On tapahtunut jotain aivan kauheaa. Minun veljeni meni kosimaan pikäaikaista tyttöystäväänsä tietämättä millainen kaksinaamainen olento se nainen on. Oikeasti! Toisella veljelläni on ihana pieni 4-vuotias poika jota kaikki rakastavat. No, tämä tuleva "morsian" leikkii ja halii ja sössöttää pikkuiselle aina veljeni ja muiden sukulaisten läsnäollessa. Mutta kun veli ja vanhempani lähtevät ja jäljelle jäämme vain minä, nuorempi siskoni, lapsi ja tämä kauhea nainen, hän äyskätää lapselle tyyliin:" Painu vittuun siitä. Sä rypistät mun housut!" kun aiemmin on lässyttänyt:"oi pientä kultaa! Kuinka söpö sinä oletkaan!"
Hän on jopa sanonut että menee veljeni kanssa naimisiin vain:"koska hän sopii hyvin muottiin ja tykkää matkustella" ja jos veli ei kuulemma olisi vielä kosinut niin hän olisi jättänyt kun on kerta muitakin ottajia. Hah!
ja on hän muutenkin ärsyttävä. Hän nyrpistää nenäänsä kaikelle ja kaikille. Puhuu mahtavista sukulaisistaan ja upeasta koulutuksestaan kun hänet kuulemma kasvatettiin ulkomailla ja hän on käynyt huippukouluja... niin itserakas. Enkä minä vain ole kateellinen veljelleni kun hän pääsee naimisiin ennen minua tai mitään muutakaan.
Jokatapauksessa: minua on nyt pyydetty kaasoksi (en tiedä miksi, sillä onhan naisella ne "uskomattomat" ystävät) Enkä todllakaan halua. Pitäisikö vain sanoa suorat sanat? Tiedän ettei tämä varmaankaan kuulu tänne mutta..
tuleva käly?
lilian