Uuden keinon keksin kuullessani tuttavalta
Osta weetapixi paketti ja laita naitoon ainakin yksi annos. Syö illalla ja aamulla toimii. Se on kuitivalmiste ja RUOKaa.
Pois on paisun´nut maha, ilmavaiva ja tuskallinen tuntien istunto pöntöllä,
Vatsa om tyhjä ja olo kuin Peipposella koivun oksalla,
NIIIIN kevyt:
Kärsitkö Sinäkin kovasta vatsasta.
26
244
Vastaukset
- Anonyymi00001
Syö luumuja. Nekin auttaa.
- Anonyymi00002
Visiblin.
Voi sotkea melkein mihin tahansa märkään, viili, puuro, keitto...
Ei maistu miltään, pelkkää kuitua, luonnontuote, halpaakin, saa apteekista.
=DW=- Anonyymi00006
Ja, taas ohje,
Kerron , kaikkea on kokeiltiu ja Weetabix paras!
Kun vatsa on leikattu jo viis kertaa, luuletko, ettei tuokin ole tuttu!
- Anonyymi00003
Veeta piksi on klassinen englantilainen aamukorppu
Ilma vaiva ei ole vaikein oiva ollenkaan
vaan enemmän paksunsuolen kuitutulos, kuitu on tärkeä
Käytän proteiiniseosta joihin lappaan kuituja
Voihapon syntymisen edistämiseen löytyy myös tavallisia aminohappoja
Olen muutellut reseptejäni hitaasti vuosien tahtiin neutraalimpaa aminohapposekoitukseen simuloimaan välimeren ruokavaliota - Anonyymi00004
Minulla suoli toimii liiankin vilkkaasti. Ei ole koskaan ollut kova vatsa minulla. Olen lukenut että jotkut käy "kakalla" vain pari kertaa viikossa, luulisi olevan huono olo, jos suoli ei toimi tuon useammin.
- Anonyymi00005
Aamuisin syön tuorepuuron jonka laitan illalla jääkkaappin muhimaan. Kauraryynejä, chian-siemeniä, pellavarouhetta, suolaa, oliiviöljyä, ja maitoa.
Vihersalaatteja suosin ruokana tai ruoan lisänä. Vihersalaattiin kasvisten lisäksi silppuan omenaa.
Vettä juon pitkin päivää, ja illalla teetä.
Hyvin toimii putket, ei ole tarvinnut kalliita apteekin valmisteita. - Anonyymi00007
Onnellisia ovat He, joilla vaivaa ei ole.
Lisään aamupuurooni, kaura- , vehnä leseitä vaihdellen + pahdettua Pellavansiemenkuitua, Auringonkukan siemeniä, Chian siemeniä, melkein joka aamu sekoitan lautasella puurooni vieä Sibliiniäkin.
Kun suolessa on liika mutkia, monioen laikkausten seurauuksena,,, sinne jää umpipusseja! Enää en aio mennä leikkauspöydälle!
Poikittaiset vatsalihakseni on jo katkottu..
Se onkin hankalampi vaiva,, vaikutta jopa ryhtiin.!
Keroin yhden, halvan, lääkkeettömän avyn jota olen nyt käyttänyt,
Ongelma ei ole, ei tänäänkään!
Kiitos Ohjeiden antajille, tuttujakikkoja.
Kiitos mukana olleille, ehkä tämä riittä..
Täällä eiole tarvetta kokemuksesta kertomiselle.
Aina on helppo olla sivussa VIIsaampi ja opettaa, kuten minua!
Heipat.- Anonyymi00011
Minulla on umpipusseja suolistossa eikä kuitulisäykset sovi ollenkaan juuri
sen takia. Nehän eivät sula ja jäävät sinne pusseihin.
- Anonyymi00009
Ostan joskus Prismasta tai Tokmannilta Fruktolaxia.
Se auttaa hyvin ja muutaman vedessä liotetun luumun syöminen päivässä. - Anonyymi00010
Kun syö kasvispainotteista ruokaa ei ole ummetusongelmia,
pikemminkin tulee kiire vessaan aamuisin.- Anonyymi00012
Niin se on mutta nestettäkin pitää muistaa juoda riittävästi.
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Niin se on mutta nestettäkin pitää muistaa juoda riittävästi.
Kai nyt jokainen sen tietää tässä iässä ! Ei meitä tarvitse neuvoa kuin
pikkulapsia. - Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Kai nyt jokainen sen tietää tässä iässä ! Ei meitä tarvitse neuvoa kuin
pikkulapsia.Tietääkö tosiaan? Vanhemmiten ihmisen janontunne heikkenee ja siihen riittävään juomiseen pitää kiinnittää erityistä huomiota. Kesähelteillä vielä enemmän kuin normaalisti.
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Tietääkö tosiaan? Vanhemmiten ihmisen janontunne heikkenee ja siihen riittävään juomiseen pitää kiinnittää erityistä huomiota. Kesähelteillä vielä enemmän kuin normaalisti.
Tietää, toetää jopa sen, että helteillä on hyvä lisätä juomaveteen suolaa ja sokeria, tietääpä jopa sen kuinka paljon kumpaakin litraan vett, mitta eipä kerro tässä, saat itse opetella sen tiedon.
Kaikki eivä voi juoda hiilihapotettuja vesiä ja juomia.
Älä vain sano, että osta Apteekista!
Älä sano, että laita ravinnejauheita/ pillereitä veteen!
Vanhuksetkin ovat tietoisia asioista,
Sinun ei ole "pakko" olla se, jpka kulkee joka ketjussa Opettajan virassa,
kaikki eivät ole johdettavissa, eikä sinulla ole kaikkia oikeuksia.
Kiitos, tiedän ja - Join eilenkin sen 2 litraa nesteitä, vaikka ei ollutkaan helle. - Anonyymi00017
Anonyymi00015 kirjoitti:
Tietää, toetää jopa sen, että helteillä on hyvä lisätä juomaveteen suolaa ja sokeria, tietääpä jopa sen kuinka paljon kumpaakin litraan vett, mitta eipä kerro tässä, saat itse opetella sen tiedon.
Kaikki eivä voi juoda hiilihapotettuja vesiä ja juomia.
Älä vain sano, että osta Apteekista!
Älä sano, että laita ravinnejauheita/ pillereitä veteen!
Vanhuksetkin ovat tietoisia asioista,
Sinun ei ole "pakko" olla se, jpka kulkee joka ketjussa Opettajan virassa,
kaikki eivät ole johdettavissa, eikä sinulla ole kaikkia oikeuksia.
Kiitos, tiedän ja - Join eilenkin sen 2 litraa nesteitä, vaikka ei ollutkaan helle.Ei kai tuo nestekommentti ollut pelkästään sinulle kohdistettu vaan yleisesti todettu. Miksi noin äreänä?
Näillä keskustelupalstoilla ei kannata ottaa henkilökohtaisesti suunnattuna kirjoituksia koska täällä kirjoittelee monet ihmiset ympäri maata. Eivät pelkästään tuttavat keskenään. - Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Ei kai tuo nestekommentti ollut pelkästään sinulle kohdistettu vaan yleisesti todettu. Miksi noin äreänä?
Näillä keskustelupalstoilla ei kannata ottaa henkilökohtaisesti suunnattuna kirjoituksia koska täällä kirjoittelee monet ihmiset ympäri maata. Eivät pelkästään tuttavat keskenään.Ehkä joku kokee itsensä kovin tärkeäksi henkilöksi ja siksi kokee saavansa henkilökohtaisesti suunnattuja kirjoituksia?
- Anonyymi00019
Anonyymi00017 kirjoitti:
Ei kai tuo nestekommentti ollut pelkästään sinulle kohdistettu vaan yleisesti todettu. Miksi noin äreänä?
Näillä keskustelupalstoilla ei kannata ottaa henkilökohtaisesti suunnattuna kirjoituksia koska täällä kirjoittelee monet ihmiset ympäri maata. Eivät pelkästään tuttavat keskenään.Minä ymmärrän kyllä jollainlailla 00015 tuskastumisen. Palstoja lukeneena täällä on joillakin hyvin holhoava ja opettajamainen asenne. Oli asia mikä tahansa se selitetään kuin pikkulapselle.
En tarkoita tuota vesimuistutusta. Minäkin saan joka käänteessä apteekissa, kaupassa, että muista juoda,kun olen välillä herkkä hikoilemaan.
En niistä pahasta, koska usein itse aloitan keskustelun.
Aiheellinen muistutus tuokin, että ei kannata ottaa itseensä. - Anonyymi00021
Anonyymi00014 kirjoitti:
Tietääkö tosiaan? Vanhemmiten ihmisen janontunne heikkenee ja siihen riittävään juomiseen pitää kiinnittää erityistä huomiota. Kesähelteillä vielä enemmän kuin normaalisti.
Kyllä jokainen tietää ja jos ei juo vastuu on itsellä.
- Anonyymi00016
Olen hoksannut yhden selkeän syyn kovaan vatsaan, juustoviipaleet. Yleensä käytän vain rasvatonta raejuustoa ja voitelen leivän öljyllä, vatsa toimii normaalisti.
Kun syön parinakin päivänä peräkkäin kovempaa juustoa, panttaus alkaa heti.
Tosin auttaakin heti kun laitan pellavansiemeniä yöksi veteen lusikallisen ja aamulla ensi töikseni syön sen.- Anonyymi00020
Juusto kyllä ja vehnä ei sovi lainkaan. Siksi harmi, kun tuo Vetabix olisi helppo, mutta on vehnää.
- Anonyymi00024
Anonyymi00020 kirjoitti:
Juusto kyllä ja vehnä ei sovi lainkaan. Siksi harmi, kun tuo Vetabix olisi helppo, mutta on vehnää.
Vehnäleipä tai pulla tukkii suoliston. Juuston kovettava vaikutus on tiedossa.
Viipaleen tai kaksi päivässä ehkä voi syödä, siitä saa paljon tarpeellista kalsiumia,
jota saa tietysti myös esim. maidosta, kauramaidosta ja kalasta !
- Anonyymi00022
Ei, minä ryyppäån vettä, niin kuin Louvoon mumma ennen. Hän eli lähes 100 vuotta. Kuoli kotonansa Louvoon mäellä.
- Anonyymi00023
En laita raikkaaseen veteen suolaa puhumattakaan sokerista.
Ruuasta saan vähän suolaa, en käytä sitä paljon,
koska sitä ei tarvitse paljon ja "sokerini" tulevat myös ruuasta,
eli hitaat hiilihydraatit.
Sokeria ei huushollissani ole ollut 20 vuoteen.
Mihin sitä tarvitsisi ? - Anonyymi00025
2 lasillista vettä ryypiskelet säännöllisesti aamulla heti tyhjään vatsaa.
Tietysti lisää juot vettä pitkin päivää , että tulee yhteensä 1.5litraa ainakin. ( se on n 8 lasillista) mutta ei illalla klo 19.00 jälkeen ,jos et halua yöllä juosta vessassa.
Helppo ohje! - Anonyymi00026
Juon vettä riittävästi, mutta ei se vatsan toimintaan mitenkään auta.
Kun ei toimi ei toimi. Käytän magnesiamaitoa, jota ostan apteekista.
Se auttaa. Siitä saa magnesiumiakin. - Anonyymi00027
Täysjyväpuuroa, -leipää syön, ja liuotan luumuja pari krtaa viikossa. Toimii.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad981663- 541093
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4341064- 169995
- 57792
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän126772- 83710
- 51698
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38665- 57661