Hei!
Tarkistin juuri äsken Danske Bankin verkkopankista tilini ja sieltä oli 1.6. eli toissapäivänä veloitettu 39,99 euroa korttinumerolla (4 viimeistä) 5577. Tällaista 5577 loppuista korttia minulle ei ole ollut ainakaan kahteen vuoteen käytössä eikä siitä löydy tietoja Dansken verkkopankista ollenkaan.
Miten voi olla mahdollista, että tuo vanha kortti, joka jo suljettu ja poistettu pankin järjestelmästä, aiheuttaa tuollaisen veloituksen?!?
Minä tilasin Nortonilta muistaakseni 12 kuukauden tilauksen, mutta vuoden 2023 keväällä. Minä en saa yhteyttä mitenkään Nortoniin, koska heillä ei ole asiakaspalvelun sähköpostiosoitetta ja äsken tein käyttäjätilin Nortonille tätä tarkoitusta varten, mutta sieltäkään ei pääse eteenpäin, koska ei löydy mitään yhteystietoja.
Noin vuoden välein tilaan aina uuden maksukortin, koska pyrin estämään tällaiset kummalliset veloitukset, joita on erittäin vaikea peruuttaa. Tililtäni on ennenkin veloitettu pakotettuja tilausten uusimisia, mutta olen niistä päässyt kun olen tilannut uuden maksukortin ja lopettanut vanhan.
Mitä tässä pitäisi tehdä? Äsken kirjoitin Danske Bankille verkkopankin kautta viestin ja selitin tämän asian. Pitäisikö tehdä rikosilmoitus asiasta?
Norton Antivirus veloitus vanhalta maksukortilta?!?
7
155
Vastaukset 7
- Anonyymi00001
Luottokorttiyhtiö on parantanut palveluaan ja siirtää veloitukset automaattisesti uudelle kortille.
- Anonyymi00003
Mutta miten se voi olla mahdollista, koska uudella kortilla on eri korttinumero?
Tämän vuoksi juuri vaihdan noin vuoden välein maksukorttiani, koska sieltä on ennenkin veloitettu sellaisia maksuja, joita en ole pystynyt enää perumaan.
Tuolla Nortonilla ei ole edes puhelinnumeroa eikä sähköpostiosoitetta asiakaspalvelussa.
Miten saan heihin yhteyden?
Tein eilen 3.6. käyttäjätilin Nortonin suomenkielisten verkkosivujen kautta, koska luulin, että rekisteröityneille käyttäjille on tarjolla joku viestikanava, mutta ei ole mitään! - Anonyymi00005
Anonyymi00003 kirjoitti:
Mutta miten se voi olla mahdollista, koska uudella kortilla on eri korttinumero?
Tämän vuoksi juuri vaihdan noin vuoden välein maksukorttiani, koska sieltä on ennenkin veloitettu sellaisia maksuja, joita en ole pystynyt enää perumaan.
Tuolla Nortonilla ei ole edes puhelinnumeroa eikä sähköpostiosoitetta asiakaspalvelussa.
Miten saan heihin yhteyden?
Tein eilen 3.6. käyttäjätilin Nortonin suomenkielisten verkkosivujen kautta, koska luulin, että rekisteröityneille käyttäjille on tarjolla joku viestikanava, mutta ei ole mitään!Sinulla on soppari luottokorttihtiön kanssa. Kortin numerolla ei ole väliä.
- Anonyymi00002
Jos ei ole voimassa olevaa suoraveloitussopimusta pankin pitäisi hyväksyttää maksu tilinomistajan vahvalla tunnistautumisella. Eihän se niin voi mennä, että joku yritys voi siirtää rahoja omalle tililleen asiakkaan tietämättä siitä yhtään mitään.
- Anonyymi00004
Kyllä! Täysin samaa mieltä kanssasi.
- Anonyymi00006
+358942450282
Soita Nortonin asiakaspalvelun numeroon.
Numero löytyy myös täältä:
https://asiakastukisuomi.com/norton-tuki-puhelinnumero/
Äläkä enää mene noihin virustorjuntoihin.
Mutta jos on pakko, niin tee erillinen tili pankkiin, johon siirrät sopivan määrän rahaa eri tilauksia varten. Tilaat pankilta Visa Debit kortin, joka on liitetty kyseiseen tiliin. Käytät vain kyseistä tiliä ja korttia tämän kaltaisten tilausten tekemiseen. Eli jos/kun tilillä ei ole rahaa, ei firma voi sitä tilauksen uusimista veloittaa.
.- Anonyymi00007
Kiitos tuosta puhelinnumerosta!
Soitan tuonne heti huomenna.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluatko että unohdan sinut kokonaan
Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j841281- 42834
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga77790Pisa-tulokset.....
Tuoreen tutkimuksen mukaan suomalaisten osaaminen on edelleen OECD-maiden keskitasoa parempaa. Kantaväestön oppilaiden245723Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35601- 46585
Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️80582- 37532
- 25522
- 28497