Afrikan lahja kauppiaana

Anonyymi-ap

Taas Vaajakosken K-Supermarketin oven edessä yönmusta diilasi kamaa huppupääluikerolle. Ei ne viitsi mennä edes sivummalle.

27

268

Vastaukset 27

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Tämäkin sinun sukulaisia yllätys yllätys ja ullatus ullatus

• Anonyymi00002

Sekin oli minun sukulaisia, pätkäjalka. Menetkö muuten kävelylle?

• Anonyymi00003

Oliko se Kalle Laitelan sulhanen se ostaja?

• Anonyymi00008

äiti sydroomakin edelleen

• Anonyymi00010

Kopsuttele jo aitaukseen aasikavereiden luo. 😝

• Anonyymi00006

Afrikan murjaanit Arfikkaan peukkukauppaa tekemään.

• Anonyymi00013

Peukku pete neuvoo

• Anonyymi00009

Kurvasiko kauppias loistoautolla seuraavaan paikkaan? Kuten täällä Oulussa näkyy, M-avenue.

• Anonyymi00011

Näkyykö Oulussa persujen Thaimorsiamia tekemässä "harmaata taloutta" ukkokullan ja Kelan seläntakana?

• Anonyymi00012
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Näkyykö Oulussa persujen Thaimorsiamia tekemässä "harmaata taloutta" ukkokullan ja Kelan seläntakana?

En tiedä, mutta eiköhän tuota tapahdu vähän joka kaupungissa. Ikämies ja nuori puolta lyhyempi thaikku vierellä. Se on sitä tosi rakkautta...🤣

• Anonyymi00014
        Anonyymi00012 kirjoitti:

En tiedä, mutta eiköhän tuota tapahdu vähän joka kaupungissa. Ikämies ja nuori puolta lyhyempi thaikku vierellä. Se on sitä tosi rakkautta...🤣

Menkääs nyt pilipali pojat muualle satuilemaan

• Anonyymi00016
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Thaikkuviivaa kannattaa testata, mutta aviovaimoiksi noista ei ole. Silloin loppuu vinoviivan jako aviomiehelle,muille ukoille kylläkin. Aviomies pelkästään maksajan roolissa.

• Anonyymi00032
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Kyllä näkyy.
        Älä epäile yhtään.
        Löysihän Sebastian Tynkynen, peräti pikimystan.
        Persu on etevä tekee pimu valintoja ja vaihtaa.

• Anonyymi00015

Ei tähän nyt tarvitse thaikkuja vetää. Ne myyvät paljon luontevampaa tavaraa, kuin hottentotit.

• Anonyymi00017

Samanlaisia epärehellisiä,kuin hottentotit. Esimerkkejä vaikka kuinka paljon. Putsaavat Suomimiesten taskut tehokkaasti. Ja joku vielä luulee, että ovat uskollisia vain yhdelle miehelle. Kelan rahat kelpaavat näille myös ja sen lisäksi tienataan "tavaralla" ja maksu käteisellä.

• Anonyymi00018
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Samanlaisia epärehellisiä,kuin hottentotit. Esimerkkejä vaikka kuinka paljon. Putsaavat Suomimiesten taskut tehokkaasti. Ja joku vielä luulee, että ovat uskollisia vain yhdelle miehelle. Kelan rahat kelpaavat näille myös ja sen lisäksi tienataan "tavaralla" ja maksu käteisellä.

No ei se nyt kuulu mitenkään huumekauppaan. Taikut tarjoavat sosiaalista ja mielenterveydellistä palvelua niille, jotka eivät muuten saa.
        Huumekauppa taas on yhteiskuntaa tuhoavaa toimintaa.

• Anonyymi00020
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Suomalsisia ukkoja helppo vedättää ,
        Yksinkertaisia enin osa. Suomalainen narsisti naine kin osaa manipuloida naiveja ukkoja.

• Anonyymi00019

Fgggf

• Anonyymi00021

Mies joutuu maksamaan thaille kun ei muualtakaan saa tyhmyyttään.

• Anonyymi00022

Joka kulmilla käy bisnes ,parkki paikoilla ym . Eikös Haapaniemelläkin kaupat menikin ryöstöhommiksi,? Nainenkin osa rikollinen.

• Anonyymi00023

kohta tulee hyökkäys Afrikan maista kun jo Kongossa villinä Ebola-virus eli Espanja ja Marokko kun niin lähellä toisiaankin Gibralarin salmi, eli epsanjasta maahantulokielto noin 123 vuodeksi pakko laittaa...

• Anonyymi00024

Vain unelmissas onneton

• Anonyymi00025

Mikset kerro poliisille vai onko omia tarinoita taas

• Anonyymi00028

Sinä jok tahdot lisää samanlaista kehitystä, äänestä vihervasemmistoa , kokoomus ja rkp käy myös.

• Anonyymi00029

Mustaetanalta pitää katkaista pää. Se on varmin keino hävittää ne.

• Anonyymi00030

Kiusaamisvapaa alue!

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      165
      1444
    2. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      715
    3. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      87
      677
    4. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      203
      558
    5. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      48
      516
    6. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      37
      506
    7. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      15
      480
    8. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      112
      473
    9. toivottavasti kohta jo kohdataan

😍😍😍😍😍 sinua olen odottanut varmasti koko elämäni
      Ikävä
      25
      473
    10. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      46
      460
    Aihe