Hei.se on tosi asia.Täällä hyryllä ihmiset on tehneet oman elämänsä olonsa vaikeaksi.jos ei ole muuta kun kytätä.puhua pahaa.Pitäis järjestää torille suvaitsevuus ilta.siellä vois kohdata ne henkilöt joita vihaa,ja kelle haluaa sanoa viimeisen sanan.Se on pienen kylän hyvä ja huono puoli.sehän on hyvä pitää kaverista tutusta huolta.Nyt on kännykät tekstiviestit.Minä olen vahvasti sitä mieltä.ei välitetä toisista.empatia on kadonnut.jota juuri kaivattasiin,tässä maailma tilanteessa.Me kaikki ollaan yhtä tärkeitä ja rakkaita.Se kommentti mitä kuulin.Että eläkeläisten olis oltava aamu seitsemältä kaupassa.On rajoitteita kömpelyyttä ym.Näillä NS terveillä on kiire.Jokainen tekee ja toimii kuin miltä sillä hetkellä tuntuu.Hyvää kesää ja juhannusta.Rakastakaa antakaa anteeksi.terv.juhannusta odottava.
Vastaukset 6
- Anonyymi00001
OK.
- Anonyymi00002
Mee töihin eläkä täällä yömyöhällä kirjottele. Ps. Haluutko K.u.l.l.i.i?
- Anonyymi00003
Ei täällä ole suvaitsevaisuusilloista iloa. Täällä ollaan suvaitsemattomuudesta ja änkyrästä ylimielisyydestä muita kohtaa suorastaan iloisia. Lapset on saaneet saman mallin jo äidinmaidossaan eli edes sukupolvenvaihdos ei auta. Viimeinen akkuna kun naulataan umpeen, niin silloin on kaikki hyvin ja Hyrynsalmi lähempänä normaalia kuin ikinä historiansa aikana.
- Anonyymi00004
Täällä kuihtuu kaikki muu paitsi keski ikäiset naiset
- Anonyymi00005
Ovat oikein antavaisia, olivatpa sinkkuja tai ei...
- Anonyymi00006
Olen kuihtunut tällä kylällä 15 kg
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1571470Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1291170Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset216869- 64782
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus61699- 46665
- 51652
- 52572
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt187568- 76566