Satan's Choice vs Street Trash SFC

Anonyymi-ap

Kuinkahan tulee käymään :D

https://yle.fi/a/74-20228533

Yle tavoitti tätä juttua varten useita tapausta läheltä seuranneita henkilöitä. Heidän kertomansa perusteella uusi liivijengi otti tilat käyttöönsä väkisin viime kesänä. Väitetysti Kraftwolf MC joutui lähtemään tiloista niin vauhdilla, että heiltä jäi sinne tuhansien eurojen arvosta työkaluja ja muuta omaisuutta.

– Tuli ilmoitus, että pyörät vittuun sieltä, yksi lähteistä kuvaa Kraftwolf MC:n saamaa käskyä.

5

157

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Up

• Anonyymi00002

VOITKO PETTERI VASTATA!!!

• Anonyymi00003

Suomen poliisi on munaton, kun selvästi rikolliset jengit voi tulla tänne riehumaan? Poliisi on vaan huolissaan kuten ryöstöjengeistä, kouluväkivallasta, huumekaupasta ym mutta vihapuhetta ei virkavalta ei siedä, on nollatoleranssi?

• Anonyymi00004

No kyllä United Brotherhood tuhottiin aika nopeasti kun homma meni "viivan yli". Siinähän liivipelle lopussa itki kun poliisi oli niin raju heitä kohtaan.

• Anonyymi00005

Pelottaako Jalia jo?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      198
      2049
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      158
      1412
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      224
      1034
    4. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      71
      907
    5. Kuinka lähellä hän asuu?

🤗
      Ikävä
      58
      888
    6. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      71
      813
    7. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      47
      803
    8. 93
      777
    9. Martina avaa suhdettaan

IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      200
      697
    10. Martinan alamäki jatkuu

Surkeasti menee ... https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f899cee6-e216-4bd1-be3e-c61f68e67a4c ”Surkeasti kulkee”
      Kotimaiset julkkisjuorut
      151
      666
    Aihe