Moi!
Tulevalla miehelläni ja minulla on lokakuun alussa häät. Millon kannattaa ostaa vihkisormus ja millon se kannattaa kaiverruttaa? Kauanko menee kun kaiverruttaa sen?
Kiitos! :)
Kohta naimisiin
4
761
Vastaukset
- entinen vaimo
Aikanaan,kun menin naimisiin,niin kuulutukset haettiin sen verran,että ehti ennen hääpäivää ja sormuksenkin ostin saman tien.
Silloin kaiverrettiin odottaessa... tiedä sit nykyään,jos on ruuhkaa? Kysymällä kultasepän liikkestä niin asia selviää..
Ja jos kerta hääpäivän tiedät,niin mikä estää hankkia sormusta ajoissa.Kannattaako kaikki jättää viime tippaan.
Onnea tulevaan avioliittoosi!- Mallu34
ja on joku erikoisempi, kannattaa varmaan ostaa hyvissä ajoin ja jättää kaiverrutettavaksi. Jos eivät kaiverra itse (kyseisessä liikkeessä), voi mennä muutama päivä/ 1 viikko, kun lähettävät kaiverrutettavaksi. Itse halusin perussileät (4mm) kihla- ja vihkisormuksen, joten vihkisormus ostettiin 2 pv ennen häitä ja kaiverruksen sai 30 minuutissa.
- morsian 27.8
Mallu34 kirjoitti:
ja on joku erikoisempi, kannattaa varmaan ostaa hyvissä ajoin ja jättää kaiverrutettavaksi. Jos eivät kaiverra itse (kyseisessä liikkeessä), voi mennä muutama päivä/ 1 viikko, kun lähettävät kaiverrutettavaksi. Itse halusin perussileät (4mm) kihla- ja vihkisormuksen, joten vihkisormus ostettiin 2 pv ennen häitä ja kaiverruksen sai 30 minuutissa.
me käytiin eilen ostamasssa sormus, mies hakee sen sitten pari päivää ennen hääpäivää. olin jo kaunan kattonu sormusta liikkeen ikkunassa ja tiesin et se on mun vihkisormus! hiukan leveämpi kuin kihlasormus ja kolme isoa timanttia koristeena! unelmieni sormus.. en ole mitenkään vaativa morsian ku mieheni olisi halunnut antaa minulle enemmän timantteja mutta en halunnut.. koska olen pieni kätinen ja timantit eivät näy jos niitä on esim viisi..onnea sinulle hääpäivänäsi! tee siitä päivästä ikumuistoinen!
- papupa
morsian 27.8 kirjoitti:
me käytiin eilen ostamasssa sormus, mies hakee sen sitten pari päivää ennen hääpäivää. olin jo kaunan kattonu sormusta liikkeen ikkunassa ja tiesin et se on mun vihkisormus! hiukan leveämpi kuin kihlasormus ja kolme isoa timanttia koristeena! unelmieni sormus.. en ole mitenkään vaativa morsian ku mieheni olisi halunnut antaa minulle enemmän timantteja mutta en halunnut.. koska olen pieni kätinen ja timantit eivät näy jos niitä on esim viisi..onnea sinulle hääpäivänäsi! tee siitä päivästä ikumuistoinen!
Ei timantteja kannata määrällä laskea (jos pitää ollenkaan). Kuvastoissa näkyy viiden timantin sormuksia (5*0.01 ca tjsp.) muutamalla sadalla eurolla ja yhden timantin (0.45 ca) sormuksesta saa pulittaa lähemmäs pari tonnia. Hionta vaikuttaa hintaan myös.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167160- 1992537
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1021977En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761527Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911079- 41990
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46959- 77863
- 45729
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7718