Joko juhannuksena pääsee terassille? Voi kun siellä soisi Suomi-iskelmä ja olisi makkaraa grillissä :)
Vanha Mylly
Anonyymi-ap
521780
0Äänestä
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Tekisin SINUT ONNELLISEKSI NAINENMutta EHKÄ onni EI OLE mitä HALUAT.
- Mitähän sitä...Tsuumailin vähän muuallekin välillä ja törmäsin ajatuksiin, että miehen tulee suojella naista kaikelta pahalta. Mutta yhtään ei oltu eritelty mitä se kaikki paha on, jolta suojella. Jotenpas kysynkin kyselyikäni kyselyn…
- Hävettävä käytösHävettääkö sinua jokin?
- Kuka murtautu illalla kipparilleJotaki hampuusia kannettu ambulanssiin ja kipparin iso ikkuna palasina..Mitä tapahtunu??
- Kuvittelin että oltiin läheisempiäYstäviä, tavallaan. Mutta ei sitten oltukaan sun näkökulmasta. Pettymys, mutta totun kyllä asiaan vähitellen.
- Susilauma KorkatissaKahdeksan suden lauma käynyt repimässä Hankosen Antin lampaat Korkatissa torstain vastaisena yönä. Mahtavaa luonnon Monimuotoisuutta. ViherVasemmisto ja Greenpeace kiittää.
- Myönnä poisLoukkaannuit mulle silloin aikoinaan? Ne viestit, väärinymmärrykset, kaikki. Miehelle
- Omapahan on vikasi jos jää loppuelämän romanssi välistä kun haluat olla itsepäinen jääräJa tuomita, jotain mitä et kykene ymmärtämään, antamatta edes mahdollisuutta, vaikka olen tehnyt parhaani elämäni edistämiseksi ja oikeasti yrittänyt!! Itken tyynyyn... tuskin edes yhtä vuotta ilman itsetuhoisia ajatuks…
- Tule sunnuntaina juna-asemalleKello kymmenen aikaan, tavataan siellä. Ainoa ja viimeinen tilaisuus tavata. Jos et tule niin et enää koskaan näe minua. En halua kirjoitella mitään, en halua kuulla selityksiä. Haluan tavata.
- Onko se sinun mielestäsiminun syyni, että tilanne on se mikä se on? En tiedä. Toisaalta, en pysty uskomaan että millään minun tekemisilläni olisi ollut juurikaan merkitystä.
- kunnioitan tahtoasiEn tule sinua enää lähestymään.
- Eiköhän tämä ole jo tässäParivuotta hukkaan heitetty.
- Onko tarkoitus ottaa ihmisten eläkevarat valtion käyttöön?Vai mistä tässä eläkeiän nostossa hamaan tappiin on kyse? Eihän moni sitten saisi käytännössä eläkettä koskaan vaikka eläkemaksuja koko elämänsä olisi maksellutkin.
- Mitä enää haluat??Tätä on kestänyt liian kauan!
- Perjantai jälleen bläähViikonloppuna sataa, mitä meinaatte tehdä? Pian on syyslomakin, suunnitelmia tähän säähän? Mulla olis pihahommaa vielä, mutta en helvetissä mene sateeseen kastumaan. Kasvoi vähän kyr*äkin otsaan kelin takia. Eikö nyt vo…
- Tiedätkö yhtäkään näistä "julkkiksista"? Elämäni biisi vieraslista la 10.10. hämmästyttääElämäni Biisissä on totuttu näkemään suomalaisia julkisuuden henkilöitä, jotka ovat koko kansalle tuttuja. Vieraita on ollut mm. viihteen, taiteen, tieteen, urheilun, politiikan ja kulttuurin saralta. Jos on ollut koko …
- Paras paikka asua?Mikä olisi paras paikka asua Suomussalmella,kun ulkopaikkakuntalainen sinne muuttaa. Suomussalmen kk viehättää, mutta olisiko Ämmänsaari parempi ja mikä alue siellä? Nyt saa kehua ja haukkua, mutta apuja päätöksentekoon…
- Haluan sanoa sulle miesEttä pysytään molemmat pois täältä palstalta. Maltetaan olla pois, koska olosi on silloin parempi. Minä en kirjoittele enää, joten voit unohtaa tämän. Ottaisitko minuun yhteyttä muuta kautta, jos haluat. Olisin onnessan…
- Vappu Pimiä lataa suorat sanat MasterChef-kritiikistä: "Tee niin tai näin, niin se on aina..."Vappu Pimiä liittyi viime MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoon. Pimiän rinnalla tuomaroivat Helena Puolakka ja Henri Alén. Pimiä toi tuomarikolmikkoon näkemystä ja kulmaa huippuravintoloiden keittiöide…
- Oon haaveillut vaan susta...Sinkku oon ollut kokoajan...
Vastaukset 52
Vanhimmat
Voi kin siellä soisi rammstein ich bin ja saisi purra bretzeliä
Just tota biisiä Rammsteinilta en oo kuullutkaan
Jännää kääkk
kyllä minä luulen et hetki soi musiikki ja sitten sammuu! ei täällä menesty mikään ja ihmisillä ei ole varaa käydä ulkona syömässä! ohikulkijoita ei nyt niin paljoa ole
Ryönintielle siellä spuget pistää jekku pullon kiertämään
Onpahan varaa ja kyllä menestyy! Mutta eihän kukaan täällä mene syömään esim. Sukulan haukipullia ja vielä maksa siitä. Pubi hyvällä musiikilla ja mukavilla istumapaikoilla. Pubiruokaa ja snäcksejä + hinnat sen verran yläkanttiin, että paikasta ei muodostu räkäläjuottola.
Eikä juomassa. Ilta kuppilassa, kyydit, ruuat ja mitä muuta sattuu tulemaan niin illan budjetti noin 400-500 euroa. Kyllä on todella kallista, joten en ihmettele miksi ihmiset jää ihan vaan kotiin.
Mitä on mielestäsi suomi-iskelmä, mulla on jo hämärtynyt millaista se on, tuntuu että kaikki Meiju Suvaksesta Kuumaa bändin kautta Yöhön.
Kaikki tuntuu kelpaavan suomi-iskelmän alle.
Karseeta kuraa
On, yö ihan kuunneltavaa näin levyltä.
Karseeta kuraa sekin
sulle on aina ja joka paikassa kaikki jännää tai kuraa
Sukkula pitäisi saada kehiin et saisivat edes auki.
Näkeeköhän joulua?
26.6.2026
Noloa 😅🤣
Menu on nyt julkaistu. Sen perusteella voi jo sanoa, että paikka on max. vuoden auki. Ahvenfileitä, kananmaksaa, risottoa… voi ei.
Ei hyvältä näyttänyt.
Paikka on tarkoitettu ilmeisesti Himos kävijöille ei koskelaisille! Odotus oli että ihan perus safkaa ollut mutta arvasi tuon kun haetaan keittiömestaria,joo antaa tämän paikan olla!
Ei sieltä Himokseltakaan kukaan lapsiperhe tai nuoret tule tuon listan perässä Myllylle. Surullista, niin jo puhuttiin, että pitää alkaa käydä siellä, että pysyy paikka auki.
Simonenkin haluaa kakusta palasen.
Hyvä Mikko!!! Mikko toteutti sen, mitä koskelaiset Myllyltä odotti!
Pekkoko myllyä johtaa?
Onkohan pätevä?
Tuskin näkee noilla hinnoilla ja ruokalistoilla toista kesää. Joku jo totesikin, että ei Himoksella olijat lähde Jämsänkoskelle asti ruokailemaan, ei ainakaan talvi aikaan. Taitaa tulla aika hiljainen talvi, jos meinaavat auki silloin edes pitää. Se on nyt tämän kesän juttu, kun väki käy testaamassa ja eivät sitten pidäkään.
Onkin ihan liian hieno paikka kosken ihmisille.
Kyllä on, kuka vapaa-ajallaan haluaa mihinkään pönötyspaikkaan. Ja tässä on kyseessä vielä wannabepönötyspaikka.
Onko pride henkinen paikka.
Eihän siellä ole pakko pönöttää. Ihan normaalisti voi olla ja syödä.
Ihan on väärä suunta Myllyllä nyt, jos ei pääse muuten syömään kuin tekemällä pöytävarauksen ennakkoon ja vielä sähköpostilla. Kuinka vanhemmat ihmiset, jotka ovat vuosikymmeniä paikassa käyneet ja eivät edes käytä sähköpostia osaavat sen varauksen tehdä? Ettei nyt vaan aleta esittämään jotain ison kaupungin tyyliä pienenllä Jämsänkoskella!!
tämäpä juuri! nyt kannattaisi miettiä mitä touhuaa. alkuhuuma vielä menossa ja kohta koittaa arki ja voi istua missä huvittaa
No ohhoh… onko tuo totta? Karsiutuu varmasti puolet asiakkaista pois.
Suosittelevat tekemään varauksen ja voi tehdä myös soittamalla. Uskoisin että pääsee syömään myös ilman varausta. Ja jos ei pääse, niin sitten ei kauaa ole putiikki pystyssä.
Samaa mieltä. Montaa kertaa ei tarvi ovelta porukkaa käännyttää pois. Onko varaa siihen Jämsänkoskella?? Tuskin tulevat uudestaan. Pöytiä terassi täynnä ja syömään pääsee vain katosalle.
En pöytiä varaile.. Jos ei löydy.. Menen muualle. Vaikka pirtille.
Ei paljon kannata Jämsänkoskelaisten mielestä mitään, oli se sitten uusi kauppa tai hienoksi kunnostettu ravintola 😆😆😆😆
Saako myllyltä munkkeja?
Ilman ajanvarausta.
Ei saa
Nesteeltä saa.
Omituinen ruokalista, kauheesti kalaa. Vegaani saa ylikallista riisiä, eikö mitään muuta voi olla, ai niin leipä jossa sieniä, mutta ei kaikki vegaanit siedä sieniä, minä en voi olla edes samassa pöydässä missä jollain on sieniä. Leipäkin on halpaa kun kotona täyttää sen saa just hyvän.
Jep. Perunat, veg.pihvi vaikka Cittarin pakkasesta, vegaaninen majoneesi Lidlistä, salaattia, näillä on jo vegaani tyytyväinen ja vois maksaa 17€, pelkästä riisistä ei.
Eikös nää vekejutut oo pride porukan kotkotuksia.
Pettymys. Ankea sisustus, pieni annos, kattaus olematon, ruoka mauton ja kuiva, pöytä varaus tehty josta henkilökunta ei tiennyt mitään.
Jämsässä on se uus maucas grilli,käy kattoo siellä mikä on ankeeta jos mylly näyttää sun mielestä ankeelta.
kyllä tuolla hintatasolla vaaditaan jo vähän enemmän mikä myllyllä on! maucaalla hinta, laatu, maku ja annos enemmän kun kohdallaan.
Ehdotin henkilökunnalle gay aiheisiä teemailtoja ja he innostuivat ideasta.Tämä toteutuessaan takaa menestyksen!
Todella hyvä ja suvaitseva idea!Sateenkaari aiheisia pöytäliinoja voisi myös olla,ne toisivat väriä tylsähköön ilmeeseen.Unisex vessa olisi myös hyvä.No sehän tulee pian pakolliseksi.
Niin, tuolla porukalla vois olla rahaakin maksaa Myllyn hintoja. Mutta ei kai niitäkään ylenmääräinen tällä kylällä ole, tulevatko sitten kauempaa? En usko.
Myllylle omat pride bileet! Siitä sitten hyvä jatkaa uimahallin saunaan.
Täällä saunassa jo oottelen.
Onkos ketään tulossa?
Joko mylly oppinut paahtamaan leivät vai tuleeko ulos mustina tv asiakas!
Vieläkö auki? Jääkö talvi tauolle?
Juhannuksena ei pääse kuin hautaan tai pitkälle sairauslomalle.