seuraa vailla

Anonyymi-ap

kiinnostaisiko ketään juttelu seura tai kuvien vaihtelu kaiken ikäiset miehet kiinnostelis kikissä
jos kiinnostaa laita kik alle

36

525

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Kik kyllä naisen kanssa kiinnostaa

      • Anonyymi00007

        Kikkelis kokkelis vaan sullekin pikkukikkeli


    • Anonyymi00002

      Onko sulla iso lerssi ?

      • isoa kullia on kiva imeä 😋


      • Anonyymi00004
        kullityttö kirjoitti:

        isoa kullia on kiva imeä 😋

        Kuinka isoa olet ottanut suihin?


      • Anonyymi00005
        kullityttö kirjoitti:

        isoa kullia on kiva imeä 😋

        Kullityttö on aika kiihottava.millaiset mitat kullitytöllä


      • Anonyymi00010

        Kokemusta?


      • Anonyymi00004 kirjoitti:

        Kuinka isoa olet ottanut suihin?

        sellaista 22 cm , upposi kurkkuun saakka 😋


      • Anonyymi00005 kirjoitti:

        Kullityttö on aika kiihottava.millaiset mitat kullitytöllä

        177 , 72 , ja se on vain 15 cm , mutta en minä sitä niin käyttele , nautin muiden kulleista vaan😋


      • Anonyymi00011
        kullityttö kirjoitti:

        177 , 72 , ja se on vain 15 cm , mutta en minä sitä niin käyttele , nautin muiden kulleista vaan😋

        Antasin kyllä kullin imettäväksi


      • Anonyymi00012
        kullityttö kirjoitti:

        sellaista 22 cm , upposi kurkkuun saakka 😋

        Sinun täytyisi saada se musta suuhun


      • Anonyymi00014
        Anonyymi00010 kirjoitti:

        Kokemusta?

        Spede niuvanniemen suljetulta buaahaa


      • Anonyymi00015
        Anonyymi00012 kirjoitti:

        Sinun täytyisi saada se musta suuhun

        Hyi saatana


      • Anonyymi00012 kirjoitti:

        Sinun täytyisi saada se musta suuhun

        ahh se on vielä kokematta 😋


      • Anonyymi00018
        Anonyymi00014 kirjoitti:

        Spede niuvanniemen suljetulta buaahaa

        Buaahaa spede ja taas tyrkyllä niuvanniemeltä. Mitäs olet buaahaa pelle spede buaahaa!


      • Anonyymi00021
        kullityttö kirjoitti:

        ahh se on vielä kokematta 😋

        Ajattele sitä näkyä kun musta parru uppoaa punattujen huuliesi väliin


      • Anonyymi00023
        Anonyymi00018 kirjoitti:

        Buaahaa spede ja taas tyrkyllä niuvanniemeltä. Mitäs olet buaahaa pelle spede buaahaa!

        Sul on paljon tuttuja niuvalla


      • Anonyymi00025
        Anonyymi00023 kirjoitti:

        Sul on paljon tuttuja niuvalla

        Mitäs sul olet siellä buaahaa!


      • Anonyymi00026
        Anonyymi00023 kirjoitti:

        Sul on paljon tuttuja niuvalla

        Mikäs on niuva. Onko se sun kotisi.


      • Anonyymi00021 kirjoitti:

        Ajattele sitä näkyä kun musta parru uppoaa punattujen huuliesi väliin

        todellakin olisi ihana tunne ja näymä , vielä kun hän kaksin käsin pitäisi päästäni kiinni ja työntelisi kulliaan suuhuni rajusti vähät välittämättä kuolaamisestani ja korinasta 🤤


      • Anonyymi00027
        kullityttö kirjoitti:

        todellakin olisi ihana tunne ja näymä , vielä kun hän kaksin käsin pitäisi päästäni kiinni ja työntelisi kulliaan suuhuni rajusti vähät välittämättä kuolaamisestani ja korinasta 🤤

        Kiihottavaa.voisin runkata vieressä


      • Anonyymi00027 kirjoitti:

        Kiihottavaa.voisin runkata vieressä

        uuh saisit roiskia siinä mällit päälleni kun saisin kullia suuhuni 😋


      • Anonyymi00028
        kullityttö kirjoitti:

        uuh saisit roiskia siinä mällit päälleni kun saisin kullia suuhuni 😋

        Aaa.ois ihanaa.oon ihan kovana


      • Anonyymi00028 kirjoitti:

        Aaa.ois ihanaa.oon ihan kovana

        hih ihanaa irstailua porukalla 😋


      • Anonyymi00029
        kullityttö kirjoitti:

        hih ihanaa irstailua porukalla 😋

        Olispa mahtava kokemus


      • Anonyymi00030
        Anonyymi00014 kirjoitti:

        Spede niuvanniemen suljetulta buaahaa

        Jaahaas eikö muuta kokemusta ole. No kerros lisää millanen kokemus spede sitten oli.


      • Anonyymi00031
        Anonyymi00030 kirjoitti:

        Jaahaas eikö muuta kokemusta ole. No kerros lisää millanen kokemus spede sitten oli.

        Tollaista kokemusta ei vielä ole.haluaisikko mukaan.spermattas sun naama kunnolla kun musta parru ois sun perseessä nauttisit kunnolla.eikö ole kiihottavaa lukea näitä juttuja.tuu vaan rohkeesti kaapista ja ala jakaan persettä


    • Anonyymi00003

      ei valitettavasti

    • Anonyymi00006

      Kik kisuille

      • Anonyymi00019

        Sinähän sen tiedät mikä olet. Et kelpaa painu hevonvittuun täältä.


      • Anonyymi00024

        Voisin imeä sua.miestä etiti kuitenki vai paneks lampaita...vai ooks kateellinen impotentti.buabua bäääbäää


    • Anonyymi00032

      Kisuille on kik

    • Anonyymi00034

      Tai soita

    • Anonyymi00035

      No paa vaan

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2165
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1188
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      751
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      567
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      540
    Aihe