Kipinä liigaan!!!

Anonyymi-ap

Ylivoimainen joukkue keskisuomesta,nyt saa huutaa!!!!

36

670

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      nyt pankkari haltuun ja penkkien maalaus heti kärkeen

    • Anonyymi00002

      torille

      • Anonyymi00005

        Mille torille 😅🤣


    • Anonyymi00003

      Prkl..ryöväätte Pankkarin.Teidän pelit liigassa jää lyhyeksi.Ei kannata maalata mitään.Nyt pitää Huiman aktiivien ottaa yhteyttä Tuonoseen ja äkkiä.Pankkari on pelastettava Kipinän kynsistä.

    • Anonyymi00004

      No aika lyhyt pyrähdys ostopelaajilla. Ja kotipelit Äänekoskella pelattava.

      • Anonyymi00006

        Ketä kiinnostaa


      • Anonyymi00016
        Anonyymi00006 kirjoitti:

        Ketä kiinnostaa

        Minua kiinnostaa


    • Anonyymi00008

      Pankkari mustaksi ja kannustetaan Kipinää.
      Hienoa Kipinä .Pankkari on Kipinän. Kerrankin tuosta Pankkarin ostosta oli hyötyä.

      • Anonyymi00010

        Kuka sen osti? Eikös se rakennettu yleiseen käyttöön.


    • Anonyymi00011

      Kipinä Keski-Suomen ykkönen!

    • Anonyymi00012

      Pankkari taitaa olla kaikkien

    • Anonyymi00013

      Hienoa kipinä, onnea matkaan

    • Anonyymi00015

      Kipinä on Äänekoskelainen joukkue ja pelaa kotiottelunsa Äänekoskella

    • Anonyymi00017

      Milloin pankkarilla penkkien maalaustalkoot?

    • Anonyymi00018

      Kipinä tehnyt sen mitä ei ole nähty vuosiin Äänekoskella..eli liiga pelit kutsuu. Ei ole mikään "harrastelija "seura vaan joukkue joka pelaa voitoista

    • Anonyymi00019

      punakirjat joutaa roskikseen,se aika meni jo

    • Anonyymi00020

      Urheilu on ihanaa!!!!!

    • Anonyymi00021

      Nyt ne punakirjat pitää kaivaa esiin ja ajaa Kipinä täältä sotkemasta asioita pois.Toki ei tuo kauan pysy pystyssä kun Mäntymaat liukenee hommista.

      • Anonyymi00022

        Kipinä on liigassa, mites vassarit, olisko seuraavana vuorossa joku 3 divari?


      • Anonyymi00024
        Anonyymi00022 kirjoitti:

        Kipinä on liigassa, mites vassarit, olisko seuraavana vuorossa joku 3 divari?

        Vassarit nousee sinne Liigaan Kipinän tilalle.Koripallo ja porvariseura ei sovi yhteen.Eihän heillä ole edes omia pelaajia mistä kasvattaa.Kipinästä on muutaman vuoden päästä jäljellä vaan muisto.Huima sen pitää koripallossa olla.


    • Anonyymi00023

      vassarit voi pelata suolahdessa vaikka rantapalloa,edustajat jo valmiiks palloja

    • Anonyymi00025

      Vahvaa ja tuloksellista toimintaa, onnea KIPINÄ!

    • Anonyymi00026

      Hyvää tohinaa kipinällä, hienoa

      • Anonyymi00028

        Petäjävaltio rahoittaa velkarahalla pelit ja ostaa ukot.Ei minkäälaista kasvatustyötä seuralla.Täällä ei tarvita moista porukkaa kun on Huima.Hävetkää Kipinä koripallo.Painukaa Pankkarilta kuuseen.


      • Anonyymi00029
        Anonyymi00028 kirjoitti:

        Petäjävaltio rahoittaa velkarahalla pelit ja ostaa ukot.Ei minkäälaista kasvatustyötä seuralla.Täällä ei tarvita moista porukkaa kun on Huima.Hävetkää Kipinä koripallo.Painukaa Pankkarilta kuuseen.

        Kipinällä Honsun iso junioripolku. Huima ihan puuhastelija näissä asioissa.


      • Anonyymi00030
        Anonyymi00029 kirjoitti:

        Kipinällä Honsun iso junioripolku. Huima ihan puuhastelija näissä asioissa.

        Mikä iso se on.Kipinä ei ole siinä mitenkään mukana.Painukaa hiiteen täältä ja pelamaan sinne Jyväskylään.Täällä teitä ei tarvita.


      • Anonyymi00032
        Anonyymi00030 kirjoitti:

        Mikä iso se on.Kipinä ei ole siinä mitenkään mukana.Painukaa hiiteen täältä ja pelamaan sinne Jyväskylään.Täällä teitä ei tarvita.

        Äänekoskelainen joukkue se on


      • Anonyymi00033
        Anonyymi00032 kirjoitti:

        Äänekoskelainen joukkue se on

        Ei todellakaan ole.Petäjämaan velkarahalla ostettuja ukkoja koko joukkue.Menkääs nyt sinne monitoimitalolle palloillenne.Äänekoskelaista joukuetta siitä ei tule.Ainoa oikea joukkue koripallossa on Huima.


    • Anonyymi00031

      On kateellista porukkaa kun toiset pärjää.

    • Anonyymi00035

      Kipinä on äänekoskelainen joukkue ja sillä siisti, kommunisti vassari voi nukkua yönsä laavulla.

    • Anonyymi00036

      Huima ja Äu oli ajalta jolloin työväki ja porvarit eivät mahtuneet samaan pukukoppiin. Paljon on maailma muuttunut niistä ajoista. Mutta yksi säilyy,huiman katkeruus ja politikointi.

    • Anonyymi00037

      Kun vielä politiikkaa muuttuisi ja demarit painuisivat Huiman kanssa historiaan tulisi uusi johto kaupungintalolle,tämä kaupunki voisi nousta tästä suosta niinkuin Kipinä teki.
      Pankkari mustaksi ,koko kaupunki ja kaupunkilaiset tukemaan Kipinää.
      Nyt eletään kohti uutta aikaa…

      • Anonyymi00039
        UUSI

        Ei onneksi tule tapahtumaan.Tämä kaupunki pysyy Demari veroisena ja hyvä niin.Kipinäkin tullaan ajamaan nopeasti alas ja konkurssiin.Loppuu se niiden hölmöily.Pankari on Huiman halli ja sillä siisti.


      • Anonyymi00041
        UUSI
        Anonyymi00039 kirjoitti:

        Ei onneksi tule tapahtumaan.Tämä kaupunki pysyy Demari veroisena ja hyvä niin.Kipinäkin tullaan ajamaan nopeasti alas ja konkurssiin.Loppuu se niiden hölmöily.Pankari on Huiman halli ja sillä siisti.

        😂😂😂


    • Anonyymi00038

      Politiikka pois urheilusta ja yhteispeliä.

    • Anonyymi00042
      UUSI

      jokin sinikeltainen puuhasteluseura tuntuu elävän vahvoissa harhoissa

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      195
      2043
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1138
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      805
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      721
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe