Suvivirsi-farssi oli viimeinen pisara
Anonyymi-ap
2026-06-11 12:06:39
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/338090d8-935b-44a9-90df-4d545b81b7a4
taitaa PS saada satatuhatta uutta ääntä
vaaleissa?
suomalaisuus
taitaa PS saada satatuhatta uutta ääntä vaaleissa? suvivirsikohu
28
190
Vastaukset 28
- Anonyymi00001
""
- - OLEN - SUOMALAINEN - - - OLEN - PERUS -SUOMALAINEN - !
,,,,- Anonyymi00021
Persut on sikoja
- Anonyymi00028
Minä en ole, vaikka äänestinkin persuja. Olen äänestänyt elämäni aikana muutamia eri puolueita, riippuen sen hetkisestä maailmantilanteesta.
- Anonyymi00002
PS on minin tavoin hyvä. Se minua vähän on vaivannut että km korvaus oman auton käytöstä pieneni kokoomuksen hallinnossa. Silti autoilun kulut nousivat paitsi autovero taisi vähän laskea.
- Anonyymi00004
hallituksessa pitää myös antaa siimaa...
- Anonyymi00003
Varsinaiset tekopyhät jesuiitat kuvittelee Huvivirren ja satukirjan tuovan ääniä.
Jatkakaa vain köyhiltä leikkaamista ja rikkaiden rikastuttamista.
Herra viimeisellä portilla armahtaa ja päästää manalaan palamaan.- Anonyymi00005
Työhön tekevien mieli on tarkoitus...eikö siivous ja hoitotyö esim maita suomipojalle ja tytölle?
kertoo siis huonosta palkasta vai työhaluista? tulee perkule hiki - Anonyymi00017
Anonyymi00005 kirjoitti:
Työhön tekevien mieli on tarkoitus...eikö siivous ja hoitotyö esim maita suomipojalle ja tytölle?
kertoo siis huonosta palkasta vai työhaluista? tulee perkule hikiTyö palkalla.
- Anonyymi00006
No ei todellakaan ihmiset ole noin typeriä kuin persutyperykset
- Anonyymi00008
Suomalaisuus on turvattava.
- Anonyymi00009
Minä erosin jo PS persuista.
Jätin jäsenmaksun maksamatta.
Liityin vasemmistoon.
Se on työntekijän puolella.- Anonyymi00014
Tule uskossasi autuaaksi, aamen.
- Anonyymi00029
Sosialismi on poliittinen aatesuunta, jossa pyritään työläisten aseman parantamiseen ja kansantalouden julkiseen ohjaukseen. Sosialismissa on lisäksi kielteinen suhtautuminen ihmisten väliseen kilpailuun ja häikäilemättömään oman edun tavoitteluun.
Vasemmisto on poliittinen suuntaus, jonka on perinteisesti katsottu edustavan laajaa tulojen tasauspolitiikkaa, yhteiskuntavastuuta sekä jyrkkää sosiaaliliberalismia ja valtion ja julkishallinnon korostamista.
Kommunismi on yhteiskuntajärjestelmä jossa vallitsee tuotantovälineiden ja hyödykkeiden yhteisomistus, sekä poliittista ideologiaa, joka pyrkii tällaisen yhteiskunnan luomiseen.
- Anonyymi00010
2027 on ilman muuta jytky täysin mahdollinen, koska oppositio on ihan sekaisin.
- Anonyymi00011
Niin monet PS persujen kansanedustajat ei lähde enää ehdolle, kun tappiot puolueelle häämöttää, jonka gallupit vahvistaa.
- Anonyymi00016
demarit oli gallupissa jopa 3% laskussa-marginaali
eli 20 % kannatus...
- Anonyymi00012
Mahtavaa. Persut jättää eduskunnan, kun kannatus hiipuu.
- Anonyymi00013
tannerilaiset asevelisosialistit astuu remmiin ja hoitaa asiat. Asioiden hoitaminen oli persuille täyttä hebreaa
- Anonyymi00018
Minä en hyväksi havaittua puoluetta tule vaihtamaan ja se puolue tulee olemaan perussuomalaiset, joka on taatusti paras puolue.
- Anonyymi00019
On yhdenvertaista olla uskomatta yhtään mihinkään.
- Anonyymi00020
Ps saa paskahalvauksen vaaleissa
- Anonyymi00022
Vaasan sähkö?
- Anonyymi00023
Valinta on selvä.
- Anonyymi00025
Eikö persujen vastuulla ole saada aikaan sata tuhatta työpaikkaa niin kuin luvattiin?
- Anonyymi00026
Vaalivoitto on varmaa, järkevät näkevät missä mennään.
- Anonyymi00027
Just
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pyhäjärvi syvällä kusessa
Pyhäjärvi ei tule selviämään millään tästä alhosta. Ollaan aivan liian syvällä. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pyha1411573- 1481081
Miten voi sinun
tunteet yhtäkkiä kuolla kuin napista painamalla? Et enää vilkaisekaan minuun päin vaan jos vahingossa näet minut käännät69946Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi300827- 68743
PYHÄJÄRVEN KAUPUNKI VALTIOVARAINMINESTERIÖN ARVIOINTIMENETTELYYN..TE
...siinä se nyt on, mitä tässä enää vikistään. Uutiset Yle, 14.8. Klo 20.30, ei tunnu mukavalta.56723- 37629
- 60597
Ernest Lawson rehellisenä vaikeasta TTK-tilanteesta: "Vain harvan ja valitun henkilön tiedossa"
Tanssii Tähtien Kanssa tulee syksyn iloksi ja tiedossa on suosikkisarjan 19. kausi. Tulevalla kaudella nähdään iso uudi7591Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et33571