Miksi tämä kylä on täynä vanhuksia lorvimassa ja vahtaamassa tokmannin parkkipaikalla? Miksi he valittavat kaikesta täällä, vaikka itse ovat kaikkien tiellä kaupoissa hidastamassa oikeiden ihmisten asiointia. Kolikoilla maksetaan ja niitä lasketaan kassalla pieni ikuisuus ja raivotaan kun huomataan että jono takana huokailee.
Katkerat vanhukset
175
1644
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kun ei ole muita kun eläkeläisiä
- Anonyymi00114
Ja heidän tekemisistään valittavia aloittajan kaltaisia nuoremman polven ruikuttajia.
- Anonyymi00002
Haista ap kusinen v.i.t.t.u. Terveisin Raili 78v
- Anonyymi00008
Kiitos kutsusta, milloin voin tulla haistelemaan? Tuonko omat pullat?
- Anonyymi00087
Anonyymi00008 kirjoitti:
Kiitos kutsusta, milloin voin tulla haistelemaan? Tuonko omat pullat?
Kannattaa haistaa vaan jos on pesty, moni vanhus haisee väkevälle virtsalle kun eivät peseydy...
- Anonyymi00098
Anonyymi00087 kirjoitti:
Kannattaa haistaa vaan jos on pesty, moni vanhus haisee väkevälle virtsalle kun eivät peseydy...
Ne ei sen ikäiset ja kuntoiset enää kylillä liiku. Niillä on vaipat ja asustavat vanhustentalolla.
- Anonyymi00003
Maltahan odottaa!
Tulee se vielä sinunkin vuorosi lorvia ja vahdata, älä huoli.- Anonyymi00018
Nuoret on pahimpia lorvijoita.
- Anonyymi00004
Mitäpä tuo vanhusten lorviminen haittaa, ovat päivätyösä tehneet kunnialla, toista on näillä linttaan astuja lökäpöksyillä, opiskelut ei kiinnosta ja vielä vähemmän työnteko, suu selällään odotetaan että kyllä yhteiskunta huolehtii.
- Anonyymi00005
Paha on ahdistus ketjun aloittajalla. Ulkona mitä parhain kesäsää, eikö sekään piristä mielenankeutta? Olet luultavasti kouluja käynyt sen verran, että tiedät ihmisen kehityskaaren, jonka loppupäässä meillä kaikilla on vanhuus, niin sinullakin.
- Anonyymi00010
Nukun päivät ja valvon yöt, ei kiinnosta työt eikä muut. Vanhaksi en halua, 40 on hyvä ikä kuolla. Ihmistä ei ole tarkoitettu elämään sen vanhemmaksi, vaan elämää on jatkettu keinotekoisesti lääkkeillä. Luonto ei tarvitse sen vanhempia mihinkään, kun eivät enää lisäänny. Ei siis ole ihme että luonto kuolee ilmastonmuutoksen kourissa, kun ihmisiä on tuplasti se määrä mitä luonto voi kestää.
- Anonyymi00111
Anonyymi00010 kirjoitti:
Nukun päivät ja valvon yöt, ei kiinnosta työt eikä muut. Vanhaksi en halua, 40 on hyvä ikä kuolla. Ihmistä ei ole tarkoitettu elämään sen vanhemmaksi, vaan elämää on jatkettu keinotekoisesti lääkkeillä. Luonto ei tarvitse sen vanhempia mihinkään, kun eivät enää lisäänny. Ei siis ole ihme että luonto kuolee ilmastonmuutoksen kourissa, kun ihmisiä on tuplasti se määrä mitä luonto voi kestää.
Sanopa tuo esim. somaleille.
- Anonyymi00006
Vit..a köyhille ja sian vit...a oikei köyhille
T. Ykä 77 v - Anonyymi00007
Eikö jäätelökauppa käy Tokmannin edessä olevassa kioskissa. Kun joutaa vahtaamaan ihmisiä, jotka menevät asioimaan kauppoihin.
- Anonyymi00045
Käyköön tai ei mutta eniten minua ärsyttää Superissa tämä perikainuulainen juntti kysymys: "Tullooko muuta?"
Joo , kiitos pari kossua ja kokaiinit päälle! - Anonyymi00053
Anonyymi00045 kirjoitti:
Käyköön tai ei mutta eniten minua ärsyttää Superissa tämä perikainuulainen juntti kysymys: "Tullooko muuta?"
Joo , kiitos pari kossua ja kokaiinit päälle!Semmosiako siellä jäätelö kiskassa myyvään?
- Anonyymi00056
Anonyymi00053 kirjoitti:
Semmosiako siellä jäätelö kiskassa myyvään?
Luepa tuo kommentti!
SUPERISSA kysytään kassalla: Tullooko muuta???
Mulle on se ha sama, että mitä jäätelökiska myy! Myyköön vaikka p.ttään.
Muu, muu; muu! Mitä se on!? - Anonyymi00065
Anonyymi00056 kirjoitti:
Luepa tuo kommentti!
SUPERISSA kysytään kassalla: Tullooko muuta???
Mulle on se ha sama, että mitä jäätelökiska myy! Myyköön vaikka p.ttään.
Muu, muu; muu! Mitä se on!?Saat ostaa ne kossut ja huumeesi muualta kuin superista.
- Anonyymi00077
Anonyymi00065 kirjoitti:
Saat ostaa ne kossut ja huumeesi muualta kuin superista.
Etkö ymmärrä sarkasmia?
Tullooko muuta? Muu, muu, muu! - Anonyymi00106
Anonyymi00077 kirjoitti:
Etkö ymmärrä sarkasmia?
Tullooko muuta? Muu, muu, muu!Kylläpä taas tuntuu ahistavan vähästä...
- Anonyymi00113
Anonyymi00077 kirjoitti:
Etkö ymmärrä sarkasmia?
Tullooko muuta? Muu, muu, muu!Muu, muu, siellä.
Muu, muu, täällä.
Joka puolella muu, muu 😂🤭jne...
- Anonyymi00009
Kyseinen aloittaja on se sama lökäpöksy kakara, joka tekee mitä ihmeellisimpiä aloitusketjuja. Nyt tällä kertaa vanhuksista. Ja aiemmin mopo aloitus. Joka on katkera kaikesta. Jopa siitä ettei omista mopoa. Niin sai viha kirjoituksia aikaan.
- Anonyymi00085
Vittuako valitat kun tottahan se on. Juuri nyt supermarkettiin kokoontuu nämä paskan hajuiset papat
- Anonyymi00091
Anonyymi00085 kirjoitti:
Vittuako valitat kun tottahan se on. Juuri nyt supermarkettiin kokoontuu nämä paskan hajuiset papat
Bööö!
- Anonyymi00097
Anonyymi00085 kirjoitti:
Vittuako valitat kun tottahan se on. Juuri nyt supermarkettiin kokoontuu nämä paskan hajuiset papat
Onkohan sinun pappasi siellä myös? Taitaa olla.
- Anonyymi00011
Eikö aloittajalla ole isovanhempia? Vai etkö ole heidän kanssaan tekemisissä.? Inhoatko heitäkin niin kuin muitakin vanhuksia?
- Anonyymi00012
Tuskin tietää sukujuuriaan, juureton poika riepu.
- Anonyymi00013
Kaiken näköset nepobabyt täällä pullistelee vaikka hihat on tyhjät.
- Anonyymi00014
Meillä on rahaa maksaa setelillä tai kortilla. Ei tarvi maksaa kolikoilla, toisin kuin pennuilla. Mikäli ei osteta vanhempien tileille.
- Anonyymi00015
Siis ne penskat ostaa vanhempien tilille.
- Anonyymi00016
Se on tämä ainainen märinä siitä, kun keskustellaan että laittomalle toiminnalle halutaan tehdä loppu. Se on toki hämmentävää kun olette ilman rajoja saaneet kasvaa. Yhtäkkiä ei saakaan rällätä mopoilla ja mönkijöillä toisten ikkunoiden alla yömyöhään, paikkoja ei saa hajottaa, tekonurmea ei saakaan polttaa huvin vuoksi, liikenteessä pitääkin noudattaa sääntöjä, eikä voi vaarantaa muiden henkiä älyttömällä perrseilyllä. Elämä onkin yhtäkkiä täynnä rajoituksia ja se voi hämmentää, ymmärrän. Tervetuloa aikuisten maailmaan. Täällä ei enää olla leikkipuistossa, vaan pitää noudattaa lakia ja ottaa myös muut huomioon. Kyllähän se hävettää varmasti kun jää kiinni ed asioista. Mutta hyökkäys niitä kohtaan, jotka muistuttaa miten täällä maailmassa käyttäydytään, ei ole ratkaisu, eikä edes johda mihinkään. Häpeä on hyödyllinen tunne. Vielä ei ole myöhäistä teillä klopeilla kasvaa ja parantaa tapoja. Kyllä se teidänkin otsalohko vielä kehittyy aikanaan..
- Anonyymi00030
"Ihmisen aivot kehittyvät ja kypsyvät noin 25–30-vuotiaaksi asti. Viimeisenä kehittyvät aivojen etuosat eli otsalohkot, jotka vastaavat muun muassa suunnittelusta, itsehillinnästä, tunteiden säätelystä ja riskien arvioinnista.
Laajoissa tutkimuksissa on havaittu, että aivojen sisäiset yhteydet ja niin sanottu harmaa aine jatkavat yhä hienosäätöään ja tehostumistaan pitkälle kolmenkympin puolelle saakka."
Aloittajalla vielä etuosa vajaa???
- Anonyymi00019
Paitsi ovat rakentaneet hyvinvointi Suomen.
- Anonyymi00021
Kituuttamalla ovat eläneet. Hyvä räppäri tienaa vuodessa sen mitä nämä "suomen rakentajat" koko elämänsä aikana. Rahan tulee näkyä ja kuulua!
- Anonyymi00023
Anonyymi00021 kirjoitti:
Kituuttamalla ovat eläneet. Hyvä räppäri tienaa vuodessa sen mitä nämä "suomen rakentajat" koko elämänsä aikana. Rahan tulee näkyä ja kuulua!
"Rahan tulee näkyä ja kuulua!"
Kyllä se näkyy, jos sitä sattuu olemaan. Tai sitten ei!
Meneehän joskus mittavia omaisuuksia valtiolle ja kunnille, kun ei ole perijöitä..... - Anonyymi00035
Anonyymi00021 kirjoitti:
Kituuttamalla ovat eläneet. Hyvä räppäri tienaa vuodessa sen mitä nämä "suomen rakentajat" koko elämänsä aikana. Rahan tulee näkyä ja kuulua!
Näkyy näitä "hyvin tienaavia" räppäreitä olevan useita perinnässä, viimeisimpä Pyhimys. 😅 Ulkomaalais taustaiset räppärit löytyvät sitten poliisien listoilta.
- Anonyymi00036
Anonyymi00021 kirjoitti:
Kituuttamalla ovat eläneet. Hyvä räppäri tienaa vuodessa sen mitä nämä "suomen rakentajat" koko elämänsä aikana. Rahan tulee näkyä ja kuulua!
Olisi hienoa nähdä Suomessa sama määrä räppäreitä kuin eläkeläisiä, kukaan ei tekisi tulevaisuudessa enää töitä, kaikki vaan räppäisivät, jou jou.
- Anonyymi00069
Anonyymi00035 kirjoitti:
Näkyy näitä "hyvin tienaavia" räppäreitä olevan useita perinnässä, viimeisimpä Pyhimys. 😅 Ulkomaalais taustaiset räppärit löytyvät sitten poliisien listoilta.
Ei oo olemassa joutavampia jotlaajia kun räppärit!!!
- Anonyymi00080
Anonyymi00069 kirjoitti:
Ei oo olemassa joutavampia jotlaajia kun räppärit!!!
Samaa mieltä! Musiikki on musiikkia ja jorinat on erikseen.
- Anonyymi00116
Anonyymi00069 kirjoitti:
Ei oo olemassa joutavampia jotlaajia kun räppärit!!!
Ihan hyvä, jos vaikka räppäämällä itsensä elättää ja veronsa Suomeen maksaa. Sama myös ripsi- ja kynsiteknikoilla, manifestointivalmentajilla, somettajilla, tubettajilla, isku valmentajilla, stailaajilla yms. nykyajan uusilla ammateilla. Kun nykynuorilla ja koiranpennuilla on tekemistä, ovat silloin poissa pahan teosta. 😁👍
- Anonyymi00118
Anonyymi00116 kirjoitti:
Ihan hyvä, jos vaikka räppäämällä itsensä elättää ja veronsa Suomeen maksaa. Sama myös ripsi- ja kynsiteknikoilla, manifestointivalmentajilla, somettajilla, tubettajilla, isku valmentajilla, stailaajilla yms. nykyajan uusilla ammateilla. Kun nykynuorilla ja koiranpennuilla on tekemistä, ovat silloin poissa pahan teosta. 😁👍
......ajattele! 😁👍
- Anonyymi00122
Anonyymi00021 kirjoitti:
Kituuttamalla ovat eläneet. Hyvä räppäri tienaa vuodessa sen mitä nämä "suomen rakentajat" koko elämänsä aikana. Rahan tulee näkyä ja kuulua!
Joo räppää vaan kaikki ei taida olla niitä räppäreitä.
- Anonyymi00020
Ensimmäisellä on silmät suuret,toisella paksut punajuuret,raastejuustoa, raastejuustoa,isäntä raapii pesää 🤠
- Anonyymi00022
"hidastamassa oikeiden ihmisten asiointia"
Sinulla ei taida olla edes kolikoita????
Sossu maksaa.. - Anonyymi00024
Miksi sinä olet siellä kassajonossa? Kysyn vaan???.
Jos on millä mennä, niin antaa palaa isompiin keskuksiin!
Voi olla sielläkin tosin vanhuksia. - Anonyymi00025
Onko käynyt mielessä, että lähdet muualle????
Tuskin , koska et uskalla. - Anonyymi00026
Tätä päivää on ihmiset on ilkeitä aina löytyy tyhjänpäiväistä marinaa.
leimakirveet lentää aina löytyy kohde.
Tähän saakka olemme sopineet kaikella on vuoronsa.- Anonyymi00059
Ovat vihervassarien kannattajia. Mitä isot edellä, sitä pienet perässä ja selkeästi on nähtävissä suuri kotikasvatuksen puute. Eihän "kaverien" tarvitse kasvattaa. Itse vanhemoana ihmettelen, miten ovatkin jättäneet nuo tekeleensä noin hunningolle. Tekevät oikean karhunpalveluksen.pennuilleen!
- Anonyymi00032
Ovat hyvin yksinkertasia olleet jo syntyessään. On asuttu iät ja ajat perukassa. Naitu sukulaisia ja käyty naapurissa. Tuvan ja tunkion välissä ollu elämä .
- Anonyymi00123
Mitä niitä sukurutdaisis vanhuksia arvostelemaan. Suomussalmen nuoriso on samojen vanhuksien jälkeläisiä suoraan alenevassa polvessa ja näyttää geenivirheet kertautuneen.
- Anonyymi00127
Anonyymi00123 kirjoitti:
Mitä niitä sukurutdaisis vanhuksia arvostelemaan. Suomussalmen nuoriso on samojen vanhuksien jälkeläisiä suoraan alenevassa polvessa ja näyttää geenivirheet kertautuneen.
Yleensä lapset ovat jonkun heitä vanhemman henkilön jälkeläisiä....👶
- Anonyymi00033
Me vanhukset ollaan iloista ja reipasta sakkia, kesät kierretään Suomea ympäri asuntoautoilla tai ollaan eläkeläisten retkillä, onhan meillä säästöjä millä mällätä!
- Anonyymi00131
Perilliset sitten halveksivat sinua hautaan päin. kun olet kuollut.
- Anonyymi00038
Aloittajaa vaivaa halipula, jaksuhaleja sulle rakas ystävä. 💋
- Anonyymi00039
Fiksut vanhukset osaavat puuttua epäkohtiin.
- Anonyymi00040
Onko sulla valittaja polosella ees niitä kolikoita! Yhteiskunnan luukulta haet apua kun täälä joudat valittaan. Mee töihin niinkö neki vanhukset ikänsä olleet joita nyt raukka kurja pummi pilleristi haukut!
Näytä onko sinusta kantaa sinne yhteiskunnanluukulle euroja että joku muuki voi niitä hakia. Näytä pystykkö!
Tuommonen irtoreppana ei pysty ihteään elättään ja täälä aukoo päätään. Onko eheää hammasta ees suussa tollukka rukka! - Anonyymi00041
Homojen vanhemmat pitäsi tuomita pitkiin linnatuomioihin, lapsiraukat joutuneet teini-ikään asti kaapissa elämään.
- Anonyymi00042
Vanhemmat hävenneet kakaroitaan ja siksi kaappiin telkesivät.
- Anonyymi00043
Tuo ketjun aloittaja on se prinssamainen homopoika joka haluaisi olla hetero.
- Anonyymi00044
Ennemmin olisin huolissani ostarin poikaporukasta, joka jo seitsemän aikaan joka aamu kerääntyy notkumaan ostarin etuoven eteen. Eikö silloin pidä töihin mennä?
- Anonyymi00046
Gay rinki, muut kuin työ mielessä.
- Anonyymi00047
Papparaisilla on gay kokoontumisajot rollaattoreilla Kirsikan aulassa joka aamu.
- Anonyymi00048
Hävisit !!!! 🤣
- Anonyymi00049
Kaappikasvatti yrittää olla hauska.
- Anonyymi00055
Oletko menossa kesä setelillä harjoittelemaan työelämää, kun noin tiedät?
- Anonyymi00051
Ruokakaupoissa on itsepalvelukassoja, niin ei ole pakko jonottaa palvelukassalle.
- Anonyymi00057
Tää mariskin Tokmannista.
- Anonyymi00060
Anonyymi00057 kirjoitti:
Tää mariskin Tokmannista.
No pätee joka puotiin.
- Anonyymi00052
Papparaiset kokoontuvat koska he ovat sosiaalisia ja heillä on paljon ystäviä.
- Anonyymi00054
Ja heräävät aikasin, niin joutaa sitä jo kauppaan
Ei tarvi lökäpöksyjen kanssa yhtä aikaa olla, jotka haisee mopon pakokaasulle. - Anonyymi00067
Anonyymi00054 kirjoitti:
Ja heräävät aikasin, niin joutaa sitä jo kauppaan
Ei tarvi lökäpöksyjen kanssa yhtä aikaa olla, jotka haisee mopon pakokaasulle.Nuuskamuikkuset heräilee horroksesta vasta iltäpäivällä.
- Anonyymi00071
Aika vitun surullista :D viimeset vuojet jossai kaupan parkkipaikalla on jämpti!!!
- Anonyymi00092
Anonyymi00071 kirjoitti:
Aika vitun surullista :D viimeset vuojet jossai kaupan parkkipaikalla on jämpti!!!
Parempi sekin kuin kuolleena kuukausia jossain kaupungin yksiössä @!
- Anonyymi00058
suurten ikäluokkien rippeiden poistuessa muonavahvuudesta kunta joutuu keksimään uusia verotus- ja säästökohteita.
nulikkaloisijoille tulossa ankea aikuistuminen ja muutto kaupunkien vuokrakasarmislummeihin pieneläke-eläkeläisiksi.
... ja mamujen pilkattaviksi.- Anonyymi00061
Vauhti kiihtyy....
--------.............
2000 11 003
2005 10 071
2010 9 156
2015 8 336
2020 7 709
2025 6955 - Anonyymi00063
Anonyymi00061 kirjoitti:
Vauhti kiihtyy....
--------.............
2000 11 003
2005 10 071
2010 9 156
2015 8 336
2020 7 709
2025 6955väki vähenöö - juhlat paranoo ?
- Anonyymi00081
Anonyymi00063 kirjoitti:
väki vähenöö - juhlat paranoo ?
Ja kunta vouhkaa lumovoimasta!😂🤣😅
Tämän kunnan lumo- ja vetovoima on 5-tie!
- Anonyymi00062
Hyvvee ja ihanatta vikonloppuuu kaekille ja kaekenikäsillen rakastakkaa toesijanne
- Anonyymi00066
Kiitos sitä samaa.
- Anonyymi00124
Miksi pitää kirjoittaa näin oudosti???
- Anonyymi00068
Rakkaatta kaekillenn
- Anonyymi00072
Puppeli poijjaat .
- Anonyymi00073
Ei se oo sen kummempaa lorvia kaupan parkissa ku jossain tempputorilla. Samanlaisia joutilaita ootte molemmat. Räkivät teinit torilla tai vanhukset parkkipaikalla. Jälkimmäiset saa nauttia vapaasta ja jos se on kaupan parkkis, suotakoon se heille. Teinit taas voisivat olla hyödyksi ja auttaa vaikka kotona kotitöissä niin ei jäis aikaan kätistä jonninjoutavia palstalla.
- Anonyymi00074
Jotkut eläkeläiset ei osaa käyttäytyä ja ovat paska sakkia tässä yhteiskunnassa!
- Anonyymi00076
Perusteet väitteelle!
- Anonyymi00103
Eläkeläiset maksaa veroja, jotta luuserit saavat sossu rahaa.
- Anonyymi00075
Niin on nuorisokin. Vielä pahempia. Varsinkin etelä Suomessa ja jopa Oulussa pennut on ihan hulluja.
- Anonyymi00120
No, onko tullut käytyä kummallakaan suunnalla itse henkilökohtaisesti?
- Anonyymi00126
Anonyymi00120 kirjoitti:
No, onko tullut käytyä kummallakaan suunnalla itse henkilökohtaisesti?
On. Molemmissa. Päiväs aikaan liikkua. Ei kannata iltamyöhään jos ei oo ihan pakko.
- Anonyymi00078
Jospa he ovat yksinäisiä ihmisiä?
Tapaavat tuttujaan sillä tavoin.
Eletään ja annetaan muidenkin elää, on ihmiset menneet kireiksi, ei täällä niin paljon porukkaa ole, että tarvitsee tuntikausia jonottaa kassalla🤣 Pidähän sinäkin kolikoita varalta, jos sattuu tulemaan jonkinsortin katkos digirahaan.
Ja kun jonoista puhutaan, käyhän Tuurin kyläkaupassa pahimman aleryntäyksen aikaan🤣🤣 - Anonyymi00079
Onko tämä provo?
Oletko ajatellut, että moni näistä vanhuksista on aloittaneet työnteon, kun päässeet koulun penkiltä?
Ei ole ollut näin mittavassa määrässä yhteiskunnan tukia, että voidaan elättää ihminen koko loppuiän ja vielä maksaa takuueläkettä, enemmän kuin joku ikänsä töitä tehnyt pienipalkkainen ihminen. - Anonyymi00082
Voi näitä katkeria nuoria, oppivat helpolle mut nyt tuli loppu. Kiitos hallituksen!
- Anonyymi00099
Ei tullut :D Päivääkään en ole ollut töissä ja meno jatkuu :DD kiitos veronmaksajille ja muille lampaille. Nyt juhlitaan koko loppu kesä :D
- Anonyymi00104
Anonyymi00099 kirjoitti:
Ei tullut :D Päivääkään en ole ollut töissä ja meno jatkuu :DD kiitos veronmaksajille ja muille lampaille. Nyt juhlitaan koko loppu kesä :D
Pittääpä kertoa Purralle, että loputkin tuet pois.
- Anonyymi00109
Anonyymi00104 kirjoitti:
Pittääpä kertoa Purralle, että loputkin tuet pois.
Vitsi mikä vitsi. No kerrohan. Meinaatko ottaa ihan puhelun? 🤭😂😂
- Anonyymi00115
Anonyymi00109 kirjoitti:
Vitsi mikä vitsi. No kerrohan. Meinaatko ottaa ihan puhelun? 🤭😂😂
Kyllä suunta on tukien poistamiseen ja toivottavasti sama hallitus jatkaa seuraavalla kaudella.
- Anonyymi00128
Anonyymi00115 kirjoitti:
Kyllä suunta on tukien poistamiseen ja toivottavasti sama hallitus jatkaa seuraavalla kaudella.
Työntekijöille suuret verotukset ja joilla on omaisuutta. Lapsenlisät pois hyvä tuloisilta. Jonkinlainen katto, minkä saa tienata ja niille ei makseta lapsenlisiä. Eipähän ole siten säästössä joka annetaan kun tulee täysikikäiseksi. Eläkkeet leikkuriin. Ja jos menee eläkkeellä ollessa töihin. Eläke kokonaan pois. Ei tarvitse eläkettä kun pystyy olemaan töissä ja vie sitä tarvitsevalta työpaikan.
- Anonyymi00136
Anonyymi00128 kirjoitti:
Työntekijöille suuret verotukset ja joilla on omaisuutta. Lapsenlisät pois hyvä tuloisilta. Jonkinlainen katto, minkä saa tienata ja niille ei makseta lapsenlisiä. Eipähän ole siten säästössä joka annetaan kun tulee täysikikäiseksi. Eläkkeet leikkuriin. Ja jos menee eläkkeellä ollessa töihin. Eläke kokonaan pois. Ei tarvitse eläkettä kun pystyy olemaan töissä ja vie sitä tarvitsevalta työpaikan.
Abortit kans kieltää niin jo lisääntyy syntyvyys koska vuojessa tehhään n.9000 keskeytystä.
- Anonyymi00083
On jämpti kun kello 7 mennään superin aulaan pitämään oikee omaa paska rinkiä.
- Anonyymi00140
Siinä arvostellaan ihmisiä ja molempien kauppojen työntekijöitä, ite ovat niin perkeleen nuukia etteivät mitään raski ostaa.
- Anonyymi00164
Anonyymi00140 kirjoitti:
Siinä arvostellaan ihmisiä ja molempien kauppojen työntekijöitä, ite ovat niin perkeleen nuukia etteivät mitään raski ostaa.
Ite oot nuuka.
Mistä sinä tiijät että minkä ikäinen kirjoittaja on????
Eihän täällä ole arvosteltu ketään ihmistä, vaan toimintaa. Tullooko muuta? Se nyt on niin turha kysymys, kun ihminen on kassalla ja kerännyt jo ostoksensa. Joka polttaa, niin muistaa varmaan tupakit!!!
- Anonyymi00084
Nämä vielä kuvittelevat että ovat maksaneet eläkkeensä itse. Eivät ole kun loisivat nuoremmilta lypsettävillä rahoilla.
- Anonyymi00086
🤣🤣🤣 Eihän muilla kuin nuorilla ole rahaa mitä lypsää, me viedään kaikki teidän vanhemmilta saamanne viikkorahat, jippikaijei!
- Anonyymi00088
Nuorilla menee hyvin rahaa, autoja seksinumppaneita riittää.
- Anonyymi00093
Seksi on maailman turhin asia!
- Anonyymi00095
Anonyymi00093 kirjoitti:
Seksi on maailman turhin asia!
Tervekätinen mies ei naista kaipaa.
- Anonyymi00096
On lainvastaista harrastaa seksiä alle 16 v kanssa. Niitä teillä on "naisina".
- Anonyymi00101
"Nuorilla menee hyvin..." - tyhmien äitien velkarahoituksilla:
https://yle.fi/a/74-20227487 - Anonyymi00132
Anonyymi00093 kirjoitti:
Seksi on maailman turhin asia!
Sulle se onkin sitä, kun et ole koskaan sitä keneltäkään saanut.
- Anonyymi00165
Anonyymi00095 kirjoitti:
Tervekätinen mies ei naista kaipaa.
Eikä nainen miestä!😂🤪
- Anonyymi00089
Enemmän katkeruutta taitaa olla tämän nuoremman väen mielessä, ainakin kirjoituksista päätellen. Koettakaa kestää meidän vanhusten kanssa, muutaman kymmenen vuoden kanssa saatte nauttia tekin tästä ihanasta, huolettomasta ajasta, vailla katkeruutta.
- Anonyymi00090
Minä en tunne yhtään valittavaa katkeraa vanhusta.
- Anonyymi00094
Suomussalmen kuntaan tulevista euroista kumminkin 34 % on eläketuloja. Mopokortin mahdollisesti omistava teini on toivottavasti vasta elämää opetteleva eikä täysjärkinen.
- Anonyymi00100
Eläkeläiset on onnellisia!
- Anonyymi00102
Onko kellään kokemusta, kun vanha ukko rakentaa riidan kotona, että pääsee
sen turvin juopottelemaan ja huoraamaan? Joka jumalan juhannuksen aikaan sama peli.- Anonyymi00105
Nuoret naiset hakee nykyään varttuneempien miesten seuraa. Nm: kokemusta on.
- Anonyymi00107
Ei oo, eikä tuu kokemusta tuollaisesta "parisuhteesta". Miksi ihmeessä ihmiset suostuu elämään yhdessä, jos yhteiselo on esim. edellä kuvatun kaltaista???? Ja mielestäni se on oma valinta, ei kannata ruikuttaa, jos on toistuvaa, minulle kerta riittäisi eroon.
- Anonyymi00110
Yleinen ja hyväksi havaittu keino.
- Anonyymi00112
Anonyymi00105 kirjoitti:
Nuoret naiset hakee nykyään varttuneempien miesten seuraa. Nm: kokemusta on.
Etsivät isän korviketta.
- Anonyymi00117
Anonyymi00107 kirjoitti:
Ei oo, eikä tuu kokemusta tuollaisesta "parisuhteesta". Miksi ihmeessä ihmiset suostuu elämään yhdessä, jos yhteiselo on esim. edellä kuvatun kaltaista???? Ja mielestäni se on oma valinta, ei kannata ruikuttaa, jos on toistuvaa, minulle kerta riittäisi eroon.
Meleko moni pettää muulloinkin tässäkin pitäjässä, eikä tarte olla viikonloppu vaan maanantai päivälläkin esim.
- Anonyymi00121
Anonyymi00105 kirjoitti:
Nuoret naiset hakee nykyään varttuneempien miesten seuraa. Nm: kokemusta on.
Tarkoitatko thaikkuja?
- Anonyymi00125
Anonyymi00121 kirjoitti:
Tarkoitatko thaikkuja?
En vaan siskojasi.
- Anonyymi00129
Anonyymi00117 kirjoitti:
Meleko moni pettää muulloinkin tässäkin pitäjässä, eikä tarte olla viikonloppu vaan maanantai päivälläkin esim.
Puhutko omasta pettämisestä.
- Anonyymi00133
Anonyymi00112 kirjoitti:
Etsivät isän korviketta.
Sugar daddya.
- Anonyymi00134
Ei siihen juomiseen Juhannusta tarvita.... vaan joillakin ainainen Juhannus.
On se kova homma juopotella mutta jaksaa, jaksaa.
Juopothan vielä yleensä pysyvät muuten terveinä. Valitettavasti!!! - Anonyymi00135
Anonyymi00134 kirjoitti:
Ei siihen juomiseen Juhannusta tarvita.... vaan joillakin ainainen Juhannus.
On se kova homma juopotella mutta jaksaa, jaksaa.
Juopothan vielä yleensä pysyvät muuten terveinä. Valitettavasti!!!Kyllä ne siinä viidenkympin korvilla kuolevat noin keskimäärin. Osa jo paljonkin alle.
- Anonyymi00137
Anonyymi00129 kirjoitti:
Puhutko omasta pettämisestä.
En vaan sinun.
- Anonyymi00142
Anonyymi00133 kirjoitti:
Sugar daddya.
Eivät ole saaneet isältään huomiota eikä ole ollut läsnä. Niin pitää etsiä isiä jostakin muualta. Ja nillä papoilla ei ilmeisesti ole tyttö puolisia lapsia, niin pitävät heitä omiaan.
- Anonyymi00143
Anonyymi00137 kirjoitti:
En vaan sinun.
Eli sinun, eli omasta puolestasi.
- Anonyymi00166
Anonyymi00135 kirjoitti:
Kyllä ne siinä viidenkympin korvilla kuolevat noin keskimäärin. Osa jo paljonkin alle.
Ei valitettavasti pidä paikkaansa. Yli 70 jaksaa vetää puolen vuoden putken ihan kevyesti.
Joka saatanan päivä!
- Anonyymi00119
luonnon mysteeri, minkälaiseksi ihminen muuttuu, että pitääkö teurasta sen tai jättää rauhaan
- Anonyymi00138
Älä muuta sano, kun on juhla-aika ja ruuhkaa niin nämä vahtivat ja sitten juorut lentää.
- Anonyymi00141
Meillä vanhuksilla on juhla joka päivä koska työt on tehty ja voi vaan chillailla ja naureskella linttaan astujille jotka nillittävät ihan kaikesta. 🫵
- Anonyymi00144
Anonyymi00141 kirjoitti:
Meillä vanhuksilla on juhla joka päivä koska työt on tehty ja voi vaan chillailla ja naureskella linttaan astujille jotka nillittävät ihan kaikesta. 🫵
Pakkokin chillailla, kun betasalpaajiakaan ei saa syödä määräänsä enempää. Aamupäivä menee siinä kun pohtii joko tuli otettua verenpainelääkkeet vai oliko se vasta verenohennuslääke? Sokerikin pitää mitata ja ottaa siihen pillerit tai pistos. Statiinit aiheuttaa ikäviä sivuvaikutuksia, mutta pakko niitäkin on syödä.
Tiputtelu harmittaa, kun rakko ei tyhjentynyt aamulla kunnolla ja vaippa on heti vähän kostea. Silmät ei tahdo pysyä auki aamun makkaravoileipien päälle, kun uni ei tahtonut tulla neljän yöllisen vessareissun jälkeen..
Lääkäri on käskenyt tulla pyllistämään, että saisi tunnustella taas sormellaan anuksen kautta riesan aiheuttavaa eturauhasta. Vaikka se tuntuu hyvältä, niin sitä ei saa naapurille tunnustaa, saati omalle akalle, jonka nimi aina joskus tuppaa unohtumaan.
Mopolla pitäisi käydä siellä lääkärissä ja kaupassa kaljaa ja makkaraa ostamassa juhannukseksi, kun ajokorttia ei enää uusittu. "Minä kyllä menen Corollalla, sanokoon poliisi mitä tykkää!" - Anonyymi00147
Anonyymi00144 kirjoitti:
Pakkokin chillailla, kun betasalpaajiakaan ei saa syödä määräänsä enempää. Aamupäivä menee siinä kun pohtii joko tuli otettua verenpainelääkkeet vai oliko se vasta verenohennuslääke? Sokerikin pitää mitata ja ottaa siihen pillerit tai pistos. Statiinit aiheuttaa ikäviä sivuvaikutuksia, mutta pakko niitäkin on syödä.
Tiputtelu harmittaa, kun rakko ei tyhjentynyt aamulla kunnolla ja vaippa on heti vähän kostea. Silmät ei tahdo pysyä auki aamun makkaravoileipien päälle, kun uni ei tahtonut tulla neljän yöllisen vessareissun jälkeen..
Lääkäri on käskenyt tulla pyllistämään, että saisi tunnustella taas sormellaan anuksen kautta riesan aiheuttavaa eturauhasta. Vaikka se tuntuu hyvältä, niin sitä ei saa naapurille tunnustaa, saati omalle akalle, jonka nimi aina joskus tuppaa unohtumaan.
Mopolla pitäisi käydä siellä lääkärissä ja kaupassa kaljaa ja makkaraa ostamassa juhannukseksi, kun ajokorttia ei enää uusittu. "Minä kyllä menen Corollalla, sanokoon poliisi mitä tykkää!"Onhan noita pikku kremppoja mutta masennuksesta en oo ikinä kärsinyt, se taitaa olla nuorten tauti.
- Anonyymi00149
Anonyymi00144 kirjoitti:
Pakkokin chillailla, kun betasalpaajiakaan ei saa syödä määräänsä enempää. Aamupäivä menee siinä kun pohtii joko tuli otettua verenpainelääkkeet vai oliko se vasta verenohennuslääke? Sokerikin pitää mitata ja ottaa siihen pillerit tai pistos. Statiinit aiheuttaa ikäviä sivuvaikutuksia, mutta pakko niitäkin on syödä.
Tiputtelu harmittaa, kun rakko ei tyhjentynyt aamulla kunnolla ja vaippa on heti vähän kostea. Silmät ei tahdo pysyä auki aamun makkaravoileipien päälle, kun uni ei tahtonut tulla neljän yöllisen vessareissun jälkeen..
Lääkäri on käskenyt tulla pyllistämään, että saisi tunnustella taas sormellaan anuksen kautta riesan aiheuttavaa eturauhasta. Vaikka se tuntuu hyvältä, niin sitä ei saa naapurille tunnustaa, saati omalle akalle, jonka nimi aina joskus tuppaa unohtumaan.
Mopolla pitäisi käydä siellä lääkärissä ja kaupassa kaljaa ja makkaraa ostamassa juhannukseksi, kun ajokorttia ei enää uusittu. "Minä kyllä menen Corollalla, sanokoon poliisi mitä tykkää!"Mutta katkeria ei sentään olla !
- Anonyymi00150
Anonyymi00147 kirjoitti:
Onhan noita pikku kremppoja mutta masennuksesta en oo ikinä kärsinyt, se taitaa olla nuorten tauti.
Jos et ole "ikinä" kärsinyt masennuksesta, niin skitsoaffektiivisessa häiriössä yhdistyvät sekä skitsofrenian kaltaiset pysyvämmät harhaluulot että voimakkaat mielialaoireet, kuten maaniselta vaikuttava kiihtymys ja puhetulva. Kuulostaako tutulta?
- Anonyymi00156
Anonyymi00150 kirjoitti:
Jos et ole "ikinä" kärsinyt masennuksesta, niin skitsoaffektiivisessa häiriössä yhdistyvät sekä skitsofrenian kaltaiset pysyvämmät harhaluulot että voimakkaat mielialaoireet, kuten maaniselta vaikuttava kiihtymys ja puhetulva. Kuulostaako tutulta?
Eipä kuulosta, sinä tiedät oireet huolestuttavan hyvin.
- Anonyymi00157
Anonyymi00150 kirjoitti:
Jos et ole "ikinä" kärsinyt masennuksesta, niin skitsoaffektiivisessa häiriössä yhdistyvät sekä skitsofrenian kaltaiset pysyvämmät harhaluulot että voimakkaat mielialaoireet, kuten maaniselta vaikuttava kiihtymys ja puhetulva. Kuulostaako tutulta?
Melkonen puhetulva. 🫣
- Anonyymi00167
Anonyymi00156 kirjoitti:
Eipä kuulosta, sinä tiedät oireet huolestuttavan hyvin.
Niin, hänellä on luultavasti 2-suuntainen mielialahäiriö.😉
- Anonyymi00139
Hahaaaaaaaaaaaa
- Anonyymi00145
Nuoruus on lahja,mutta vanheneminen on taidetta. J. Vainio.
- Anonyymi00148
Ei onnaa chillaus, mutsi lopetti redbullin kustantamisen, väitti että sen takia yöt valvon, pitäskö niinku tyyliin päivisin olla muka valveilla ihan kalkkis meininkiä, mopo out of space, kumi vuotaa eikä osta uutta rengasta väitti että sen voi muka paikata, häh, onks kukaan kuullut noin älytöntä väitettä, mua alkaa vähitellen kypsyttämään tää natsimeininki kotona, taidan nostaa syytteen kohta heitteilejätöstä kun akka ei hoida velvollisuuksiaan.
- Anonyymi00151
Heti yhteys lastensuojeluun, tuohan on ihan ennenkuulumatonta !
- Anonyymi00152
Katkerat nuoret luulevat että vanhuksetkin ovat, ei olla !
- Anonyymi00153
Sinä oletkin niitä jotka uskoo ja toivoo pääsevänsä pian pois. Ei täältä niin helpolla lähdetä!
- Anonyymi00154
Anonyymi00153 kirjoitti:
Sinä oletkin niitä jotka uskoo ja toivoo pääsevänsä pian pois. Ei täältä niin helpolla lähdetä!
Lähteehän noita nuoria omankäden kautta lähes kuukausittain, eivät kestä arkitodellisuutta, elämäei olekaan pelkkää juhlaa.
- Anonyymi00155
Anonyymi00153 kirjoitti:
Sinä oletkin niitä jotka uskoo ja toivoo pääsevänsä pian pois. Ei täältä niin helpolla lähdetä!
Poishan täältä pääsee jos on rahaa menolippuun.
- Anonyymi00158
Jonotin päivystyksessä kun sormi meni sirkkelissä, minun jälkeeni tullut nainen vaati että hänen 15 vuotias poikansa pitää päästä lääkerin pakeille ennen minua koska pojalla oli tikku sormessa ja poikaa itketti kovin, sanoin jotta olkaa hyvä vaan eipä mulla oo kiirettä mihinkään, nainen ei edes kiittänyt.
- Anonyymi00160
Tyypillinen nykynuori, tikku sormessa on lähes maailman loppu, ennen tikut kaivettiin ite pois puukon kärellä.
- Anonyymi00163
Olisit näyttänyt sitä sormen pätkää pojalle, niin olisi pyörtynyt, äiti myös. Nyt ne ei varmaankaan tienneet mikä sun kädessä on?
- Anonyymi00169
Anonyymi00163 kirjoitti:
Olisit näyttänyt sitä sormen pätkää pojalle, niin olisi pyörtynyt, äiti myös. Nyt ne ei varmaankaan tienneet mikä sun kädessä on?
Ei ollut käessä vaan 112 ohjeen mukaan purkissa jossa oli maitoa.
- Anonyymi00170
Anonyymi00160 kirjoitti:
Tyypillinen nykynuori, tikku sormessa on lähes maailman loppu, ennen tikut kaivettiin ite pois puukon kärellä.
Tänään uutisissa oli että kuntapuolen työntekijöistä sairauslomia eniten viettää nuoret työntekijät. 🥲
- Anonyymi00162
Olet oikeassa. Eräs vanha pariskunta on kunnostautunut perusteettomien ilmiantojen teossa. Lasuja ja elsuja kiusallaan tehtailee tämä katkera ja kaikille kateellinen pariskunta.
- Anonyymi00171
Ei pidä tuollaista väittää, jos ei ole varma asiasta.
Tuskin he ovat sellaista julkisesti huudelleet, että tehtiinpä ilmoituksia. Ja varmaan on ollut aihetta lasuun ja elsuun, jos näin on. Jätitkö lapset heitteille, kun lähdit moneksi tunniksi omille menoille. Ja eläimet ilman liikuntaa ja sisätiloihin etteivät pääse pissalle myös moneksi tunniksi, 9 tunniksi. Kokeileppa itse olla kusematta yhdeksän tuntia. - Anonyymi00172
Jos huoli lasten sekä lemmikkien hyvinvoinnista ja turvallisuudesta on kateutta niin sitten olen kateellinen.
- Anonyymi00175
Lain mukaan on oikeus saada tietoon perusteettoman ilmoituksen tekijä, jos haluaa tehdä rikosilmoituksen. Eipä nämä ääliöt tulleet vaan sitä ajatelleeksi.
- Anonyymi00181
Anonyymi00175 kirjoitti:
Lain mukaan on oikeus saada tietoon perusteettoman ilmoituksen tekijä, jos haluaa tehdä rikosilmoituksen. Eipä nämä ääliöt tulleet vaan sitä ajatelleeksi.
Milloin teit rikosilmoituksen ?
- Anonyymi00168
Eipä nuo maha enää ens joulua nähä niin antaa kyylätä. Surullista
- Anonyymi00173
Näkeeköhän lapsesikaan joulua jos meno jatkuu samanlaisena.
- Anonyymi00177
Anonyymi00173 kirjoitti:
Näkeeköhän lapsesikaan joulua jos meno jatkuu samanlaisena.
Nii mitkä lapset :DD
- Anonyymi00178
Anonyymi00177 kirjoitti:
Nii mitkä lapset :DD
Ootko huumeissa kun et edes tiedä lapsistasi.
- Anonyymi00184
Anonyymi00178 kirjoitti:
Ootko huumeissa kun et edes tiedä lapsistasi.
En oo, sentää löytyy jotakin järkeä päästä toisinku tämän kylän junteilla.
- Anonyymi00185
Anonyymi00184 kirjoitti:
En oo, sentää löytyy jotakin järkeä päästä toisinku tämän kylän junteilla.
Uskon, kirjoitustyylisi paljastaa että olet sivistynyt henkilö. 🤣
- Anonyymi00176
aloittajalla ei ole mitään käsitystä keiden geenit hän on perinyt ja mistä.
yksinhuoltajaäidin poika, erittäin suurella todennäköisyydellä.
äidin vanhemmat eivät saisi ajella autollaan kauppareissujaan ja kloppi haukkuu kateellisena kaikki vanhukset.
taitaa jäädä perinnöt saamatta, hyvä niin.- Anonyymi00179
Aloittajakommentoija ikinuori äitinpoika jolle ukki ja mummi lopettaneet rahan jaon?
Näitäkin tapauksia Suomussalmella kymmeniä:
https://yle.fi/a/74-20227487 - Anonyymi00180
Anonyymi00179 kirjoitti:
Aloittajakommentoija ikinuori äitinpoika jolle ukki ja mummi lopettaneet rahan jaon?
Näitäkin tapauksia Suomussalmella kymmeniä:
https://yle.fi/a/74-20227487Katkerat "nuorukaiset" - 20 -35v.
- Anonyymi00183
Aloittaja on nepolapsi.
- Anonyymi00186
erityistapaus; suomussalmelainen nepo.
omasta mielestään. - Anonyymi00187
Hosuissasi sulla on nepolapsi.
- Anonyymi00188
Jo sitä pittää vanhaksi ellää, että oppii jotain uutta. Tosin en tiiä mikä on nepolapsi. Onko sekin joku nuorison oma kieli. Vai joku uus rotu.
- Anonyymi00189
L.U.M.P.E.R.I.
R.A.I.P.E.N.
P.E.R.Ä.T.U.U.P.P.A.R.I.!!!! - Anonyymi00190
Älä välitä, ei ne nepolapset tiedä itsekään mitä he ovat.
Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä692010- 1291396
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321363- 1431082
- 103932
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten348868Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67664