Vieläkö on muitakin kuin minä jotka tulivat lavoille Agents-buumin myötä 80 luvulla tai myöhemmin?
Tai niitä jotka muistavat tv:n Laulava Sydän -ohjelmaarjan.,jossa EP:n kitarointi soi päällimmäisenä ... niinkuin itselläni kaikki nämä vuodet. ..jossain taustalla
Solistit vaihtuivat ,mutta kitara soi aina kauniisti
EP -vaikutti paljon tanssilavakulttuuriin ja bändien syntyyyn
Esa Pulliasen menehtyminen
7
247
Vastaukset
- Anonyymi00001
Agentshan soitti aina kappaleet parittomasti, ärsytti aina lavatanssiväkeä.
Tyrmistys, kun ajattelee ettei keikalle enää pääse.
RIP.- Anonyymi00003
Agentsien vanavedessä syntyi kitarabändejä -kaikki kopioivat tyylin ja Esan sovitukset, , Tanssikansa ei enää niinkään Agentseista välittänyt 2000 luvulle tultaessa
Mutta ihan valtavan jäljen on EP jättänyt - Kyllä tuntui pahalta kun näki kuvia sairastuneesta kitaristista keikalla 2025- Menehtyminen kosketti todella ,kun vielä muistaa Esan nuorena -80 luvulla. Sieltä tanssilavojen väenpaljouden keskeltä kuului aina välillä. :Go Esa Go!!
- Anonyymi00002
70- luvun alussa alkoi tän mummon tanssiharrastus ja vaihtelevasti siitä alkaen käynyt milloin missäkin tanssimassa. Ihan parasta oli lavalla Topi & Agents. Monet tanssit tuli tanssittua ja mukavat muistot jäänyt.
- Anonyymi00004
Tämä Agents -buumi oli paljon isompi kuin esim nykyinen Keiski-buumi ,, koska Agents soi ympäri maata radioissa, ja näkyi myöhemmin myös tv:ssä
Ja väkeä oli TODELLA paljon. Tämän myötä myös ränsistyneitä tanssilavoja alettiin kunnostaa uudelleen .
Hattu päästä !!
Esa on kiitoksensa ja muistamisensa ansainnut. - Anonyymi00005
Monissa Agents tansseissa tuli oltua ja mielelläni kuuntelen vieläkin niiden kappaleita.
- Anonyymi00006
Kannattaa muistaa siellä juhannustansseissa,että moniko tanssiorkesteri olisi jäänyt perustamatta ilman Esa Pulliaista.
Niikuin esim A.Aallon rytmiorkesteri - Taivalkunta Beat
Yölintu-Varjokuva .. ym ehkä kaikki bändit joissa sähkökitara yleensä soi ... - Anonyymi00007
Kannattaa lukea Kyösti Mäkimattilan muistokirjoitus Kyöstin fb-sivuilta kesäkuun alusta ..siinä han kirjoittaa Esan merkityksestä hänelle ja monelle muulle. Sanoo suoraan ettei olisi tässä pisteessä missä nyt ilman Esan Ja Agentsien vaikutusta
Ja Agents oli yhtä kuin Esa ..sen moottori henki ja sielu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1381401
- 104901
- 75723
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15553ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40494Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153461Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..36441- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402