Mikä siinä on, että taloyhtiöiden hallitukset vaativat päästä kasvotusten saman pöydän ääreen ja kieltäytyvät Teams-kokouksesta, kun isännöitsijä sitä ehdottaa?
Isännöitsijänä olen sitä mieltä, että korona-aika toi hienon standardin etäkokoustamiseen. Minä en ymmärrä, miksi Teams-aika päättyi heti, kun korona-aika päättyi? Miksi nykyisin yhdenkään taloyhtiön hallitus ei suostu Teams-kokoukseen? Teams-kokoukset ovat paljon tehokkaampia ja nopeampia, kun ns. turhan jauhaminen jää kokonaan pois.
Onko kyse vain siitä, että hallituksen jäsenet haluavat vaihtaa kuulumisia ja sosialisoida eli kuluttaa kokousaikaa muuhun kuin esityslistalla olevaan asiaan? Onnistuuko jossain päin Suomea etäkokoustaminen?
Miksi hallitukset eivät halua Teams-kokouksia?
Anonyymi-ap
2
137
Vastaukset 2
- Anonyymi00001
Mikä siinä on että pitänyt tehdä jälleen näinkin turha aloitus ?
- Anonyymi00002
Liikaa aikaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluatko että unohdan sinut kokonaan
Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j841281- 42834
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga77790Pisa-tulokset.....
Tuoreen tutkimuksen mukaan suomalaisten osaaminen on edelleen OECD-maiden keskitasoa parempaa. Kantaväestön oppilaiden245723Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35601- 46585
Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️80582- 37532
- 25522
- 28497