Tutkimuksissa todettu

Mikähän siinä on syynä että erittäin usein ihmisten lemmikit muistuttavat isäntiään/emäntiään joko luonteen tai ulkonäön suhteen. Koirarotukin valitaan monesti sen mukaan millainen omistaja on luonteeltaan.
34540
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 34

Vanhimmat

Seposta kyse ?

Äänestä

Seppo puistoon laiduntamaan, kympillä saisi rapsutella 3 minuuttia, rahat nuorisotyöhön.

Äänestä

Mulla on variksenpoika elättinä.

Äänestä
  • Sinä oot se väkäleukainen variksenpelättimen näkönen lenkkeilijä siis 🤠

Äänestä

• Olet siis viisas ja sosiaalinen. 👍

Äänestä

• Anonyymi00007 kirjoitti:

Sinä oot se väkäleukainen variksenpelättimen näkönen lenkkeilijä siis 🤠

Itse olet variksenpelätin, etkä vain näköinen! 😂

Äänestä

Seppo valtuustoon !

Äänestä

Kenestä Seposta on kyse ?

Äänestä
  • Saastamoinen.

Äänestä

• Villisiasta kaiketi

Äänestä

Pitäähän sitä jollain tavalla huomiota hakea, jos ei muuten, niin Sepon avulla.

Äänestä
  • Mistä on kyse, kertokaa.

Äänestä

• Anonyymi00017 kirjoitti:

Mistä on kyse, kertokaa.

Käy katsomassa Yle uutisista

Äänestä

• Anonyymi00019 kirjoitti:

Käy katsomassa Yle uutisista

Hakusanaksi villisika.

Äänestä

• Kaikkea se kateus teettää! Voisitä huomioa hakea kadehtimallakin.

Äänestä

• Anonyymi00020 kirjoitti:

Hakusanaksi villisika.

Kiitos, asia selvisi.

Äänestä

Onko Seppo enää villisika ?

Äänestä

Eräs kaveri sanoi aikoinaan, että olen samannäköinen koirani kanssa. Loukkaannuin. Jälkeenpäin tajusin, että sehän oli kunnia-asia.

Äänestä

Kuten alottaja mainihti niin usein huoltajat ja lemmikit muistuttavat toisiaan. 😂

Äänestä
  • Miun koirakin muistuttaa minua aina uutisista ja urheiluruudusta, etteivät mene ohi.

Äänestä

Kumpi kaksikosta on se kuuluisa seppo?

Äänestä

Jalostetaanko pitäjässä villisian lihaa vai onko vain lihan myyntiä, oon kerran maistanut villisiasta tehtyä rillimakkaraa ja sen parempaa ei ookkaan.

Äänestä

Ompa tuo seppo vauhikas tappaus mukava seurata

Äänestä
  • Joo, Seppo ei filmaa. Hauskan-näköinen viirupaita.

Äänestä

Kunnan pitäsi hyödyntää Sepon kuuluisuutta, omistajille kunnon korvaus jos suostuvat jotta Seposta tulee kunnan maskotti.

Äänestä
  • Vai vielä korvaus. Kylläpä vitsin murjasit 😂😂🤣

Äänestä

• Anonyymi00036 kirjoitti:

Vai vielä korvaus. Kylläpä vitsin murjasit 😂😂🤣

No eihän kukaan sometähti mitään ilmaiseksi mainosta ! Vähintään loppuelämän ruuat, eläinlääkäri ja muut hoitokulut kunnan piikkiin.

Äänestä

Seppo on komein ja iloisin sumppilainen.

Äänestä
  • Seppo on paras.

Äänestä

Seppo on riehakas junnu.

Äänestä

Ei liitu suoraan aiheeseen, mutta:

Jos lähisuvussa (kuten vanhemmilla) on alkoholismia, riski sairastua itse on moninkertainen.Tämän vuoksi perinnöllisen riskin omaavien tulisi välttää säännöllistä ja humalahakuista alkoholinkäyttöä.

Tästäkin tutkimustietoa.

Äänestä
  • Seppo on absolutisti !!!!!

Äänestä

Sepolle pitäsi suunnitella patsas

Äänestä

Sepillä jo melkein 100 000 seuraajaa. 👍

Äänestä

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta

Anonyymi-ap kirjoitti:

Mikähän siinä on syynä että erittäin usein ihmisten lemmikit muistuttavat isäntiään/emäntiään joko luonteen tai ulkonäön suhteen. Koirarotukin valitaan monesti sen mukaan millainen omistaja on luonteeltaan.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu