Äiti on äiti ja isän uusi nainen on isän puoliso. Eikä myös ole olemassa lapsipuolia vaan ne on puolison lapsia. Eivät mitään sukua uudelle puolisolle!
Vastaukset 3
- Anonyymi00001
Minun teini huorittelee isän uutta ja ihan oikein,se nainen rikkoi perheemme levittämällä vittuaan miehen ollessa vielä naimisissa. Toki mies yhtä lailla syypää. En luottaisi tuollaisiin missään asiassa.
- Anonyymi00002
Vastuullinen ja fiksu aikuinen ei siirtäisi omaa kaunaa ja katkeruuttaan lapseensa, eikä todella antaisi tämän huoritella ketään. Aikuiset voivat hoitaa keskenään omat välinsä ja kiistansa.
Ja aloittajalle; se ei ole sinun asiasi määrätä kuka mitäkin sanaa käyttää. Ei meilläkään ole lapsille opetettu että ketään nimitetään äiti- tai isäpuoleksi, mutta jos lapset itse haluavat näitä nimityksiä käyttää, niin se heille suotakoon.
Annetaan lasten itse määritellä tunteensa, mielipiteensä ja nimityksensä uusista puolisoista sekä vanhemmistaan. Katkerien aikuisten ei tarvitse siirtää omaa pahaa oloaan lapsiinsa. - Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Vastuullinen ja fiksu aikuinen ei siirtäisi omaa kaunaa ja katkeruuttaan lapseensa, eikä todella antaisi tämän huoritella ketään. Aikuiset voivat hoitaa keskenään omat välinsä ja kiistansa.
Ja aloittajalle; se ei ole sinun asiasi määrätä kuka mitäkin sanaa käyttää. Ei meilläkään ole lapsille opetettu että ketään nimitetään äiti- tai isäpuoleksi, mutta jos lapset itse haluavat näitä nimityksiä käyttää, niin se heille suotakoon.
Annetaan lasten itse määritellä tunteensa, mielipiteensä ja nimityksensä uusista puolisoista sekä vanhemmistaan. Katkerien aikuisten ei tarvitse siirtää omaa pahaa oloaan lapsiinsa.Meihen ex vaimon pitää antaa lapet miehelle ja tämän uudelle naiselle joka osaa kasvattaa lapsia paremmin kunlaste oma äiti.
Jos lasten oma äiti olis osannu niin eroakaan eivolisi tullut usein syytetään uutta naista mutta syy on aina ex vaimon uusi nainen tulee site apuun kasvattamaan miehen lapsia.
Uudet äiti on rikkaus miehen lapsille ja lasten kuuluu sanoa häntä äidiksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pyhäjärvi syvällä kusessa
Pyhäjärvi ei tule selviämään millään tästä alhosta. Ollaan aivan liian syvällä. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pyha1371483- 1481081
Miten voi sinun
tunteet yhtäkkiä kuolla kuin napista painamalla? Et enää vilkaisekaan minuun päin vaan jos vahingossa näet minut käännät69926- 68733
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi250726PYHÄJÄRVEN KAUPUNKI VALTIOVARAINMINESTERIÖN ARVIOINTIMENETTELYYN..TE
...siinä se nyt on, mitä tässä enää vikistään. Uutiset Yle, 14.8. Klo 20.30, ei tunnu mukavalta.56723- 37609
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et33561Ernest Lawson rehellisenä vaikeasta TTK-tilanteesta: "Vain harvan ja valitun henkilön tiedossa"
Tanssii Tähtien Kanssa tulee syksyn iloksi ja tiedossa on suosikkisarjan 19. kausi. Tulevalla kaudella nähdään iso uudi7561- 39537