Kalevi Sorsa -säätiö esittää tuoreessa raportissaan maatalouspolitiikan mylläämistä päästöjen vähentämisen takia. Tämähän on täysin väärä lähtökohta; maatalouden tärkein tehtävä on tuottaa ruokaa. Suomen omavaraisuus ja huoltovarmuus ovat äärimmäisen tärkeitä, jotta emme ole riippuvaisia ulkomailta tulevasta ruoasta.
Lähiruoka on myös ilmaston ja ympäristön kannalta järkevää. Tämän tulee olla lähtökohtana myös maataloustukien kohdentamisessa. Suomalainen ruoantuotanto on jo nykyisellään erittäin laadukasta ja ympäristöystävällistä.
Vihervasemmisto haluaa tuhota Suomen, ei kahta sanaa
45
390
Vastaukset 45
- Anonyymi00001
Vihervasemmmisto joutuu aina pelastamaan Suomen Perskakkakokkareiden jäljiltä! Niin nytkin!!
- Anonyymi00003
Jaa vai niin, vihervasemmistohan se ei tosiaan halua vähentää päästöjä, hakkuita, autoilua, sähkön kulutusta, lihan syöntiä yms.
- Anonyymi00002
Maatalouden päästöt ovat 30% kaikista, tuottaa voi pienemmilläkin päästöillä.
30 rosenttie on ohan liikaa.Jos ei ihmiset söes , niin ei oes nuitakkaa peästöjä. Sehän on ilimiselevästi meijjän vika.
- Anonyymi00008
LumperiA kirjoitti:
30 rosenttie on ohan liikaa.Jos ei ihmiset söes , niin ei oes nuitakkaa peästöjä. Sehän on ilimiselevästi meijjän vika.
Kasvatetun lihan syöjien takia kaikki kärsii, minä syön etupäässä luonnon kalaa, riistaa ja marjaruokia.
- Anonyymi00013
..tuokin "päästelijä" taitaa päästellä maksusitoumuksella haettujen eväiden jäljiltä ....
- Anonyymi00017
Anonyymi00008 kirjoitti:
Kasvatetun lihan syöjien takia kaikki kärsii, minä syön etupäässä luonnon kalaa, riistaa ja marjaruokia.
"Kasvatetun lihan syöjien ..." riittääkö se KELAn maksusitoumus noihin eväisiin ?
- Anonyymi00028
Aikoinaan jo pappa Paasiolle ihmeteltiin hänen maatalouskitinöistään että miksei hän itse ryhdy maajussiksi kun tiloja on kuitenkin aina myynnissä.
Samaa voi kysellä että joko tuo viisastelija joka väittää että 'tuottaa voi pienemillläkin päästöillä', on itse jo ryhtynyt tuottamaan niillä pienemmillä päästöillä. - Anonyymi00030
Anonyymi00028 kirjoitti:
Aikoinaan jo pappa Paasiolle ihmeteltiin hänen maatalouskitinöistään että miksei hän itse ryhdy maajussiksi kun tiloja on kuitenkin aina myynnissä.
Samaa voi kysellä että joko tuo viisastelija joka väittää että 'tuottaa voi pienemillläkin päästöillä', on itse jo ryhtynyt tuottamaan niillä pienemmillä päästöillä.En ole, en tuota mitään niin luonto säästyy.
- Anonyymi00031
Anonyymi00028 kirjoitti:
Samaa voi kysellä että joko tuo viisastelija joka väittää että 'tuottaa voi pienemillläkin päästöillä', on itse jo ryhtynyt tuottamaan niillä pienemmillä päästöillä.Väitätkö ihan tosissasi että pienemmillä päästöillä ei voi tuottaa, kyllä voi ja helposti mutta sehän ei käy ahneille natsituottajille.
- Anonyymi00004
Paperilla elävä mutanttipopulaatio on päässyt varkain ja salakavalasti lisääntymään ja onnistunut luikertelemaan valtaan ...lienee vain ajankysymys kun meistä vanhoista leivällä ja perunalla elävistä maksetaan jonkunlaista "kiinniottokorvausta.."
- Anonyymi00005
Ketä yllättää että demaritaustainen säätiö haluaa lopettaa maatalouden Suomesta.
- Anonyymi00007
Ei maataloutta haluta lopettaa vaan vähentää päästöjä.
- Anonyymi00014
Anonyymi00007 kirjoitti:
Ei maataloutta haluta lopettaa vaan vähentää päästöjä.
...luehan tarkempaan se julkilausuma ...
- Anonyymi00023
Anonyymi00014 kirjoitti:
...luehan tarkempaan se julkilausuma ...
Tarkkaan luin, lue sinäkin.
- Anonyymi00006
Siellä on sellaista vallan viisasta väkeä, joilla kaikki menee penkin alle, jos kansa erehtyy heitä äänestämään.
- Anonyymi00009
Aivan pähkähullua tukea verovaroilla luonnon saastuttajia.
- Anonyymi00010
Onko oikein, kun nykykäytännön mukaan lehmät laitettu teuraaksi mutta pellot niitetään paikalleen märkänemään niin siitä saa täydet pinta-ala tuet?
- Anonyymi00011
Kepukin lähti sitten entisten tähtien kaatopaikalle, Saarikko jäsen jälkiviisaissa, sopii hyvin kepun toimiin tuo jälkiviisastelu.
- Anonyymi00012
Oli se pöljää lopettaa turvetuotanto, sekin vihreiden syytä. Kotimainen uusiutuva polttoaine!
- Anonyymi00016
Kepu oli silloin hallituksessa kun päätös tehtiin.
- Anonyymi00018
Etkö persu tiedä että turpeen poltto tuottaa enemmän kasvihuonekaasuja kuin kivihiilen poltto? Te persut ja kokkarit olette vastenmielisiä sivistymättömiä planeettamme syöpäläisiä.
- Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Etkö persu tiedä että turpeen poltto tuottaa enemmän kasvihuonekaasuja kuin kivihiilen poltto? Te persut ja kokkarit olette vastenmielisiä sivistymättömiä planeettamme syöpäläisiä.
Eiköhän nuo turvenuijat oo lähes kaikki kepuleita.
- Anonyymi00020
Anonyymi00018 kirjoitti:
Turve on uusiutuva kotimainen energian lähde, kivihiili tuodaan muualta ja kun hiilen tuottamiin päästöihin lasketaan kuljetus ja louhiminen niin kokonaispäästöt ovat selkeästi suuremmat kuin turpeella, eli sinä arvon raivoaja olet sivistymätön.
- Anonyymi00035
Anonyymi00018 kirjoitti:
Mutta se on Suomalainen uusiutuva polttoaine, ei meillä ole öljyä!!
- Anonyymi00015
Yhden aasintuntijan propagandaa Kalevi Sorsa -vainaan nimissä:
https://sorsafoundation.fi/raportti-tuet-syyna-maatalouden-paastojen-nousuun-maataloustuet-toimivat-lahinna-toimeentuloturvana/ - Anonyymi00021
Lidlistä saisi halvemmalla ruokaa josta ei koidu päästöjä Suomeen.
- Anonyymi00025
Totta, jos kaikki boikotoisivat kotimaisia elintarvikkeita niin se varmistaisi että saastuttavat ylituetut elinkeinot saataisiin loppumaan Suomesta ja luonto kiittäisi, siis älä osta suomalaista !
- Anonyymi00026
Anonyymi00025 kirjoitti:
Totta, jos kaikki boikotoisivat kotimaisia elintarvikkeita niin se varmistaisi että saastuttavat ylituetut elinkeinot saataisiin loppumaan Suomesta ja luonto kiittäisi, siis älä osta suomalaista !
Johan tuota moni firma harrastaa puun osalta, klapit ja huonekaluteollisuuden puut tuodaan Venäjältä, Amerikasta ja ties mistä.
- Anonyymi00022
Me Persut johtamme maata. Syötään lihaa ja vassareille heinää mikä pierettää paljon enempi ja aorinkoa ei näy.
- Anonyymi00024
Onko suomalainen edes leipäänsä ansainnut? Minusta ei.
- Anonyymi00027
Tehokas keino nopeaan päästöjen vähentämiseen ja ilmasto"ahdistuksen" lieventämiseen olisi kun kaikki vihervasemmistoiset tyytyisivät ruoakseen nieleskemään ilmaa ja juomana joisivat pelkkää sadevettä.
- Anonyymi00029
Ilman nieleminen lisää päästöjä !
- Anonyymi00033
Nyt meillä on hallitus joka on niin kaukana viherpuna aatteesta kun vain voi ja miten on mennyt, onko teidän talous pysynyt entisellään vai jopa parantunut.
- Anonyymi00034
Selvästi parantunut ,jatkakaa samalla mallilla.
- Anonyymi00037
Heikentynyt jonkin verran mutta pakolliset rahareiät pystytty vielä hoitamaan kun tarkasti ellää.
- Anonyymi00036
Kyllä meillä pitää olla oma ruoka tuotanto Suomessa, eli lisätä maataloustuotantoa. Ja tukea sitä valtiolla!
- Anonyymi00038
Ai niinku jotain härkkispapuja tai Närpiössä keinovalon ja orjatyövoimin kasvatettuja vihanneksia.
- Anonyymi00039
Sen tähden kenenkään ei pidä äänestää demareita ja vihreitä, ne kyllä vie suomen perikatoon.
- Anonyymi00041
Eihän yksissä vaaleissa voi äänestää kuin yhtä puoluetta.
- Anonyymi00040
Orpo puhuu puoluekokouksessa hyvinvointivaltiosta, siltä näyttää hehhee
- Anonyymi00043
Niin, tuntuu kehuvan miten rakennan hyvinvointivaltion.
- Anonyymi00044
Hyvin menee.
- Anonyymi00045
Keskusta luulee vieläkin että tanhuamalla kaikki asiat järjestyy. Tanhuamallahan sitä valloitetaan etelän kaupungit ja sadaan lisää kansanedustajia. 🤣
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän521013Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll17916Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl501810- 46747
- 42674
- 37639
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30606Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE169562Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37550Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan58546