Millainen äiti jättää lapsensa yksin kaverijuttujen vuoksi?
LAPSET YKSIN?
50
808
Vastaukset
- Anonyymi00001
Alkoholisti.
Viinakset ajavat lastenkin edelle kun tauti on kohdillaan.- Anonyymi00002
Taisi olla muitakin päihteitä.
- Anonyymi00005
Anonyymi00002 kirjoitti:
Taisi olla muitakin päihteitä.
Sinähän sen tiedät peukku pete
- Anonyymi00018
Anonyymi00005 kirjoitti:
Sinähän sen tiedät peukku pete
Kertoo itse herska heikki
- Anonyymi00003
Tuollainen äiti ei ansaitse lapsiaan.
- Anonyymi00004
Sinä tietenkin
- Anonyymi00006
Voisi yhtä hyvin tasa-arvon aikana olla isäkin, joka jättää lapset yksin. Kauan aikaa sitten tunsin naisen, joka lähti joka yö miesystävänsä luo ja jätti alle kouluikäiset lapset kotiin nukkumaan. Minä niin kuin moni muukin sitä kauhisteli, mutta siihen aikaan ei tuollaisista ilmoiteltu lastensuojeluun. Itsekin oli liian nuori ymmärtämään täysin tilannetta.
Parempi kysyä, voisiko joku muu hoitaa, jos tarvetta on lähteä jonnekin. Toisaalta ihmettelen kyllä tuntemiani äänekoskelaisiakin eronneita vanhempia, jotka haluavat viettää aikaa uusien kumppanien kanssa, ja hoidattavat lapsensa isovanhemmillaan. Lapsi päiväksi hoitopaikkaan, muu aika isovanhemmilla, ettei itse tarvitse tehdä mitään. Ja samat ihmiset kehuvat, että perhe on heille tärkein.- Anonyymi00019
Äki lilluu nesteessä ja kokkeli nokat sekoilee yllätys yllätys ja ullatus ullatus
- Anonyymi00007
Ja heittäisinpä että onko uranaisen lapset vähän samassa tilanteessa.
- Anonyymi00059
3yl ib u5gyho
- Anonyymi00008
Lapset otettava huostaan.
- Anonyymi00009
Tuskin uranainen jättää lapsia yksin heitteille, toisin kuin päihteiden käyttäjät.
- Anonyymi00012
lapset heti pois,täällä niitä juoppoäitejä vielä suojellaan poistamalla viestit. käsittämätöntä!! lapsilla ei mitään suo
a!!!- Anonyymi00013
Lastensuojelun ei tee työtänsä, ainakaan hyvin.
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Lastensuojelun ei tee työtänsä, ainakaan hyvin.
Ja ketä poliitikkoja kuuluu lautakuntaan.
- Anonyymi00020
Äkissä on yh äippiä enemmän ku laki sallii
- Anonyymi00015
Säälittävää tapaus koko nainen.
- Anonyymi00021
Sinua ei viitsi edes sääliä olet toivoton tapaus
- Anonyymi00022
Anonyymi00021 kirjoitti:
Sinua ei viitsi edes sääliä olet toivoton tapaus
Oölsit mennyt sinne suonperän sammakoiden kaveriksi.
- Anonyymi00023
Anonyymi00022 kirjoitti:
Oölsit mennyt sinne suonperän sammakoiden kaveriksi.
Mikset mene jo hopi hopi
- Anonyymi00024
Anonyymi00022 kirjoitti:
Oölsit mennyt sinne suonperän sammakoiden kaveriksi.
Mulliojan idiootin aasinsilta
- Anonyymi00026
Anonyymi00024 kirjoitti:
Mulliojan idiootin aasinsilta
Sinähän sen tiedät äitis aasi
- Anonyymi00027
Anonyymi00024 kirjoitti:
Mulliojan idiootin aasinsilta
Jäit jälleen kiinni siitä, että kyttäät täällä vain haukkuaksesi jotain, ole suourpo rehellinen itsellesi ja mene hoitoon.
- Anonyymi00028
Anonyymi00027 kirjoitti:
Jäit jälleen kiinni siitä, että kyttäät täällä vain haukkuaksesi jotain, ole suourpo rehellinen itsellesi ja mene hoitoon.
Koski hävisi,tilalle tuli identiteetti ongelma.Suolahti vaan taas kauniisti lainehtii.SLAVA SUOLAHTI.
- Anonyymi00036
Anonyymi00028 kirjoitti:
Koski hävisi,tilalle tuli identiteetti ongelma.Suolahti vaan taas kauniisti lainehtii.SLAVA SUOLAHTI.
Menes nyt kersa tumputtaan jonnekin, aikuiset täällä keskustelee.
- Anonyymi00041
Anonyymi00028 kirjoitti:
Koski hävisi,tilalle tuli identiteetti ongelma.Suolahti vaan taas kauniisti lainehtii.SLAVA SUOLAHTI.
Lainehtii kusisena
- Anonyymi00045
Anonyymi00041 kirjoitti:
Lainehtii kusisena
Sitten vesi valuu pikkuhiljaa teidän koskettomaan mulliojaan
- Anonyymi00030
suoliahden haka taloilla peruspäivä tämä
- Anonyymi00031
Mähän nyt tekeen evääs,ja kierrä valottoman viiskulman ympyrä kolmasti ,menet kartonkiin kiertään pahvia rullalle,ja lisäämään meille Kela rahaa tänne hakataloille.SLAVA SUOLAHTI.
- Anonyymi00033
Anonyymi00031 kirjoitti:
Mähän nyt tekeen evääs,ja kierrä valottoman viiskulman ympyrä kolmasti ,menet kartonkiin kiertään pahvia rullalle,ja lisäämään meille Kela rahaa tänne hakataloille.SLAVA SUOLAHTI.
Taitaa harmittaa kun palkka on iso. Ei tarvi hakataloilla asua. Mukavasti mörtissä rannalla.
- Anonyymi00037
Anonyymi00033 kirjoitti:
Taitaa harmittaa kun palkka on iso. Ei tarvi hakataloilla asua. Mukavasti mörtissä rannalla.
No hyvä,saadaan mekin enenpi sitten Kela rahaa tännepäin..vaivaako tehtaan käryt jo..puita näyttää taas näivettyvän siellä kovasti..SLAVA SUOLAHTI
- Anonyymi00038
Anonyymi00031 kirjoitti:
Mähän nyt tekeen evääs,ja kierrä valottoman viiskulman ympyrä kolmasti ,menet kartonkiin kiertään pahvia rullalle,ja lisäämään meille Kela rahaa tänne hakataloille.SLAVA SUOLAHTI.
Mitä tarkoittaa oikein tuo mähän,liittyykö se jotenkin mätälahteen.
- Anonyymi00042
Anonyymi00033 kirjoitti:
Taitaa harmittaa kun palkka on iso. Ei tarvi hakataloilla asua. Mukavasti mörtissä rannalla.
Täällähän alkaa olemaan puolet mörtinrannasta porukkaa ja suolahden skitsot 😂 eiku, heräsin karhunlähteeltä
- Anonyymi00046
Haka talojen asukkaat sulostuttaa nykyisin Karhu lähteen naapureita.SLAVA SUOLAHTI
- Anonyymi00039
Niin muuttui tämä keskustelu muutaman asiallisen kommentin jälkeen samaksi, ihan merkityksettömäksi ja asiaan mitenkään kuulumattomaksi huuteluksi. Kuka kehtaa noin käyttäytyä? Täytyy olla joko lapsi tai muuten aikuiseksi kehittymätön, joka kommentoi joka keskusteluun noita typeryyksiä.
- Anonyymi00048
Suolahden tunarit sekoittaa pakkaa tarkoituksella.
- Anonyymi00040
suoliahti kierrä se kaukaa ylittämättä rataa polsanjoen limakosta mätälahden transrasvabileisiin
- Anonyymi00044
Ei koskea , ei viittä kulmaa, Peurunka paikkakin hiipui pois,mämmen myllykään ei jauha,Suolahti vaan kauniisti liplattaa.SLAVA SUOLAHTI
- Anonyymi00047
Anonyymi00044 kirjoitti:
Ei koskea , ei viittä kulmaa, Peurunka paikkakin hiipui pois,mämmen myllykään ei jauha,Suolahti vaan kauniisti liplattaa.SLAVA SUOLAHTI
Nyt sinne lääkekaapille
- Anonyymi00049
taitaa olla tyhjä lääkekaappi loooooooooooooooollll
- Anonyymi00050
Yhtä tyhjä kuin pääsi
- Anonyymi00051
suoliahti kierrä se kaukaa liikkennevaloja etsien kulkematta radan yli lopuksi mätälahteen haistelemaan ja transrasvojen taivaaseen
- Anonyymi00052
Mähän sinä paistaa mustanniemen uudelle tulipaikalle talikönttiäs leppäkepin nokassa,näyttävät tykkäävän Sultan merkkisestä makkarasta,kuoria heitetty paljon hiillokseen.
- Anonyymi00054
Anonyymi00052 kirjoitti:
Mähän sinä paistaa mustanniemen uudelle tulipaikalle talikönttiäs leppäkepin nokassa,näyttävät tykkäävän Sultan merkkisestä makkarasta,kuoria heitetty paljon hiillokseen.
Mähän, mätälahen uusi iskulause 🤣
- Anonyymi00055
suoliahden mähän kyttää kaikki ÄÄNEKOSKEN nuotiopaikat
- Anonyymi00056
Sultan merkkinen makkara hyvää, kuoren määrästä päätellen.antaa vielä hyvää makua rillatessa
- Anonyymi00057
suoliahdessa ei käytetä sultania,lapsia tehdään kaikille jolle kelpaa ja jätenään ne tuuliajolle
- Anonyymi00060
Ei koskea,ei viittä kulmaa,mämmen myllykään ei jauha,patikkakin peurungan jo hiipui.suolahti vaan kauniisti lainehtii.SLAVA SUOLAHTI
- Anonyymi00061
Tapaus karhunlähteellä.Ei suolahdessa.
- Anonyymi00063
suoliahti kierrä se kaukaa
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh1791146- 791042
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm92845- 73818
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp82757- 119744
- 109695
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante114593- 47570
- 18538