Mitä rokotuksia te olette ottaneet Unkariin jos olette viettäneet siellä pitempiä aikoja? Onko otettava A-hepatiitti-rokotus? Oletteko kuullut ,että siellä on vaara sairastua kyseiseen tautiin?
Rokotuksia?
4
1174
Vastaukset
- Rokotus
Hyvä paikka tsekata nämä asiat on:
http://www.rokote.fi/
Itseasiassa hepatiitti A:ta esiintyy koko maailmassa, joten itse olen sen ottanut. Ts. myös Unkarista voit sen saada.
Rokottteen hinta hiukan kirpaisee, mutta kun vahvisteenkin on ottanut, niin onhan se 20 vuotta voimassa.
Hauskaa Matkaa! - Unkkis
Punkkien levittämää aivokuumetta vastaan on hyvä olla rokotus lähinnä taudin vaarallisuuden takia, jos olet pidempään Unkarissa. Rokote on tosin kolmeosainen ja rokotusohjelman läpiviemiseen menee useita viikkoja.
- Anna
Unkarilaisilla lapsilla on neuvoloissa ja kouluissa jokseenkin sama rokotusohjelma kun suomalaisilla. Joten voisi ajatella, että jos unkarilaiset pärjäävät näillä, niin mekin.
- Julest
Työterveyslääkäri kertoi mulle, kun kyselin noita rokotuksia, että A-hepatiitti rokotteen voi ottaa, mutta ei kannata. Eli siis ts. kaikki Suomessakin ylimääräisenä saatavat rokotteet voi toki ottaa, mutta mitään varsinaista perustetta rokotuksille ei ole. Se on kuitenkin todella kehittynyt maa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124510MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar882316Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5611758Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1011481- 81299
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671177Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331118Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt219990Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o64947Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3918