Vähävaraisille tarkoitettua ruokaa heitetään roskiin,vähävaraisena Persuna paheksun koska toimeentulotuella tiukkaa,työt ei huvita,ilmaiseen ruokaan jo oppinut kun vain jaksaa mennä hakemaan,miksi heitetään roskiin??
Vähävarainen
10
185
Vastaukset
- Anonyymi00001
hmm monesti kylmä ketju katkennut eikä tiedä miten pitkään ovat olleet. lisäksi jos on IBS ja muu suolisto sairaus tai syöpä niin ei vpi ottaa riskiä, että saa ruokamyrkytyksen.
mutta köyhälle saa syöttää jätettä ja köyhä ei saa valittaa, koska ei ole tarpeeksi nälkä.
kerran tein virheen otin leivän ja söin ja se oli täynnä ötököitä ja sairastuin siitä ykeisvaaralliseen tautiin.
joten en ihmettele, kos heittää roskia roskiin.
olisi hyvä, jos köyhille jaettaisiin ihan oikeaa syömäkelpoista ruokaa seurakunnat voisi kasvattaa perunoita ja vihanneksia tuoreita yrttejä ja tehdä itse tuoretta leipää jakoon.
se ei paljon maksaisi tehdä itse leipää edes enemmän varmasti menee rahaa nyt kuljetukseen ja muihin kuluihin.
tämä on ehkä epäsuosittu mielipide ja olen joutunut syömään punalappu ruokia ja olemaan jopa syömättä, mutta se että nälissään ottaa riskin saada vatsatauti niin en sitä kyllä siinä tilanteessa halua.
olen myös joutunut syömään kolme kuukautta vanhaa jauhelihaa joten tiedän mistä puhun.
on hyvä, että ruokaa jaetaan ja väärin , että jotkut heittää roskiin, mutta vielä enemmän väärin on se, että mentaliteetti on se että jos ei rahat riitä niin saa sitten olla syömättä, jos ruoka ei maita.
moni noista ruuista on jo kerran pakastettu ja sulanut ja niitä ei saisi uudestaan pakastaa ja sitten joku hakee kassilisen viimeisen käyttö päivän tuotteita ja pakastaa ne uudelleen tietämättä voi olla jopa vaarallista joillekin.- Anonyymi00002
Liittyykö tämä uutiseen, jossa oli otsikko, että Helluntaiseurakunnan avustustyöntekijä on mieli maassa.
..kun haetaan hyvää ruokaa, ja tehdään sillä ilkivaltaa ja sotketan katuja heittelemällä ruokia ympäriinsä?
Varmaan muillakin " senkka nousi" mokomasta ilkivallasta.
Hävyttömyydellä ei näy olevan rajaa, kun jopa tällaista työtä häiritään ja ilveillään kaupungilla.
Toivottavasti jäävät kiinni ja pääsevät " perustelemaan" Poliisille toimintaansa! - Anonyymi00003
Miksei köyhät itse vi viljellä perunoita aj yrttejä ja lepoa leipää? Ei maksa juuri mitään? Niin "rikkaatkin" tekevät. Ehkä siksi ovatkin rikkaita?
- Anonyymi00005
Anonyymi00003 kirjoitti:
Miksei köyhät itse vi viljellä perunoita aj yrttejä ja lepoa leipää? Ei maksa juuri mitään? Niin "rikkaatkin" tekevät. Ehkä siksi ovatkin rikkaita?
hyvä pointti tuokin. osalla ei varmaan riitä osaaminen ja osalla ei riitä voimat siihen ja osa varmasti jo tekeekin näin.
nykyajan leipä on muutenkin sellaista höttöä ja muistuttaa lähinnä pesusientä kuin leipää.
peruna on hyvää ja täyttävää.
en ymmärrä näitä tosin jotka hakee ruokaa jonka itse vallitsevat ja sitten kuitenkin heittää pois, koska jollekin muulle se kelpaisi.
mutta jokatapauksessa kritiikkini osui lähinnä siihen, että olen itsekin joutunut heittämään tätä ruokaa roskiin, koska se tuote on ollut pilalla hajun, koostumus, maku .
työttömien tuvalla oli ainakin ennen hyvää ruokaa siellä suosittelen käymään mikäli se on pystyssä. opiskelijana kävin siellä usein syömässä ja juttelemassa erillaisten ihmisten kanssa.
yhteisössä on voimaa ja työttömien olisi aika nyt verkostoitua edes keskenään, koska tulevaisuudessa ja muutenkin siitä voi olla hyötyä, vaikka joo moni voi olla köyhä vaikka käy töissä, koska onhelma kytee noissa vuokra firmojen riisto orja palkoissa ja koeajan palkoissa sekä siitä , että koe aikoja puretaan huvin vuoksi.
tuo koeaika mahdollistaa työnantajien kikkailun ja vain kierrättää työttömiä eikä vähännä työttömyyttä.
miksi työnhaku perustuu CV ja hirveään sirkus temppu rataan .
on monia haastatteluita ja video cv ja kaikkea diipadaapaa. kun paras ratkaisu olisi lukea CV ja olla päivän töissä näytillä ja näyttää miltä se oma työskentely näyttää.
toivottavasti SDP saa joskus vielä läpi minimi palkka lain ja minimi ja maksimi tunti lait.
- Anonyymi00004
Onki kaloja köyhät ja syö suntissa isoja vonkaleita vanha mies onki halkokari rannalla punainen mersu ja saa kala mutta puhu rumaa tytölle kysy hinta
- Anonyymi00006
suntissa kalastus kielletty ja sieltä ainakin kalojen syöminen on ehdottomasti kielletty.
mutta muuten hyvä idea olisi mennä kalaan ellei sitten ole kalalle allerginen.
mutta isoin ongelma on varmaan se, että missä kalastaa.
tehtaat aika lähellä vesistöjä ja huhu puheita olen kuullut ettei potin kaloja kannata ainakaan usein syödä, onko totta? .
kertokaa köyhille hyviä onki paikkoja - Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
suntissa kalastus kielletty ja sieltä ainakin kalojen syöminen on ehdottomasti kielletty.
mutta muuten hyvä idea olisi mennä kalaan ellei sitten ole kalalle allerginen.
mutta isoin ongelma on varmaan se, että missä kalastaa.
tehtaat aika lähellä vesistöjä ja huhu puheita olen kuullut ettei potin kaloja kannata ainakaan usein syödä, onko totta? .
kertokaa köyhille hyviä onki paikkojaEikö Trullevissa oo niitä kalastajia ja myyvät sitte?
Kala on terveellistä.
Mutta kotimaiset juurekset on halpoja, ne onkaikkein parasta ravintoa., vähänkuullottaa ja siirappia niskaan .
- Anonyymi00008UUSI
Trolli. #Saksikäsipetturin totaalinen petosjytky.
- Anonyymi00009UUSI
Persuthan vei vähävaraisten ruoka-avusta ruoat omiin vaalitelttoihin.
- Anonyymi00010UUSI
Muistakaa että se ruoka joka jaetaan menis kaupoista roskiin,ei sitä muuten jaettas köyhille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli
Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.3802480IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!
Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk701920- 1541479
Martina Aitolehden Victoria-tytär, 16, tietää riskit - Teki silti yllättävän päätöksen
Victoria Eerikäinen on Martina Aitolehden ja Esko Eerikäisen tytär. Hän on yksi Nepot-sarjan tähdistä. Sarjan kuvausten131307Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko
Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää5021221Vastuunkantoa
Nyt kun Ähtäri on historiansa pahimmassa kriisissä, päättäjä luikkii perunakellariin: "Eronpyyntö kaupunginvaltuuston pu48975- 90894
Ruohonpolttoa Suomussalmella
Poikaporukka oli kuullut että ruohonpoltto on muotia, joten Kirkkopuistossa oli tekoruohoa poltettu. Ketkä liene asialla44870- 71862
- 28843