Meillä on tapana kokoontua juhannuksena suvun mökille ja sinne tulee yleensä useita perheitä. Pienestä pitäen olen tottunut siihen että kaikki saunoo ja ui alasti. Ei siinä mitään mutta ne vanhempien jutut ja kommentoinnit. Jossain vaiheessa ne rupee muistelee omaa lapsuuttaan ja saamiaan selkäsaunoja. Meidän suvussa lapset saa ihan yleisesti selkäänsä. Äärimmäisen vaivaannuttavaa on se kun alkavat kertoa miten ovat meitä kurittaneet ja miksi. Siinä monella on posket punaisemmat kuin pylly piiskauksen jälkeen. Lisäksi aika paljon kommentoidaan meidän kehoja. Karvan kasvun alkua tai tissien ja pyllyjen kehitystä edellisestä kerrasta. Yleensä käy myös niin että ainakin osa meistä saa vitsaa ihan muuten vaan ilman syytä. Onneksi se tapahtuu yleensä muiden katselta suojassa vaikkakin lopputulos on muiden nähtävissä. Kerran sain vitsaa niin että oli useampi henkilö katsomassa. Silloin piti olla erityisen urhea ja kiltti tyttö jottei muut saa huonoa vaikutelmaa. Nyt jo 16v tyttönä ymmärrän että tämä alastomien tyttöjen paljous voi teinipojille olla hieman hankalaa.
Vastaukset 1
- Anonyymi00001
Kieltämättä tosi hankalaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars1422272Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois236947Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.154940- 78903
- 64891
- 117889
Töysä otsikoissa
Töysässä takavarikoitu kaksi luvallista käsiasetta ammuskelun jälkeen!Näin media uutisoi!39868Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su47767Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä70715- 71581