillastako on kyse?

      • Anonyymi00005

        Eikös tämä Akkaainsilta ole Isonkyrönpuolella.
        Haluaako siltä jotkut Kuntaliitosta Vaasaan.
        Hiirikosken sähkö on Vaasalaisilla.


      • Anonyymi00010
        Anonyymi00005 kirjoitti:

        Eikös tämä Akkaainsilta ole Isonkyrönpuolella.
        Haluaako siltä jotkut Kuntaliitosta Vaasaan.
        Hiirikosken sähkö on Vaasalaisilla.

        Nyt ei puhuta Akkaansillasta.
        Tervajoella on Hiirikoskensilta.


      • Anonyymi00013
        Anonyymi00005 kirjoitti:

        Eikös tämä Akkaainsilta ole Isonkyrönpuolella.
        Haluaako siltä jotkut Kuntaliitosta Vaasaan.
        Hiirikosken sähkö on Vaasalaisilla.

        Halooooooo.
        Toinen äly🦧🦧🦧vapaa.


    • Anonyymi00003

      Kyllä MMM ministereillä olisi töitä.Poistaa nämä tuotamatomat sähkölaitokset.kylien läheisyydestä,Rakennuttaa näistä turvalisia Kalastuskeitaita ,lasten ja vanhusten
      kalaparatiiseksi. Näitä pysäyttäviä Uiskentelu ja Onki paikkoja näkyy olevan Ulkomaillakin lomailijoiden iloksi.Turvalisuus tulee sillä että kyseiset kalastuspaikat ole kuin Yhteisön vesi alueilla.eikä MMM anna voimalaitoksien jättää hoitamatomat joet ihmisten turvatomaksi alueiksi.

    • Anonyymi00006

      Lady Fortunako se siellä taas suunnittelee osakekeinottelua tuurisähköllä.

      • Anonyymi00007

        Leidit lauloi hienosti kuorossa.


    • Anonyymi00008

      Kalat odoteli vuoroaan Hiirikosken sähkölaitoksella.
      Kampi oli saanut 4,5kg Kuhan,

      • Anonyymi00009

        Olen joskus tehtynyt Vähäkyröläisen Hiirikosken sähkölaitoksen kanssa Sähkö-sopimuksen.
        Jostain kumman syystä.olen humannut sähkölaskujen tulevan Vaasan sähköstä.olisiko syynä
        sähkösopimuksien "kaapaus".Laskuissa on kyllä lukenut useasti.teidän ei tarvitse tehdä mitään kun vain hyväksytte ehdot.Siirtomaksuaikaa josta Kyröläisetkin purnasivat.Elettiin Aho Eskon aikaa 1995-2000 työtömyys -lamaaaikaa. Hiirikoskenenerkia ei tuota enää sähkö kuluttajalle
        purkaa kaikki patoalueet,antakaa kyläyhdistysten lapsille kalastus mahdollisuus,sekä naapuri
        kylillekin.Tällainen Hiirikosken sähkön vesioikeuden käyttö on poistettava .
        Ihmisten pitää saada elää kylissään,vapaiden vesienkin kautta.


      • Anonyymi00011
        Anonyymi00009 kirjoitti:

        Olen joskus tehtynyt Vähäkyröläisen Hiirikosken sähkölaitoksen kanssa Sähkö-sopimuksen.
        Jostain kumman syystä.olen humannut sähkölaskujen tulevan Vaasan sähköstä.olisiko syynä
        sähkösopimuksien "kaapaus".Laskuissa on kyllä lukenut useasti.teidän ei tarvitse tehdä mitään kun vain hyväksytte ehdot.Siirtomaksuaikaa josta Kyröläisetkin purnasivat.Elettiin Aho Eskon aikaa 1995-2000 työtömyys -lamaaaikaa. Hiirikoskenenerkia ei tuota enää sähkö kuluttajalle
        purkaa kaikki patoalueet,antakaa kyläyhdistysten lapsille kalastus mahdollisuus,sekä naapuri
        kylillekin.Tällainen Hiirikosken sähkön vesioikeuden käyttö on poistettava .
        Ihmisten pitää saada elää kylissään,vapaiden vesienkin kautta.

        Hiirikoski kun kuuluu ns, jo Vähänkyrön puolelle näin on nykyään Vaasan sähkö.


      • Anonyymi00014
        Anonyymi00011 kirjoitti:

        Hiirikoski kun kuuluu ns, jo Vähänkyrön puolelle näin on nykyään Vaasan sähkö.

        Vaasan Sähkön laskutuksesta osa menee suoraan Vaasan kaupungille


      • Anonyymi00019
        Anonyymi00014 kirjoitti:

        Vaasan Sähkön laskutuksesta osa menee suoraan Vaasan kaupungille

        Niin aina. Eli meille veronmaksajille.


      • Anonyymi00020
        Anonyymi00019 kirjoitti:

        Niin aina. Eli meille veronmaksajille.

        Mikä tarkoittaa että naapurikuntien asiakkailta menee veroa toisen kunnan taskuun


      • Anonyymi00021
        Anonyymi00020 kirjoitti:

        Mikä tarkoittaa että naapurikuntien asiakkailta menee veroa toisen kunnan taskuun

        Mutta hehän käyttävät naapurikunnan palvelujakin.


    • Anonyymi00012

      Haloooooo!

      Kautta aikojen on tuossa Hiirikoskenpadolla ongittu ja juostukin.😅

      Mutta, muista jos VANHEMMILLA on vastuu ja suu jolla kertoa ja opastaa, mitä tapahtuu, kun sinne putoaa.🤔

      Joten, tuollainen väniseminen on ihan turhaa.
      Alkakaa kasvattamaan niitä KAKAROITANNE ja saamaan SE suuauki oikeassa paikassa eikä AINA vaatimaan muita tekemään asiat puolestanne.🫣🤔 joten kitinät loppukoon.

      • Anonyymi00016

        Täysin tyhmää että jotkut voivat omistaa joitakin vesialueita.
        Kolmeen vuoteen ei Hiirikoskenpadolla ole ollut minkäänlaista valvontaa.
        Toivotaan että jatkossa on.Kakaroiden kasvatamisesta ei ole kyse,vaan Kylänturvalisuudesta?
        Kehitämisestä! (Haloooooo) voisi aloitaa.!Aivan oikein Vanhemilla on vastuu,ottaa muutakin vastuuta Kylänkehittämisestä turvalisuus syistä.


      • Anonyymi00018
        Anonyymi00016 kirjoitti:

        Täysin tyhmää että jotkut voivat omistaa joitakin vesialueita.
        Kolmeen vuoteen ei Hiirikoskenpadolla ole ollut minkäänlaista valvontaa.
        Toivotaan että jatkossa on.Kakaroiden kasvatamisesta ei ole kyse,vaan Kylänturvalisuudesta?
        Kehitämisestä! (Haloooooo) voisi aloitaa.!Aivan oikein Vanhemilla on vastuu,ottaa muutakin vastuuta Kylänkehittämisestä turvalisuus syistä.

        Varmaankin.


    • Anonyymi00015

      Kuulostaa jonkun vihreän kirjoitukselta joka haluaa poistaa autojen pysäköintipaikat ja poistaa Suomen vähäisenkin huoltovarmuuden

      • Anonyymi00017

        Huoltovarmuudesta puheen ollen/Suomen tulisikin evätä palkat ja eläkkeet yhdeksi vuodeksi.
        Omavaraisuus Presidenti Niinistön mukaan tulisi olla kaikilla Suomalaisilla(Ihan omakustannus
        hintaan.Olisi mahtavaa mennä vuodeksi töihin ilman palkkaa ja eläkeläisetkin saisivat muuta-ajateltavaa kuin pelätä Korona-piikiin kuolemaa.Saattaisi kalastus alueet avautua ilman riitoja.
        Onko siellä edes sitä ensimmäistä Auto -Parkkia,taitaa olla Keskustalaisilla Parkkipaikka pula.
        Tukijullit ovat saaneet peltojen suojaalueiltakin tuet jopa eläkeisiin,jokeen vain paskat vaahtomaan. Ei siinä paljokaan Vihreyttä tarvita.


      • Anonyymi00022

        Vihreiltä tuli myös ehdotus sorateiden lisäämiseksi, asvalttitiet vähemmäksi. Takaisin menneisyyteen.


      • Anonyymi00023
        Anonyymi00022 kirjoitti:

        Vihreiltä tuli myös ehdotus sorateiden lisäämiseksi, asvalttitiet vähemmäksi. Takaisin menneisyyteen.

        Eikös näiden sorateiden kunossapitoa pitäisikin euroitaa veroeuroin. Jokainen JOKAOIKEUDELLA käyttäjä joutuu maksajaksi.Nämä Yksityis soratiet ovat nyt hoitokustanuksin yksityisten hoito varassa. Noita yksityis teitä menee metsissä 500m välein,kiertoteitä näistä ei voida tehdä. Ei siinä mennä takaisin menneisyyteen vaan avustetaan meneisyyden teiden maksajia,jotta nämä autoilijat pääsevät harrastamaan
        jopa METSÄSTYSTÄ ja KALASTUSTA.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1215
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      894
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      777
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      20
      749
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      593
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe