Miksi ostatte homokyykkyjä ja kaikenmaailman moottorisahalla varustettuja polkupyöriä ? jatkuva meteli Ahtialassa
Vastaukset 4
- Anonyymi00001
Nuista homokyykyistä ei ole pitkä matka jenkirikollisuuven alle
- Anonyymi00002
Ei näille munakarvottomille mopoillijoille ole edes liikennesääntöjä opetettu, yksi jäbä painaa Ahtialassa ilman kilpiä pitkin kevyenliikenteen väylää. Millaiset vanhemmat ....sataan aavistaa...keskikaljapullokourassa ....
- Anonyymi00003
Voi olla että lapa saattaa heilataa kevyenliikenteen välillä, eikä saaata vaan...
- Anonyymi00004
Ikävä kyllä tuollaisen nuoren oven takana on juuri mainitsemasi kaljapullo kädessä vastaava vanhemmat. Pahimmassa tapauksessa heidän kanssaan joutuu käymään poliisi selvitämässä asiaa. Lahden Ahtiala on ehkä tilastollisesti yksi suomen pahimmista paikoista
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921526
- 831052
- 67947
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su368919Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t177904- 92803
- 64613
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60612- 37568
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta160560