Lähinnä huvittaa kun someen työnnetään maatalouden ylistystä ja miten maatalous saadaan nousemaan. Oman edun tavoittelua, ei muuta!!Tekis ensiks itse esimerkkinä pelloilleen kylvöt ja jopa puintiaikaan korjaisi sadon mutta rääpimistä on ollut monessa sukupolvessa. Metsät puskittuu kun ei raivata ym.ym Ja kaiken huippuna muutetaan kotitilalta taajamaan asumaan.🤣🤣🤣
Mutta ainahan voi puhua miten pitäisi tehdä...?!
Poliitikko ja omat työt.
10
819
Vastaukset
- Anonyymi00001
Totta turiset… Odottaisin vähän näyttöjä tekemisestä ennen kuin lähtee ehdolle päättämään.
Työ suhteella POP:issa ja liiton miehenä oleminen suhteella ei riitä näytöksi mihinkään. Tekemisen meininkiä pitäis olla. - Anonyymi00002
Puhuu ympäri pyöreitä, eikä mitään uutta sanottavaa tai omia ajatuksia. Ei jatkoon.
- Anonyymi00003
Jokaiseen kissanristiäiseen osallistuttava, facessa pitää laittaa tykkäys hymiöitä vaikkei tietäis tuon taivaallista asioista!?
- Anonyymi00005
Mitä vikaa taajamassa asumisessa on? -Meitähän asuu täällä ihan satasotalla ja hyvin
voimme kaikki. -Itsekin muutin tänne kotitilalta ja olen viihtynyt. :) :)- Anonyymi00006
Kyllä. Mikään ei estä touhuilemasta kotitilalla vaikkei siellä asuisi.
- Anonyymi00007
Minä kyllä viihdyn paremmin rannoilla kuin Konneveden keskustan kurjissa taloissa.
Taitaa nyt olla siellä vuokra-asuntojakin tyhjillään reippaasti. Taisi yli 20% kaikista kämpistä olla tyhjillään.
Kukapa muuttaisi kun väki vanhenee eikä ole kunnon työpaikkoja. - Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Minä kyllä viihdyn paremmin rannoilla kuin Konneveden keskustan kurjissa taloissa.
Taitaa nyt olla siellä vuokra-asuntojakin tyhjillään reippaasti. Taisi yli 20% kaikista kämpistä olla tyhjillään.
Kukapa muuttaisi kun väki vanhenee eikä ole kunnon työpaikkoja.Yli 20% koko kunnan kämpistä lehtijutun mukaan tyhjiä.
Ei ole montaa vuotta kun ”viisaat päättäjät” rakensivat lisää vuokrataloja… - Anonyymi00009
Anonyymi00007 kirjoitti:
Kukapa muuttaisi kun väki vanhenee eikä ole kunnon työpaikkoja.Jaa. Minä asun kylällä ja eipä sekään estä nauttimasta rannasta kesämökillä?
- Anonyymi00010
Pitäishän olla malliesimerkkinä jos on tuottajien edunvalvojana..?!
- Anonyymi00011
Tekopyhistä kepumulkuista ei saa kuin tahatonta huumoria.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1851559
No nytkö tuli lähtö Orpolle?
Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall2081530Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä441154Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad44846- 14730
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä30721Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver21710- 36691
Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .20656Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46617