Vuosia vaivannut tyrä leikattiin paikallispuudutuksessa ja kirurgi kertoi leikkauksen aikana koko ajan mitä on meneillään. Se 9x14 sentin muoviverkon asentaminen oli melko pujottelua ja suolet kyllä saivat aika moisen mylläyksen. Kotona olin tunti leikkauksen päättymisen jälkeen. Hän käski syödä Panadoleja jos on kipuja.
Kun leikkauspuudutuksen aikaisten kipulääkkeiden vaikutus lakkasi kivut kyllä alkoivat tuntua. Vuotoa ei ollut joten haavaside poistettiin 8 sentin mittaisen haavan päältä seuraavana päivänä.
Onko palstan lukijoilla kokemusta siitä kuinka kauan leikkausalue on kipeä?
Nyt leikkauksesta on 6 vrk ja kipu on vielä niin napakkaa että yskimnen ja aivastelu sattuu hitosti, vaikka olen ottanut niitä 1000 mg:n Panadoleja kolme kpl vuorokaudessa.
Sairaalasta saamissani ohjeissa on kerrottu aika summittaisia arvioita.
Nivustyrän leikkaus ja
Anonyymi-ap
0
76
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1132396Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???371433Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha640986- 106983
- 71962
- 97868
- 48865
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76700- 70696
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik31686