Uuden keinon keksin kuullessani tuttavalta
Osta weetapixi paketti ja laita naitoon ainakin yksi annos. Syö illalla ja aamulla toimii. Se on kuitivalmiste ja RUOKaa.
Pois on paisun´nut maha, ilmavaiva ja tuskallinen tuntien istunto pöntöllä,
Vatsa om tyhjä ja olo kuin Peipposella koivun oksalla,
NIIIIN kevyt:
Kärsitkö Sinäkin kovasta vatsasta.
13
116
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Syö luumuja. Nekin auttaa.
- Anonyymi00002UUSI
Visiblin.
Voi sotkea melkein mihin tahansa märkään, viili, puuro, keitto...
Ei maistu miltään, pelkkää kuitua, luonnontuote, halpaakin, saa apteekista.
=DW=- Anonyymi00006UUSI
Ja, taas ohje,
Kerron , kaikkea on kokeiltiu ja Weetabix paras!
Kun vatsa on leikattu jo viis kertaa, luuletko, ettei tuokin ole tuttu!
- Anonyymi00003UUSI
Veeta piksi on klassinen englantilainen aamukorppu
Ilma vaiva ei ole vaikein oiva ollenkaan
vaan enemmän paksunsuolen kuitutulos, kuitu on tärkeä
Käytän proteiiniseosta joihin lappaan kuituja
Voihapon syntymisen edistämiseen löytyy myös tavallisia aminohappoja
Olen muutellut reseptejäni hitaasti vuosien tahtiin neutraalimpaa aminohapposekoitukseen simuloimaan välimeren ruokavaliota - Anonyymi00004UUSI
Minulla suoli toimii liiankin vilkkaasti. Ei ole koskaan ollut kova vatsa minulla. Olen lukenut että jotkut käy "kakalla" vain pari kertaa viikossa, luulisi olevan huono olo, jos suoli ei toimi tuon useammin.
- Anonyymi00005UUSI
Aamuisin syön tuorepuuron jonka laitan illalla jääkkaappin muhimaan. Kauraryynejä, chian-siemeniä, pellavarouhetta, suolaa, oliiviöljyä, ja maitoa.
Vihersalaatteja suosin ruokana tai ruoan lisänä. Vihersalaattiin kasvisten lisäksi silppuan omenaa.
Vettä juon pitkin päivää, ja illalla teetä.
Hyvin toimii putket, ei ole tarvinnut kalliita apteekin valmisteita. - Anonyymi00007UUSI
Onnellisia ovat He, joilla vaivaa ei ole.
Lisään aamupuurooni, kaura- , vehnä leseitä vaihdellen + pahdettua Pellavansiemenkuitua, Auringonkukan siemeniä, Chian siemeniä, melkein joka aamu sekoitan lautasella puurooni vieä Sibliiniäkin.
Kun suolessa on liika mutkia, monioen laikkausten seurauuksena,,, sinne jää umpipusseja! Enää en aio mennä leikkauspöydälle!
Poikittaiset vatsalihakseni on jo katkottu..
Se onkin hankalampi vaiva,, vaikutta jopa ryhtiin.!
Keroin yhden, halvan, lääkkeettömän avyn jota olen nyt käyttänyt,
Ongelma ei ole, ei tänäänkään!
Kiitos Ohjeiden antajille, tuttujakikkoja.
Kiitos mukana olleille, ehkä tämä riittä..
Täällä eiole tarvetta kokemuksesta kertomiselle.
Aina on helppo olla sivussa VIIsaampi ja opettaa, kuten minua!
Heipat.- Anonyymi00011UUSI
Minulla on umpipusseja suolistossa eikä kuitulisäykset sovi ollenkaan juuri
sen takia. Nehän eivät sula ja jäävät sinne pusseihin.
- Anonyymi00009UUSI
Ostan joskus Prismasta tai Tokmannilta Fruktolaxia.
Se auttaa hyvin ja muutaman vedessä liotetun luumun syöminen päivässä. - Anonyymi00010UUSI
Kun syö kasvispainotteista ruokaa ei ole ummetusongelmia,
pikemminkin tulee kiire vessaan aamuisin.- Anonyymi00012UUSI
Niin se on mutta nestettäkin pitää muistaa juoda riittävästi.
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Niin se on mutta nestettäkin pitää muistaa juoda riittävästi.
Kai nyt jokainen sen tietää tässä iässä ! Ei meitä tarvitse neuvoa kuin
pikkulapsia. - Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Kai nyt jokainen sen tietää tässä iässä ! Ei meitä tarvitse neuvoa kuin
pikkulapsia.Tietääkö tosiaan? Vanhemmiten ihmisen janontunne heikkenee ja siihen riittävään juomiseen pitää kiinnittää erityistä huomiota. Kesähelteillä vielä enemmän kuin normaalisti.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli
Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.4443232Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa13022IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!
Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk1172270Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.32065Martina Aitolehden Victoria-tytär, 16, tietää riskit - Teki silti yllättävän päätöksen
Victoria Eerikäinen on Martina Aitolehden ja Esko Eerikäisen tytär. Hän on yksi Nepot-sarjan tähdistä. Sarjan kuvausten182014- 1771973
Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1111704Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko
Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää4591328- 1491290
Vastuunkantoa
Nyt kun Ähtäri on historiansa pahimmassa kriisissä, päättäjä luikkii perunakellariin: "Eronpyyntö kaupunginvaltuuston pu551190