olevansa puolankalainen. Anonyymina oleminen ei hirveästi helpota asiaa. Mitähän seuraavaksi tapahtuu? Hävettää pelkkä ajatuskin.
On vaikeaa tunnustaa
14
673
Vastaukset
- Anonyymi00001
Hävettää, jos on heikko itsetunto. Terve itsetunto, silloin ei hävetä .
- Anonyymi00002
Näinhän se on,keskustelun aloittaja voi kääntyä kallonkutistajan puoleen.
- Anonyymi00004
Anonyymi00002 kirjoitti:
Näinhän se on,keskustelun aloittaja voi kääntyä kallonkutistajan puoleen.
Tai tekasta intialaisen niskakiikun.
- Anonyymi00005
Ei sitä itse aina moilas sukurutsat tajua hävetä. Terve itsetunto kun ei paremmasta edes tietoa.
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Ei sitä itse aina moilas sukurutsat tajua hävetä. Terve itsetunto kun ei paremmasta edes tietoa.
näin se menee, vaikka luulisi noita kottapäitä olevan jo ihan tarpeeksi
- Anonyymi00003
Muuta toki takaisin ranualle!
- Anonyymi00007
Paljon on ollut paikkakunnalla rikoksia viime aikoina. Oli kohde sitten eläimet, metsästys, luonnonsuojelu tai lain kirjaimen rikkominen. Tämä viimeinen riita oli lajissaan varsinainen nolo rimanalitus. En tunnista enää kuntaa lapsuusajan paikaksi, jossa osattiin käyttäytyä ja pidettiin kaikki yhtä ja korpimaan puolta.
- Anonyymi00008
Eipä ole kohta enään korpimaita kun kepulaisilla on niin järkyttävä pakkomielle saada tuulimyllyt pyörimään.
- Anonyymi00009
Puolangalla kyllä korpea riittää yllin kyllin myllyjen jälkeenkin.
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Puolangalla kyllä korpea riittää yllin kyllin myllyjen jälkeenkin.
Korpea riittää ja lisää tulee,25% asunnoista tyhjillään.
Mökkiläiset käy jonkin aikaa juopottelemassa,eivätkä huomaa vaikka myllyt pyörisi vieressä.
- Anonyymi00011
Minusta Puolangan tulevaisuutta ei rakenneta tuulivoimateollisuuden varaan, vaan paikallisten ihmisten, yrittäjien ja luonnon vahvuuksien varaan. Meillä on puhdas luonto, metsät, matkailu, maa- ja metsätalous sekä paikalliset yritykset, jotka tuovat työtä ja elinvoimaa alueelle.
Jos haluamme houkutella uusia asukkaita, mökkiläisiä ja matkailijoita, meidän kannattaa vaalia niitä asioita, jotka tekevät Puolangasta ainutlaatuisen. Tuulivoimalat muuttavat maisemaa pysyvästi, mutta luontoarvoja ja hiljaisuutta on vaikea saada takaisin, jos ne menetetään.
Kannatan sitä, että tuemme paikallisia yrityksiä ja pidämme Puolangan maat mahdollisimman luonnonmukaisina myös tuleville sukupolville. - Anonyymi00012
Voisiko puolankalan seurakunta tulla avuksi. Joku masentuneiden pullakaffekerho? Tai jotain. Katsotaan kirkon portailta kunnantaloa, jossa tehdään suuria rikoksia ja välillä vähemmän suuria ja veisataan.
Minun rakkain virteni on nro 408 "Joutukaa sielut on aikamme kallis....." - Anonyymi00013
Vaikeaa olla tosiaan lankalainen. Minä ajattelin syöksyä epätoivoissani koskeen (kepulaisuuden takia)--- Puuttuu vaan Suomesta ne vähätkin kosket, kun on vesiluonto tuhottu. Sitten ajattelin hirttäytyä puuhun, mutta ei ole viinimarjapehkossa tarpeeksi vankkaa oksaa... metsät on tapettu. Suomalaisen; erityisesti kainuulaisen luontoviha on läikkynyt yli. Tiettyyn rajaan asti luontoviha on jopa suotavaa, mutta että esim. metsät pitää tappaa viimeistä katajapehkoa myöten on suorastaan sairasta.
- Anonyymi00014
Ei nuo asiat noin huonolla tolalla ole. Vaihda rollaattorisi särkynyt ratas uuteen niin pääset itsekin näkemään paikan päälle; hyvinhän meillä menee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad671222- 42901
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että335685- 51661
- 51638
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116636- 99622
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76582
- 56574