pian 60 täyttävälle miehelle? Kirjoja se ei lue, uusia vaatteita ei halua, ennemminkin semmoinen "toiminnallinen vanhan ajan maalaismies". Ehdotuksia otetaan vastaan! Miehet, mitä haluaisitte?
Mitä keksisin
7
371
Vastaukset
Mitä puuttuu? Esim. moottorisaha, porakone, käsisirkkeli, lumilapio, talvirenkaat, jne.
- alkup.
ei häneltä oikein mitään varsinaisesti puutu... Kalassa käy (verkoilla), mutta siihen tarvittavat varusteet kyllä on omasta takaa... Vaikeaa!
- on miehen mieleen
Itse sain muutama vuosi sitten lahjaksi mieheltäni naisten moottorisahan, sellaisen "yhdellä kädellä käytettävän". Olen huomannut, että 55 v. mieheni, veljeni ja kaikki muut remonttihommissa auttavat miehet käyttävät sahaa tosi mielellään. Todella käyttökelpoinen, vaikka tosin on suhteessa tavallista moottorisahaa kalliimpi.
- Jermu
ja suklaata tolle päivänsankarille...
No okei. Vanha kikka. Tee jotain oikein hyvää ruokaa, osta pullo shampanjaa ja mansikoita jne. Toimii. - Talisker
Luulis kiinnostavan toiminnan miestä.
- kävelysauvat
tai lahjakortti gymiin!
- mielipide
esim. hierojalle, thaihierontaan, matkalle ulkomaille tai kylpylään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851374Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231178- 48884
- 70880
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50776- 55758
- 101731
- 33702
- 60699