Puolueen vihamielinen käytös maahanmuuttajia kohtaan oikeusministeri leimaa vasemmiston rasistiseksi, päin vastaiseksi miten itse käyttäytyvät, nyt kiillottaa puolueen kuvaa muka maahanmuuttaja ystävällinen puolue.
https://www.suomenuutiset.fi/eduskunta-hyvaksyi-tyoperaista-hyvaksikayttoa-koskevan-lainsaadannon-uudistuksen-ministeri-meri-sivaltaa-sdpn-johtamaa-vasemmisto-oppositiota/
Puolue vastustaa työperäistä maahanmuuttoa
10
98
Vastaukset 10
- Anonyymi00001
Siltikin äänestämme Persuja, koska ulkomaan kansalaisten työllisyysaste on yli 50 %.
Moni maahanmuuttajakin haluaisi että heitä ei tulisi enempää.
Toki halavat mummonsa ja pappansa ja isovanhempansa. - Anonyymi00002
kuka luottaa Suomen Uutisiin.
- Anonyymi00008
Pölhöt !
- Anonyymi00003
Ruotsin vasliitto Vänsterpartiet kalastelee terroristien ääniä
Islamilaisten halutaan äänestävän sosialisteja, jotka lupaavat ikuista
oleilua valtion laskuun sossussa
Expressen paljasti taannoin, että peräti parikymmentä vasemmistopuolueen syksyn vaalien ehdokasta oli esittänyt antisemitistisiä näkemyksiä, kiistänyt holokaustin ja ylistänyt terroritekoja.
Ruotsin pääministerin mukaan kyse on maahanmuuttajien äänten kalastelusta: “Näyttää Lähi-idän islamistien soluttautumiselta”.
Useat palestiinalaisjärjestöt ovat Expressenin mukaan tehneet sopimuksen vasemmistopuolueen (Vänsterpartiet) Helsingborgin osaston kanssa. “Joukko veljiä ja sisaria” Palestiina-liikkeestä saisi näin ollen paikan puolueen listalta sopivasti ennen syksyn vaaleja.
Expressenin artikkelisarja paljastaa, että kaikkiaan noin 20 vasemmistopuolueen syksyn paikallisvaalien ehdokasta on ylistänyt terroritekoja, kiistänyt holokaustin ja levittänyt antisemitismiä.
https://www.expressen.se/nyheter/politik/hela-listan-25-v-kandidater-som-firar-terror-och-hyllar-diktaturer/
Tässä on 25 vasemmistolaista, jotka kieltävät holokaustin, levittävät vihaa ja antisemitismiä, juhlivat terroritekoja ja ylistävät Iranin ja Venäjän johtajia – mutta silti saivat paikkoja puolueen vaalilistoilla. - Anonyymi00004
Ei j---lauta. Persu ei pysty kertaakaan avaamaan lärviään
haukkumatta demareita.
Ei kai se demarien vika ole jos oikeistolaiset yrittäjät käyttää ulkomaalaisia
työntekijöitä hyväkseen !? - Anonyymi00005
Marjayrittäjät on varmaan persuja. Vain persu kykenee hyväksikäyttämään
ulkomaalaisia, koska vihaan niitä. - Anonyymi00006
PS:n kannattajia nuo hyväksikäyttäjät ovat. Kostavat etnistaustaisille
ihmisille kaunansa. - Anonyymi00007
Täytyy olla rasisti, että voi käyttää muunmaalaisia hyväkseen.
Laitaoikeistolainen joka tapauksessa. - Anonyymi00009
En käytä hyväkseni minkään maalaisia, mutta vastustan muuta maahanmuuttoa kuin todellesta sotaa pakenevia ja töihin ja opiskelupaikkoihin tulevia ja äänestän persua. Heidän politiikkansa ainakin maahanmuuton suhteen on yhteneväinen oman ideologiani kanssa.
- Anonyymi00010
Palen kannattajissa on iso osa kommunisteja tai muita äkkivääriä tyhjäntoimittajia kelan elättejä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100822
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361770Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38589- 64560
- 46550
- 30546
- 66536
Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48527Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27522En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25520