Jämsän seurakunta.

Anonyymi-ap

Miten voi olla mahdollista, että yli 2miljoonaa menee budjetti pitkäksi. Tämän kokoisessa kylässä. Tämä on viimeinen vuosi kun minä rahoitan.

24

364

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Herran armo on kallista 🤔 älä luovuta.

    • Anonyymi00002

      Kannattaa erota ennen lokakuuta. Muuten maksat vielä ensi vuonnakin.

      • Anonyymi00004

        kyllä se vero on niin pieni että ihan sama vaikka maksaa


      • Anonyymi00006
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        kyllä se vero on niin pieni että ihan sama vaikka maksaa

        Minulle liian kallista. Liki 2.000€ vuodessa. Olen lopettanut seurakunnan sponsoroinnin jo ajat sitten. Löytyy parempia sijoituskohteita.


      • Anonyymi00008
        Anonyymi00006 kirjoitti:

        Minulle liian kallista. Liki 2.000€ vuodessa. Olen lopettanut seurakunnan sponsoroinnin jo ajat sitten. Löytyy parempia sijoituskohteita.

        Eli sijoitat munkin puremiseen


      • Anonyymi00015

        vuoden loppuun


      • Anonyymi00016
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        kyllä se vero on niin pieni että ihan sama vaikka maksaa

        yli 700e


      • Anonyymi00023
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        kyllä se vero on niin pieni että ihan sama vaikka maksaa

        Laskin aikoinaan että jos eroaa heti kun ikä sallii niin elämänsä aikana, 60 vuotiaana sillä summalla voisi ostaa komean kesämökin. Joten ei ole pikkusummista kysymys.


    • Anonyymi00003

      Paljon uppoaa munkin puremiseen varoja

      • Anonyymi00005

        Eipä taida edes Niuvanniemen lääkitys auttaa tuohon jatkuvaan hokemiseen?


      • Anonyymi00009
        Anonyymi00005 kirjoitti:

        Eipä taida edes Niuvanniemen lääkitys auttaa tuohon jatkuvaan hokemiseen?

        Kertoo itse niuvanniemen potilas


    • Anonyymi00007

      Jeesus kuitenkin rakastaa meitä kaikkia!Herran armo jokaiselle maksoi veroja tai ei.Taivaspaikat ovatkin sitten eri juttu.Voi olla jotta kirkkoon kuulumattomat palavat helvetin tulilla.Oppivat olemaan!

      • Anonyymi00010

        Lue aku ankkaa hihhuli


      • Anonyymi00012

        Kertoisiko joku, miten kuollut ihminen voi jotakin rakastaa. Älykkyysosamäärä on aika alhainen henkilöillä, jotka oikeasti uskovat näitä huru-ukko-apostolien kiljuissaan sepittämiä "taivas-satuja".
        Ja kun tarpeeksi ottaa kiljua alkaa niitä enkeleitä ja pikku-ukkoja näkymään. Kukaan muu ei ole jumalan kuullut puhuvan (jumalan sana) kuin nämä hihhulit huumeissaan?


      • Anonyymi00013
        Anonyymi00012 kirjoitti:

        Kertoisiko joku, miten kuollut ihminen voi jotakin rakastaa. Älykkyysosamäärä on aika alhainen henkilöillä, jotka oikeasti uskovat näitä huru-ukko-apostolien kiljuissaan sepittämiä "taivas-satuja".
        Ja kun tarpeeksi ottaa kiljua alkaa niitä enkeleitä ja pikku-ukkoja näkymään. Kukaan muu ei ole jumalan kuullut puhuvan (jumalan sana) kuin nämä hihhulit huumeissaan?

        Lue aku ankkaa


      • Anonyymi00024

        Miten se Jeesus kerkiää kaikkia rakastaa kun maailmassa on kohta 9 miljardia ihmistä? Kova poika rakastamaan.


    • Anonyymi00011

      Mutta eikös Raamatun mukaan Jeesuskin ajanut rahankerääjät temppelistä pois. Vai muistanko väärin?

      • Anonyymi00014

        Se ajoi ne jämpsän porttiin puremaan munkkia


      • Anonyymi00021
        Anonyymi00014 kirjoitti:

        Se ajoi ne jämpsän porttiin puremaan munkkia

        Kyllä ja munkkipellen Niuvanniemeen!


    • Anonyymi00017

      Minä en mitään hihhuleiden ja maailmanparantajien lahkoja rahoita, kaikkivoipa isä hanskaa kyllä kaiken muun paitsi raha-asiat ei oikeen onnistu

      • Anonyymi00018

        Ja munkin puremisen


    • Anonyymi00019

      Ilmeisesti kirkkoherra ei ole ajan tasalla.
      Eikös siellä ole se Trumpia jumaloiva pappi kasvatusteologina?
      Ei hitsarin taustalla teologia avaudu, sellaista punaniskasoopaa mies työntää.
      Sopii tietys Jämsään, jossa aikanaan kellotapuli seinää vastaan ammuttiin liki sata ihmistä Jämsän suojeluskunnan käskystä. No, toki niillä oli oli kaksi juoksupoikaa, Anne Saari ja Rummin Jussi.
      Ei muuta kuin erotkaa moisesta yhteisöstä. Varmaan kohta Jämsän kirkon sisällä järjestetään vapaaottelu Trumpin kunniaksi.

      • Anonyymi00020

        Kyllä on, ja kyseisestä hitsaripersusta on tehty niin monta valitusta, että jos ei kohta kenkää tule, niin siinä alkaa heilua kirkkoherrankin jakkara.


    • Anonyymi00022

      Diagonisti työtä läheltä seuranneena en ihmettele

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1389
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1334
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      123
      1198
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      139
      1025
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      897
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      336
      829
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      633
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe