Kohta naimisiin

kihlattu

Moi!

Tulevalla miehelläni ja minulla on lokakuun alussa häät. Millon kannattaa ostaa vihkisormus ja millon se kannattaa kaiverruttaa? Kauanko menee kun kaiverruttaa sen?

Kiitos! :)

4

817

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • entinen vaimo

Aikanaan,kun menin naimisiin,niin kuulutukset haettiin sen verran,että ehti ennen hääpäivää ja sormuksenkin ostin saman tien.
      Silloin kaiverrettiin odottaessa... tiedä sit nykyään,jos on ruuhkaa? Kysymällä kultasepän liikkestä niin asia selviää..

Ja jos kerta hääpäivän tiedät,niin mikä estää hankkia sormusta ajoissa.Kannattaako kaikki jättää viime tippaan.
      Onnea tulevaan avioliittoosi!

• Mallu34

ja on joku erikoisempi, kannattaa varmaan ostaa hyvissä ajoin ja jättää kaiverrutettavaksi. Jos eivät kaiverra itse (kyseisessä liikkeessä), voi mennä muutama päivä/ 1 viikko, kun lähettävät kaiverrutettavaksi. Itse halusin perussileät (4mm) kihla- ja vihkisormuksen, joten vihkisormus ostettiin 2 pv ennen häitä ja kaiverruksen sai 30 minuutissa.

• morsian 27.8
        Mallu34 kirjoitti:

ja on joku erikoisempi, kannattaa varmaan ostaa hyvissä ajoin ja jättää kaiverrutettavaksi. Jos eivät kaiverra itse (kyseisessä liikkeessä), voi mennä muutama päivä/ 1 viikko, kun lähettävät kaiverrutettavaksi. Itse halusin perussileät (4mm) kihla- ja vihkisormuksen, joten vihkisormus ostettiin 2 pv ennen häitä ja kaiverruksen sai 30 minuutissa.

me käytiin eilen ostamasssa sormus, mies hakee sen sitten pari päivää ennen hääpäivää. olin jo kaunan kattonu sormusta liikkeen ikkunassa ja tiesin et se on mun vihkisormus! hiukan leveämpi kuin kihlasormus ja kolme isoa timanttia koristeena! unelmieni sormus.. en ole mitenkään vaativa morsian ku mieheni olisi halunnut antaa minulle enemmän timantteja mutta en halunnut.. koska olen pieni kätinen ja timantit eivät näy jos niitä on esim viisi..onnea sinulle hääpäivänäsi! tee siitä päivästä ikumuistoinen!

• papupa
        morsian 27.8 kirjoitti:

me käytiin eilen ostamasssa sormus, mies hakee sen sitten pari päivää ennen hääpäivää. olin jo kaunan kattonu sormusta liikkeen ikkunassa ja tiesin et se on mun vihkisormus! hiukan leveämpi kuin kihlasormus ja kolme isoa timanttia koristeena! unelmieni sormus.. en ole mitenkään vaativa morsian ku mieheni olisi halunnut antaa minulle enemmän timantteja mutta en halunnut.. koska olen pieni kätinen ja timantit eivät näy jos niitä on esim viisi..onnea sinulle hääpäivänäsi! tee siitä päivästä ikumuistoinen!

Ei timantteja kannata määrällä laskea (jos pitää ollenkaan). Kuvastoissa näkyy viiden timantin sormuksia (5*0.01 ca tjsp.) muutamalla sadalla eurolla ja yhden timantin (0.45 ca) sormuksesta saa pulittaa lähemmäs pari tonnia. Hionta vaikuttaa hintaan myös.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.

KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!
      Maailman menoa
      100
      12008
    2. Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.

IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla
      Maailman menoa
      107
      9076
    3. Kovan viikon ilta pitäisi lakkauttaa

Käytännössä pelkkää SDP:lle ilkkumista koko ohjelma veronmaksajien kustannuksella.
      Maailman menoa
      128
      5069
    4. Yksi kuoli kolarissa Outokummussa

-toisen auton kuljettajaa epäillään rattijuopumuksesta. Toisen auton kyydissä oli kuljettajan lisäksi neljä ihmistä. Hei
      Outokumpu
      83
      4301
    5. Tänään torille

Tänään kuulema torilla tapahtuu klo.20. Tulkaaha paikalle kattoon.
      Hyrynsalmi
      102
      4281
    6. Pakoputkipörisijä syttyi tuleen kesken ajon

Kyydissä oli 7 henkilöä, mutta hyvä onni matkassa epäonnistuneesta käyttövoimavalinnasta huolimatta, eikä kukaan loukka
      Maailman menoa
      50
      4214
    7. Kalja-Kristus Kutsuu Luokseen

Nyt on Oikea Hetki Ottaa Ryppyys Vastaan! Lue Pelastusryyppy ja tee Promillista elämäsi Herra! Pelastusryyppy on teksti
      Maailman menoa
      7
      3953
    8. Borat ärhäkkänä, syyttelee kokoomusta vilpin suojelusta

Hänen mukaansa kokoomus seuraa ”toimettomana vierestä, kun vilpilliset firmat vievät urakat rehellisten nenän edestä”, j
      Maailman menoa
      11
      3739
    9. Sdp on esittänyt maatalous- ja yritystuista leikkaamista

Joihin menee 10 miljardia euroa vuosittain. Minkä vuoksi äärioikeisto änkyttää jostain vuodesta 2026, kun ei demareiden
      Maailman menoa
      40
      3623
    10. Persut on SYYLLISIÄ KAIKKEEN NEGATIIVISEEN SUOMESSA

, ne haluaa neuvostoliiton putinin kanssa takaisin, shit voi valvoa kaikkea ja kaikkia, no tietty makeeta mannaa itselle
      Perussuomalaiset
      31
      3585
    Aihe