Ennenkuin meni työnvälitykseen niin sai töitä. Yrittäjät oli ilmoittaneet avoimen työpaikan ja virkailijat katsoi sopivat ehdokkaat tarjolle.
Nyt työnvälitysvirkailijat vahtaa, hakeeko ihmiset 4 työpaikkaa vai ei. Tyhjänpäiväisiä hakemuksia lähetellään ja on lottovoitto jos niitä kuksan edes avaa sähköpostissa.
Ruvetkaahan työkkörin ihmiset oikeisiin hommiin ja etsikää työttömille työpaikkoja. Nyt on asiat nurinkurinen ja kurjuus jatkuu
Höpöt työllisyyspalvelut
14
343
Vastaukset
- Anonyymi00001
Laittanut merkille sen puljun työntekijöiden lihonneen kuin 🐷🐽🐖 possut ja kyseessä on emakko-osasto. Ei näin, pitää olla esimerkkinä työttömille ja olla aktiivinen koko ajan uusille mahdollisuuksille !!!
- Anonyymi00002
Onko siellä muka joskus ollut missejä töissä?
- Anonyymi00003
Kyllä se on työttömän tehtävä etsiä työpaikkansa ihan itse. Kukaan muu ei voi sitä tehdä.
- Anonyymi00010
Jos ei onnistu, pitäs tarjota tuki joka edesauttaisi
- Anonyymi00004
TYökkärin porukka tekee sitä, mitä ylhäältä päin on käsketty.
Työpaikkoja ei enää ilmoiteta työkkäriin ja enemmänkin työkkäri on ohjaava ja kuntouttava paikka, tai pitäisi olla- Anonyymi00009
Mitä semmosella on virkaa työttömälle
- Anonyymi00005
Ei enää kieltämättä työkkäri tarjoa paikkoja niinkuin ennen teki..Nyt pitää itse koittaa etsiä niitä
- Anonyymi00011
Tarjonta on netissä. Pitää osata katsoa sieltä.
- Anonyymi00006
Somessa pittää hulumuta ja videoita itestä julukasta.
- Anonyymi00007
Minulle tuli kiitos kirje kun hain yhtä työpaikkaa,
valitettavasti oli monta parempaa hakijaa.. - Anonyymi00008
Ite ei pääse puusta pitkälle, valitettavasti.
- Anonyymi00012
työnantajien sähköpostit tukkeutuu hakemuksista
- Anonyymi00013
Kerran haisi karmea pierunlemu siinä aulassa, lähin saman tien nostelemaan ja hommaain ite töitä. Nyt olen jo juopottelueläkkeellä.
- Anonyymi00014
jos ei osaa ihreä tyrkyttää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1821272
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138883- 84824
- 51748
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?47684Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t247594Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä311580Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55579Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,7550- 51549