Jokainen meistä kuolee kerran ja sen jälkeen ihmisen sielu menee joko taivaaseen tai helvettiin. Tämän elämän aikana ihminen voi ottaa vastaan pelastuksen Jeesuksessa. Mutta kuoleman jälkeen on liian myöhäistä.
Joillakin ihmisillä on kokemuksia siitä, että heille on näytetty millaista helvetissä ja taivaassa on. Alla olevan linkin kautta voi nähdä ohjelman, jossa nainen kertoo käyneensä sekä helvetissä että taivaassa.
https://www.tv7.fi/arkki/yliluonnollista/vieraana-mary-k-baxter_p6409/
Taivaaseen vai helvettiin?
26
413
Vastaukset
- Anonyymi00001
Uskotaan, ja toivotaan....
- Anonyymi00003
En ole koskaan ajatellut että helvettiä olisi. Mutta vähitellen olen alkanut uskomaan että taivaassa sitten kohdataan puoliso uudelleen ja jatketaan tarinaa.
- Anonyymi00014
Vapaus on uskoa mitä haluaa.
- Anonyymi00004
Paljon näyttää ihmisillä olevan kokemuksia tuonpuoleisessa vierailuista.
God's Voice Today Podcast:
"Tervetuloa Jumalan Ääneen Tänään – Missä yliluonnollisesta tulee totta! Tutustu tarinoihin jumalallisista kohtaamisista, ihmeellisistä parantumisista ja elämää mullistavista kokemuksista Jeesuksen kanssa. Jumalan Äänessä Tänään tutkimme uskon yliluonnollista puolta ja jaamme todellisia todistuksia Jumalan voimasta, rakkaudesta ja läsnäolosta jokapäiväisessä elämässä.
Liity juontaja Vladimir Prohnevskiyn seuraan, kun sukellamme keskusteluihin ihmisten kanssa, joilla on ollut ainutlaatuisia kohtaamisia Jumalan kanssa – läheltä piti -kokemuksista ihmeellisiin parantumisiin ja profeetallisiin oivalluksiin. Etsitpä sitten uskosi vahvistamista tai olet vain utelias yliluonnollisesta, tämä on oikea paikka sinulle. Älä missaa yhtäkään jaksoa – tilaa kanava ja paina kelloa kuullaksesi Jumalan Äänen Tänään ja nähdäksesi, miten Hän toimii maailmassa juuri nyt!"
https://www.youtube.com/playlist?list=PLbe8puY4eMUAS3XUhCwXBrgdUInrk3L2S- Anonyymi00005
Face to Face with Jesus: Stunned by What Stood Beside Him
- Podcastin juontaja Vladimir Prokhnevskiy kertoo omasta tapaamisestaan Jeesuksen kanssa.
https://www.youtube.com/watch?v=2Tt4gv_xKGo&list=PLbe8puY4eMUAS3XUhCwXBrgdUInrk3L2S&index=1 - Anonyymi00015
Anonyymi00005 kirjoitti:
Face to Face with Jesus: Stunned by What Stood Beside Him
- Podcastin juontaja Vladimir Prokhnevskiy kertoo omasta tapaamisestaan Jeesuksen kanssa.
https://www.youtube.com/watch?v=2Tt4gv_xKGo&list=PLbe8puY4eMUAS3XUhCwXBrgdUInrk3L2S&index=1Vaikutuksen huomaa.
- Anonyymi00006
En alkanut katsoa ohjelmaa, mutta uskon siihen että toiset ovat nähneet lähinnä taivaan tien, hohtavan valon tai enkelin. Mm. sisareni ja nämä muutkin kertojat ovat heitä joista tiedän etteivät tällaisia valehtelisi. Itse tavasta tai helvettiä en ole kuullut kenenkään tuttavan nähneen, mutten yhtään epäile jos joku on.
Usko Jumalaan on aina kuulunut elämääni. On luottamus siihen, että kuulun itse ja useat tuntemani niihin jotka pääsevät taivaan valtakuntaan.- Anonyymi00030
Varmasti pääset.
- Anonyymi00007
Kuka mihinkin uskoo.......itse uskon siihen että elämäni kaikissa muodoissaan loppuu siihen kun kuolen, ruumiini poltetaan ja tuhkani päätyy ihan muualle kuin kirkkomaahan.
- Anonyymi00008
Sulla ei ole siis sielua eli henkeä ollenkaan. Aineeton ei kuole palamallakaan.
- Anonyymi00010
Taivas,välitila, kadotus? heh eh
- Anonyymi00017
Maasta olet sinä .... .....
- Anonyymi00011
Katsoin ohjelman, ja kannattaisi jokaisen teistä katsoa. Tulee koskemaan meitä jokaista.
- Anonyymi00012
Tarkoitin tuota ensimmäistä TV7 linkkiä. Muita en ole vielä ehtinyt katsoa,
- Anonyymi00016
Valinta on vaikea....
- Anonyymi00018
Mutta sitä valintaa ei tarvitse tehdä itse. Onneksi.
- Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Mutta sitä valintaa ei tarvitse tehdä itse. Onneksi.
No kuka sen valinnan sitten tekee?
- Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
No kuka sen valinnan sitten tekee?
Jumala on viimeinen tuomari.
- Anonyymi00022
Anonyymi00020 kirjoitti:
Jumala on viimeinen tuomari.
Niin, Hän tai kuka / mikä se sattuu kenellekin olemaan. Mutta yhtä kaikki; Luojan suuren suunnitelman toimeenpanija ja toteuttaja.
- Anonyymi00023
Anonyymi00022 kirjoitti:
Niin, Hän tai kuka / mikä se sattuu kenellekin olemaan. Mutta yhtä kaikki; Luojan suuren suunnitelman toimeenpanija ja toteuttaja.
Omansa jokaisella, uskoakseni.
- Anonyymi00021
Matkalla olen yhä, onko tie oikea, en tiedä.
- Anonyymi00024
Ihan sama mihin,toivon että kuin lampun sammuttais !
Gubbe 77- Anonyymi00025
Voi olla et tuuli sammuttaa.
- Anonyymi00026
Ettäkö ihan sama, mihin paikkaan kuoltuaan joutuu? ⛅tai 🔥Olen tuosta kyllä ihan eri mieltä.
- Anonyymi00029
Anonyymi00026 kirjoitti:
Ettäkö ihan sama, mihin paikkaan kuoltuaan joutuu? ⛅tai 🔥Olen tuosta kyllä ihan eri mieltä.
Joutuu turvaan, luultavasti.
- Anonyymi00028
Taivaan portilla on tarkastaja, Pietari, joka päättää asian.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad1001713- 551123
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4381094- 1701023
- 58801
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän126782- 83730
- 51698
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38675- 57671