Joka päivä nähtiin ja oltiin usein yökylässä. Nukkui alasti. Käytiin yhdessä saunassa ja vain kylpytakki takki oli meillä päällä. Seksiasioista puhuttiin. Kosketteli itseään ja hiveli ja sai nautinnon. Silti ei kertonut kenellekään, että oli varattu minulle ja oltiin suhteessa. Ei välittänyt yhtään minusta. Olin vain roska ja lelu.
Vastaukset 16
- Anonyymi00001
Narsistin uhriko olet?
- Anonyymi00006
En tiedä, muttei tuo ole normaalia.
Kertaan kahteen postannut olet.
- Anonyymi00005
Vahingossa, kun suomi24 väitti, ettei lähtenyt
- Anonyymi00002
Minun narsisti teki samaa. Mutta samalla kyläreisulla kävi muissakin kaupungeissa. Naisiaan katsomassa. Nauroi lopuksi että naiset on tyhmiä kun uskoo kaiken . Että ei se hänen vikansa ole. Aina puhui ja lupaili. Aina oli kuin juopolla joku syy miksi joku ei toteudù
- Anonyymi00004
Pitää viedä se käräjille
- Anonyymi00008
Ei kannata.. Annan vain olla. En tuhlaa enää elämää ihmiseen, joka häpeää minua!
- Anonyymi00012
Anonyymi00008 kirjoitti:
Ei kannata.. Annan vain olla. En tuhlaa enää elämää ihmiseen, joka häpeää minua!
Olet todellakin tyhmä. Olit vain lelu minulle! Halusin vain pilata sinut täysin.
- Anonyymi00014
Anonyymi00012 kirjoitti:
Olet todellakin tyhmä. Olit vain lelu minulle! Halusin vain pilata sinut täysin.
Kävi kuitenkin niinpäin että omaan kuoppaan jäit..HAHHAHHAAA!!!
- Anonyymi00007
Harmillista. Ens kerralla odota et esittelee sinut tuttavilleen ja sukulaisille ennenkuin meette sänkyyn niin ei jää epäselvyyksiä. Jotkut haluaa vaan yhtä asiaa. Epäreilua jos ette ole samalla sivulla mikä meininki.
- Anonyymi00009
Emme onneksi ehtineet mennä samaan sänkyyn. Kosketteli itseään ja sai nautinnon, kun minä katsoin.
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Emme onneksi ehtineet mennä samaan sänkyyn. Kosketteli itseään ja sai nautinnon, kun minä katsoin.
Okei. Halusitko sitä vai tekikö niin vaikka et halunnut?
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Okei. Halusitko sitä vai tekikö niin vaikka et halunnut?
En enää tiedä mitä ajatella koko asiasta.
- Anonyymi00013
Anonyymi00011 kirjoitti:
En enää tiedä mitä ajatella koko asiasta.
Seksuaalliselta ahdistelulta tuo kuulostaa.
- Anonyymi00015
Se ei ole tae mihinkään että tapaat kaverit ja vanhemmat!👈 Kupää huijari vie sut tapaamaan ihan jokaisen ja sit äkisti lemppaa. Varokaa!
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Se ei ole tae mihinkään että tapaat kaverit ja vanhemmat!👈 Kupää huijari vie sut tapaamaan ihan jokaisen ja sit äkisti lemppaa. Varokaa!
Eli tulee ero. Sehän on ihan normaalia suhteissa. Enkä nyt pitäisi huijaamisena.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1751607
- 78851
Ei enää ulkoteltta ruokaa.
Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,38823En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen
Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää56791- 59630
Mitä eroavaisuuksia sinulla on
kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?69610Olet niin tärkeä
Et edes tiedä sitä, tai ehkä tunnet sen… Sinussa on jotakin pysyvää, tuttua, turvallista, kodikasta.19551- 18502
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38496Jos sussa toisessa on yhtään miestä
Ja kadut tekemisiäsi niin menet poliisin puheille, paljastat kaiken oman osuutesi ja kerrot mitä kaikkea se toinen on te35486