Moi!
Tulevalla miehelläni ja minulla on lokakuun alussa häät. Millon kannattaa ostaa vihkisormus ja millon se kannattaa kaiverruttaa? Kauanko menee kun kaiverruttaa sen?
Kiitos! :)
Kohta naimisiin
4
851
Vastaukset
- entinen vaimo
Aikanaan,kun menin naimisiin,niin kuulutukset haettiin sen verran,että ehti ennen hääpäivää ja sormuksenkin ostin saman tien.
Silloin kaiverrettiin odottaessa... tiedä sit nykyään,jos on ruuhkaa? Kysymällä kultasepän liikkestä niin asia selviää..
Ja jos kerta hääpäivän tiedät,niin mikä estää hankkia sormusta ajoissa.Kannattaako kaikki jättää viime tippaan.
Onnea tulevaan avioliittoosi!- Mallu34
ja on joku erikoisempi, kannattaa varmaan ostaa hyvissä ajoin ja jättää kaiverrutettavaksi. Jos eivät kaiverra itse (kyseisessä liikkeessä), voi mennä muutama päivä/ 1 viikko, kun lähettävät kaiverrutettavaksi. Itse halusin perussileät (4mm) kihla- ja vihkisormuksen, joten vihkisormus ostettiin 2 pv ennen häitä ja kaiverruksen sai 30 minuutissa.
- morsian 27.8
Mallu34 kirjoitti:
ja on joku erikoisempi, kannattaa varmaan ostaa hyvissä ajoin ja jättää kaiverrutettavaksi. Jos eivät kaiverra itse (kyseisessä liikkeessä), voi mennä muutama päivä/ 1 viikko, kun lähettävät kaiverrutettavaksi. Itse halusin perussileät (4mm) kihla- ja vihkisormuksen, joten vihkisormus ostettiin 2 pv ennen häitä ja kaiverruksen sai 30 minuutissa.
me käytiin eilen ostamasssa sormus, mies hakee sen sitten pari päivää ennen hääpäivää. olin jo kaunan kattonu sormusta liikkeen ikkunassa ja tiesin et se on mun vihkisormus! hiukan leveämpi kuin kihlasormus ja kolme isoa timanttia koristeena! unelmieni sormus.. en ole mitenkään vaativa morsian ku mieheni olisi halunnut antaa minulle enemmän timantteja mutta en halunnut.. koska olen pieni kätinen ja timantit eivät näy jos niitä on esim viisi..onnea sinulle hääpäivänäsi! tee siitä päivästä ikumuistoinen!
- papupa
morsian 27.8 kirjoitti:
me käytiin eilen ostamasssa sormus, mies hakee sen sitten pari päivää ennen hääpäivää. olin jo kaunan kattonu sormusta liikkeen ikkunassa ja tiesin et se on mun vihkisormus! hiukan leveämpi kuin kihlasormus ja kolme isoa timanttia koristeena! unelmieni sormus.. en ole mitenkään vaativa morsian ku mieheni olisi halunnut antaa minulle enemmän timantteja mutta en halunnut.. koska olen pieni kätinen ja timantit eivät näy jos niitä on esim viisi..onnea sinulle hääpäivänäsi! tee siitä päivästä ikumuistoinen!
Ei timantteja kannata määrällä laskea (jos pitää ollenkaan). Kuvastoissa näkyy viiden timantin sormuksia (5*0.01 ca tjsp.) muutamalla sadalla eurolla ja yhden timantin (0.45 ca) sormuksesta saa pulittaa lähemmäs pari tonnia. Hionta vaikuttaa hintaan myös.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä551553- 1231334
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1231228- 1401044
- 101897
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten337831Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82734Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54646Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50643Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602