Kesken normaalikäytön lakkasi toimimasta, mihinkään liitäntöihin ei oltu koskettu. Operaattorin mukaan asuntoon toimii laajakaistayhteys. Lakkaamatta vilkkuva valo aiheuttaa jo ärtymystä. Kun RJ45-piuha on kytketty seinässä olevaan pistorasiaan, vilkkuu maapallon kohdalla oleva valo. Jos toinen samanmoinen piuha on kiinni ja yhteydessä televisioon, niin sitten vilkkuu sen portin (1-4) kohdalla oleva valo. Hard reset 30-30-30 on kokeiltu ja interwebistä apuja etsitty. Lienee ohjelmistovika, mutta päivittämään en pääse, koska läppärissä ei ole porttia RJ45-piuhalle.
Tunteeko joku tilanteen, kannattaako tähän vielä paukkuja laittaa, vai onko reitittimen oikea paikka kenties jo SER-astia?
Reititin Asus AC750 totaalisen juntturassa
11
230
Vastaukset 11
- Anonyymi00001
Kokeile:
Asus-reitittimet eivät käytä 30-30-30-resettiä.
Oikea tapa on:
Paina reset-nappia 10–12 sekuntia, kunnes LEDit välähtävät.
Odota 2–3 minuuttia, että reititin käynnistyy täysin.
Yhdistä Wi-Fi-verkkoon ASUS\_xxxx (avoin tai oletussalasanalla).
Mene selaimella osoitteeseen:
http://192.168.1.1 (192.168.1.1 in Bing)- Anonyymi00002
Neuvomallasi tavalla pääsin tuolle sivustolle, nimesin verkon ja asetin salasanan. Verkkoon kirjautuminen ei kuitenkaan toimi; "Ei internet-yhteyttä, suojattu". Käynnistin molemmat laitteet uudelleen, mutta sama tulos. Resetoitaessa kaikki valot todella välkähtivät, mutta sen jälkeen maapallo-led on välkkynyt tauotta.
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Neuvomallasi tavalla pääsin tuolle sivustolle, nimesin verkon ja asetin salasanan. Verkkoon kirjautuminen ei kuitenkaan toimi; "Ei internet-yhteyttä, suojattu". Käynnistin molemmat laitteet uudelleen, mutta sama tulos. Resetoitaessa kaikki valot todella välkähtivät, mutta sen jälkeen maapallo-led on välkkynyt tauotta.
Onko varmaa, että ongelma ei ole operaattorilla ?
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Onko varmaa, että ongelma ei ole operaattorilla ?
Näin väittivät ja tein myös testin puhelimella. Yhteyden asuntoon pitäisi olla kunnossa.
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Näin väittivät ja tein myös testin puhelimella. Yhteyden asuntoon pitäisi olla kunnossa.
Mitenkä testasit RJ45 yhteyden puhelimella?
- Anonyymi00009
Anonyymi00002 kirjoitti:
Tietokoneen palomuuri asetukset
- Anonyymi00006
Itselläni on Kerran RJ45-kaapeli lakannut toimimasta ihan itekseen.
- Anonyymi00007
Olen nyt kokeillut kahta kaapelia. Maapallo-ledln vimmainen välkkyninen jatkuu.
- Anonyymi00011
Anonyymi00007 kirjoitti:
Olen nyt kokeillut kahta kaapelia. Maapallo-ledln vimmainen välkkyninen jatkuu.
Reititin yrittää ottaa yhteyttä verkkoon, siksi se vilkkuu...näin luulisin
- Anonyymi00008
Joskus tarvitsee kaksi resettiä.
- Anonyymi00010
No, sitäkin on toki yritetty. Pääsin tuonne aiemmin mainitulle sivulle asettamaan salasanan, mutta yhteys ei vain toimi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771610
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.106832En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203608- 129581
- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50538- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo60502