LAPSET YKSIN?

Anonyymi-ap

Millainen äiti jättää lapsensa yksin kaverijuttujen vuoksi?

50

808

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Alkoholisti.
      Viinakset ajavat lastenkin edelle kun tauti on kohdillaan.

      • Anonyymi00002

        Taisi olla muitakin päihteitä.


      • Anonyymi00005
        Anonyymi00002 kirjoitti:

        Taisi olla muitakin päihteitä.

        Sinähän sen tiedät peukku pete


      • Anonyymi00018
        Anonyymi00005 kirjoitti:

        Sinähän sen tiedät peukku pete

        Kertoo itse herska heikki


    • Anonyymi00003

      Tuollainen äiti ei ansaitse lapsiaan.

    • Anonyymi00004

      Sinä tietenkin

    • Anonyymi00006

      Voisi yhtä hyvin tasa-arvon aikana olla isäkin, joka jättää lapset yksin. Kauan aikaa sitten tunsin naisen, joka lähti joka yö miesystävänsä luo ja jätti alle kouluikäiset lapset kotiin nukkumaan. Minä niin kuin moni muukin sitä kauhisteli, mutta siihen aikaan ei tuollaisista ilmoiteltu lastensuojeluun. Itsekin oli liian nuori ymmärtämään täysin tilannetta.

      Parempi kysyä, voisiko joku muu hoitaa, jos tarvetta on lähteä jonnekin. Toisaalta ihmettelen kyllä tuntemiani äänekoskelaisiakin eronneita vanhempia, jotka haluavat viettää aikaa uusien kumppanien kanssa, ja hoidattavat lapsensa isovanhemmillaan. Lapsi päiväksi hoitopaikkaan, muu aika isovanhemmilla, ettei itse tarvitse tehdä mitään. Ja samat ihmiset kehuvat, että perhe on heille tärkein.

      • Anonyymi00019

        Äki lilluu nesteessä ja kokkeli nokat sekoilee yllätys yllätys ja ullatus ullatus


    • Anonyymi00007

      Ja heittäisinpä että onko uranaisen lapset vähän samassa tilanteessa.

      • Anonyymi00059

        3yl ib u5gyho


    • Anonyymi00008

      Lapset otettava huostaan.

      • Anonyymi00009

        Tuskin uranainen jättää lapsia yksin heitteille, toisin kuin päihteiden käyttäjät.


    • Anonyymi00012

      lapset heti pois,täällä niitä juoppoäitejä vielä suojellaan poistamalla viestit. käsittämätöntä!! lapsilla ei mitään suo
      a!!!

      • Anonyymi00013

        Lastensuojelun ei tee työtänsä, ainakaan hyvin.


      • Anonyymi00014
        Anonyymi00013 kirjoitti:

        Lastensuojelun ei tee työtänsä, ainakaan hyvin.

        Ja ketä poliitikkoja kuuluu lautakuntaan.


      • Anonyymi00020

        Äkissä on yh äippiä enemmän ku laki sallii


    • Anonyymi00015

      Säälittävää tapaus koko nainen.

      • Anonyymi00021

        Sinua ei viitsi edes sääliä olet toivoton tapaus


      • Anonyymi00022
        Anonyymi00021 kirjoitti:

        Sinua ei viitsi edes sääliä olet toivoton tapaus

        Oölsit mennyt sinne suonperän sammakoiden kaveriksi.


      • Anonyymi00023
        Anonyymi00022 kirjoitti:

        Oölsit mennyt sinne suonperän sammakoiden kaveriksi.

        Mikset mene jo hopi hopi


      • Anonyymi00024
        Anonyymi00022 kirjoitti:

        Oölsit mennyt sinne suonperän sammakoiden kaveriksi.

        Mulliojan idiootin aasinsilta


      • Anonyymi00026
        Anonyymi00024 kirjoitti:

        Mulliojan idiootin aasinsilta

        Sinähän sen tiedät äitis aasi


      • Anonyymi00027
        Anonyymi00024 kirjoitti:

        Mulliojan idiootin aasinsilta

        Jäit jälleen kiinni siitä, että kyttäät täällä vain haukkuaksesi jotain, ole suourpo rehellinen itsellesi ja mene hoitoon.


      • Anonyymi00028
        Anonyymi00027 kirjoitti:

        Jäit jälleen kiinni siitä, että kyttäät täällä vain haukkuaksesi jotain, ole suourpo rehellinen itsellesi ja mene hoitoon.

        Koski hävisi,tilalle tuli identiteetti ongelma.Suolahti vaan taas kauniisti lainehtii.SLAVA SUOLAHTI.


      • Anonyymi00036
        Anonyymi00028 kirjoitti:

        Koski hävisi,tilalle tuli identiteetti ongelma.Suolahti vaan taas kauniisti lainehtii.SLAVA SUOLAHTI.

        Menes nyt kersa tumputtaan jonnekin, aikuiset täällä keskustelee.


      • Anonyymi00041
        Anonyymi00028 kirjoitti:

        Koski hävisi,tilalle tuli identiteetti ongelma.Suolahti vaan taas kauniisti lainehtii.SLAVA SUOLAHTI.

        Lainehtii kusisena


      • Anonyymi00045
        Anonyymi00041 kirjoitti:

        Lainehtii kusisena

        Sitten vesi valuu pikkuhiljaa teidän koskettomaan mulliojaan


    • Anonyymi00030

      suoliahden haka taloilla peruspäivä tämä

      • Anonyymi00031

        Mähän nyt tekeen evääs,ja kierrä valottoman viiskulman ympyrä kolmasti ,menet kartonkiin kiertään pahvia rullalle,ja lisäämään meille Kela rahaa tänne hakataloille.SLAVA SUOLAHTI.


      • Anonyymi00033
        Anonyymi00031 kirjoitti:

        Mähän nyt tekeen evääs,ja kierrä valottoman viiskulman ympyrä kolmasti ,menet kartonkiin kiertään pahvia rullalle,ja lisäämään meille Kela rahaa tänne hakataloille.SLAVA SUOLAHTI.

        Taitaa harmittaa kun palkka on iso. Ei tarvi hakataloilla asua. Mukavasti mörtissä rannalla.


      • Anonyymi00037
        Anonyymi00033 kirjoitti:

        Taitaa harmittaa kun palkka on iso. Ei tarvi hakataloilla asua. Mukavasti mörtissä rannalla.

        No hyvä,saadaan mekin enenpi sitten Kela rahaa tännepäin..vaivaako tehtaan käryt jo..puita näyttää taas näivettyvän siellä kovasti..SLAVA SUOLAHTI


      • Anonyymi00038
        Anonyymi00031 kirjoitti:

        Mähän nyt tekeen evääs,ja kierrä valottoman viiskulman ympyrä kolmasti ,menet kartonkiin kiertään pahvia rullalle,ja lisäämään meille Kela rahaa tänne hakataloille.SLAVA SUOLAHTI.

        Mitä tarkoittaa oikein tuo mähän,liittyykö se jotenkin mätälahteen.


      • Anonyymi00042
        Anonyymi00033 kirjoitti:

        Taitaa harmittaa kun palkka on iso. Ei tarvi hakataloilla asua. Mukavasti mörtissä rannalla.

        Täällähän alkaa olemaan puolet mörtinrannasta porukkaa ja suolahden skitsot 😂 eiku, heräsin karhunlähteeltä


      • Anonyymi00046

        Haka talojen asukkaat sulostuttaa nykyisin Karhu lähteen naapureita.SLAVA SUOLAHTI


    • Anonyymi00039

      Niin muuttui tämä keskustelu muutaman asiallisen kommentin jälkeen samaksi, ihan merkityksettömäksi ja asiaan mitenkään kuulumattomaksi huuteluksi. Kuka kehtaa noin käyttäytyä? Täytyy olla joko lapsi tai muuten aikuiseksi kehittymätön, joka kommentoi joka keskusteluun noita typeryyksiä.

      • Anonyymi00048

        Suolahden tunarit sekoittaa pakkaa tarkoituksella.


    • Anonyymi00040

      suoliahti kierrä se kaukaa ylittämättä rataa polsanjoen limakosta mätälahden transrasvabileisiin

      • Anonyymi00044

        Ei koskea , ei viittä kulmaa, Peurunka paikkakin hiipui pois,mämmen myllykään ei jauha,Suolahti vaan kauniisti liplattaa.SLAVA SUOLAHTI


      • Anonyymi00047
        Anonyymi00044 kirjoitti:

        Ei koskea , ei viittä kulmaa, Peurunka paikkakin hiipui pois,mämmen myllykään ei jauha,Suolahti vaan kauniisti liplattaa.SLAVA SUOLAHTI

        Nyt sinne lääkekaapille


    • Anonyymi00049

      taitaa olla tyhjä lääkekaappi loooooooooooooooollll

      • Anonyymi00050

        Yhtä tyhjä kuin pääsi


    • Anonyymi00051

      suoliahti kierrä se kaukaa liikkennevaloja etsien kulkematta radan yli lopuksi mätälahteen haistelemaan ja transrasvojen taivaaseen

      • Anonyymi00052

        Mähän sinä paistaa mustanniemen uudelle tulipaikalle talikönttiäs leppäkepin nokassa,näyttävät tykkäävän Sultan merkkisestä makkarasta,kuoria heitetty paljon hiillokseen.


      • Anonyymi00054
        Anonyymi00052 kirjoitti:

        Mähän sinä paistaa mustanniemen uudelle tulipaikalle talikönttiäs leppäkepin nokassa,näyttävät tykkäävän Sultan merkkisestä makkarasta,kuoria heitetty paljon hiillokseen.

        Mähän, mätälahen uusi iskulause 🤣


    • Anonyymi00055

      suoliahden mähän kyttää kaikki ÄÄNEKOSKEN nuotiopaikat

      • Anonyymi00056

        Sultan merkkinen makkara hyvää, kuoren määrästä päätellen.antaa vielä hyvää makua rillatessa


    • Anonyymi00057

      suoliahdessa ei käytetä sultania,lapsia tehdään kaikille jolle kelpaa ja jätenään ne tuuliajolle

    • Anonyymi00060

      Ei koskea,ei viittä kulmaa,mämmen myllykään ei jauha,patikkakin peurungan jo hiipui.suolahti vaan kauniisti lainehtii.SLAVA SUOLAHTI

    • Anonyymi00061

      Tapaus karhunlähteellä.Ei suolahdessa.

    • Anonyymi00063

      suoliahti kierrä se kaukaa

    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      179
      1146
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      79
      1042
    3. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      92
      845
    4. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      73
      818
    5. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      82
      757
    6. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      744
    7. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      109
      695
    8. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      114
      593
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      47
      570
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      18
      538
    Aihe