Miten voi olla mahdollista, että yli 2miljoonaa menee budjetti pitkäksi. Tämän kokoisessa kylässä. Tämä on viimeinen vuosi kun minä rahoitan.
Jämsän seurakunta.
24
364
Vastaukset
- Anonyymi00001
Herran armo on kallista 🤔 älä luovuta.
- Anonyymi00002
Kannattaa erota ennen lokakuuta. Muuten maksat vielä ensi vuonnakin.
- Anonyymi00004
kyllä se vero on niin pieni että ihan sama vaikka maksaa
- Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
Minulle liian kallista. Liki 2.000€ vuodessa. Olen lopettanut seurakunnan sponsoroinnin jo ajat sitten. Löytyy parempia sijoituskohteita.
- Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
Minulle liian kallista. Liki 2.000€ vuodessa. Olen lopettanut seurakunnan sponsoroinnin jo ajat sitten. Löytyy parempia sijoituskohteita.
Eli sijoitat munkin puremiseen
- Anonyymi00015
vuoden loppuun
- Anonyymi00016
Anonyymi00004 kirjoitti:
yli 700e
- Anonyymi00023
Anonyymi00004 kirjoitti:
Laskin aikoinaan että jos eroaa heti kun ikä sallii niin elämänsä aikana, 60 vuotiaana sillä summalla voisi ostaa komean kesämökin. Joten ei ole pikkusummista kysymys.
- Anonyymi00003
Paljon uppoaa munkin puremiseen varoja
- Anonyymi00005
Eipä taida edes Niuvanniemen lääkitys auttaa tuohon jatkuvaan hokemiseen?
- Anonyymi00009
Anonyymi00005 kirjoitti:
Eipä taida edes Niuvanniemen lääkitys auttaa tuohon jatkuvaan hokemiseen?
Kertoo itse niuvanniemen potilas
- Anonyymi00007
Jeesus kuitenkin rakastaa meitä kaikkia!Herran armo jokaiselle maksoi veroja tai ei.Taivaspaikat ovatkin sitten eri juttu.Voi olla jotta kirkkoon kuulumattomat palavat helvetin tulilla.Oppivat olemaan!
- Anonyymi00010
Lue aku ankkaa hihhuli
- Anonyymi00012
Kertoisiko joku, miten kuollut ihminen voi jotakin rakastaa. Älykkyysosamäärä on aika alhainen henkilöillä, jotka oikeasti uskovat näitä huru-ukko-apostolien kiljuissaan sepittämiä "taivas-satuja".
Ja kun tarpeeksi ottaa kiljua alkaa niitä enkeleitä ja pikku-ukkoja näkymään. Kukaan muu ei ole jumalan kuullut puhuvan (jumalan sana) kuin nämä hihhulit huumeissaan? - Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Kertoisiko joku, miten kuollut ihminen voi jotakin rakastaa. Älykkyysosamäärä on aika alhainen henkilöillä, jotka oikeasti uskovat näitä huru-ukko-apostolien kiljuissaan sepittämiä "taivas-satuja".
Ja kun tarpeeksi ottaa kiljua alkaa niitä enkeleitä ja pikku-ukkoja näkymään. Kukaan muu ei ole jumalan kuullut puhuvan (jumalan sana) kuin nämä hihhulit huumeissaan?Lue aku ankkaa
- Anonyymi00024
Miten se Jeesus kerkiää kaikkia rakastaa kun maailmassa on kohta 9 miljardia ihmistä? Kova poika rakastamaan.
- Anonyymi00011
Mutta eikös Raamatun mukaan Jeesuskin ajanut rahankerääjät temppelistä pois. Vai muistanko väärin?
- Anonyymi00014
Se ajoi ne jämpsän porttiin puremaan munkkia
- Anonyymi00021
Anonyymi00014 kirjoitti:
Se ajoi ne jämpsän porttiin puremaan munkkia
Kyllä ja munkkipellen Niuvanniemeen!
- Anonyymi00017
Minä en mitään hihhuleiden ja maailmanparantajien lahkoja rahoita, kaikkivoipa isä hanskaa kyllä kaiken muun paitsi raha-asiat ei oikeen onnistu
- Anonyymi00018
Ja munkin puremisen
- Anonyymi00019
Ilmeisesti kirkkoherra ei ole ajan tasalla.
Eikös siellä ole se Trumpia jumaloiva pappi kasvatusteologina?
Ei hitsarin taustalla teologia avaudu, sellaista punaniskasoopaa mies työntää.
Sopii tietys Jämsään, jossa aikanaan kellotapuli seinää vastaan ammuttiin liki sata ihmistä Jämsän suojeluskunnan käskystä. No, toki niillä oli oli kaksi juoksupoikaa, Anne Saari ja Rummin Jussi.
Ei muuta kuin erotkaa moisesta yhteisöstä. Varmaan kohta Jämsän kirkon sisällä järjestetään vapaaottelu Trumpin kunniaksi.- Anonyymi00020
Kyllä on, ja kyseisestä hitsaripersusta on tehty niin monta valitusta, että jos ei kohta kenkää tule, niin siinä alkaa heilua kirkkoherrankin jakkara.
- Anonyymi00022
Diagonisti työtä läheltä seuranneena en ihmettele
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä531389- 1231334
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1231198- 1391025
- 101897
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten336829Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82724Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54646Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50633Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602