https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/8fb6d37e-2ebe-443e-89a1-082f51be9bea meidän lapset ei saa olla tiettyjen kanssa.
Olen omiani aina varoittanut
3
177
Vastaukset
- Anonyymi00001
Melkoista
- Anonyymi00002
"Hevosaiheisella keskustelupalstalla..."
- Anonyymi00003
Mie oon varottanu miun ja miun serkun novelleja menemästä norsujen, sarvikuonojen, leijonien, tiikerien, puumien, susien, karhujen ym lähelle ja ennen kaikka ärsyttämästä mainittuja elukoita kun liikkuvat luonnossa. Luonnossa vaanii paljon vaaroja joten onkin parempi että pysytellään sisätiloissa. Sisätilat ovat ihmiskunnan suurin keksintä tähän mennessä enkä usko että mitään parempaa keksitään tulevaisuudessakaan.
Mie en oo poistunu sisätiloista kolmeen vuoteen ja aion jatkaa samaan malliin. Netti toimii ja telkkari eikä miun tartte sietää noita ns ihmisiä joita ulkotiloissa parveilee kiusaksi saakka.
Erakko-Eemeli (entinen Mertsi)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100861
- 75693
- 50587
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381