Teatterilla vuokrat maksamatta 75 000 ja henkilöriidan oikeuskorvsukset 165 000. Toiminta täytyy ajaa alas, Kokkolan veronmaksajat ei kestä tätä touhua vuodesta toiseen. Mistä saa edes tiedot, montako ITSE maksavaa asiakasta siellä käy vuodessa? Kyllä kaikki pakotetut koululuokat saavat tilastot näyttämään hyviltä, mikä on totuus?
Vastaukset 12
- Anonyymi00001
Sitten onkin edessä uuden teatterin perustaminen.
- Anonyymi00002
Vastahan se oli lehdessä. Kaupunki tukee melkeen miljoonalla ja tulot vähän yli 200 000€.
- Anonyymi00003
On tämäkin yksi ikuinen kurjuuden valittamisen aihe. Tympiää monen elämä ennen sammumistaan.
- Anonyymi00004
Meillä on kesäteattereita maakunta pullollaan, eikä kokkolan teatteri tee mitään teatteria mitä ei voi mennä Vaasaan tai Seinäjoelle katsomaan. Jos ei vuodesta toiseen kannata, niin ovet kiinni. On sitä muutakin kulttuuria, jos siitä ollaan huolissaan
- Anonyymi00005
Puretaan tuo 100 - miljoonan Areena tai myyään se Wicklööffille kysykää ees, voisko se ostaa, onhan meitä täälä ruottinkielisiäki.
Teatteri on pikku rupsaus vaa hypriidin menoissa .
- Anonyymi00006
En vastusta teatteria. Mietin vain, että jos näytelmä voidaan nykyään tallentaa yhdelle kameralle ja näyttää tuhansille, niin miksi kustannukset pitäisi edelleen mitoittaa 1900-luvun mukaan
- Anonyymi00007
Areena myös kiinni ja video pyörimään.
- Anonyymi00010
Anonyymi00007 kirjoitti:
Areena myös kiinni ja video pyörimään.
Sairaala kiinni ja video pyörimään.
- Anonyymi00008
pitää olla kulttuuria muut maksaa :)
- Anonyymi00011
No ei se kotona viinanjuonnin kulttuurikaan ilmaista ole, vaikka siltä tuntuu.
- Anonyymi00009
Ajakaa alas jos ei tuota miksi veronmaksajien tuota maksaa haiskahtaa vähän v ja s paremman väen ilta kutsuilta.
- Anonyymi00012
Paremmathan maksaa eniten veroja, kai niilleki jotai pientä vastinetta kuuluu ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791732
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109913En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58745Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo105705Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207654- 133628
- 51575
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus51562Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä18549- 37546