Nyt KaPa hävisi Meksikolle 2-0 jalkapallo-ottelun, joka pelattiin myöhään eilen illalla Meksiko Cityssä. Naapurin ukko kyllä väitti, että vastassa Meksikon joukkueella ei ollut KaPa vaan Etelä-Afrikka. Minä katsoin televisiosta ja totesin, että toisen joukkueen pelurit olivat saman näköisiä kuin KaPan pelaajatkin.
KaPa hävisi taas!
8
225
Vastaukset
- Anonyymi00001
Höpöhöpö. Ne pelasi viime vuonna Hakassa. Eli ovat periaatteessa toisen polven suomalaisia.
- Anonyymi00002
Tarkoitatko Hevossuon Hakassa?
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Tarkoitatko Hevossuon Hakassa?
Kyllä maar. Jalkalloilu Kajaanissa on vitsien vitsi. Piirisarjaa vuosikymmenestä toiseen... isältä pojalle.
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Kyllä maar. Jalkalloilu Kajaanissa on vitsien vitsi. Piirisarjaa vuosikymmenestä toiseen... isältä pojalle.
Aloittajalle: Taidat olla värisokea. KaPalla on sininen paita. KaPa on muukalaislegioona ja , entinen maineikas KaPa, on vajonnut muoviseuraksi. Kunhan Arppa taas kyllästyy, se on siinä. Eipä silti , Arpan kaltaisia futishulluja Suomi ja Kajaani tarttee. Kaikki kunnia Arpalle. Homma on vain KaPassa liikaa yhden miehen varassa. Sen sijaan Hakassa on potentiaalia. Kajaani on vanha ja perinteikäs jalkapallokaupunki ja yleisön suosiota yhä löytyy. Kajaani nousee vielä. Sanokaa minun sanoneen !
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Aloittajalle: Taidat olla värisokea. KaPalla on sininen paita. KaPa on muukalaislegioona ja , entinen maineikas KaPa, on vajonnut muoviseuraksi. Kunhan Arppa taas kyllästyy, se on siinä. Eipä silti , Arpan kaltaisia futishulluja Suomi ja Kajaani tarttee. Kaikki kunnia Arpalle. Homma on vain KaPassa liikaa yhden miehen varassa. Sen sijaan Hakassa on potentiaalia. Kajaani on vanha ja perinteikäs jalkapallokaupunki ja yleisön suosiota yhä löytyy. Kajaani nousee vielä. Sanokaa minun sanoneen !
Höpöhöpö nousee. Kajaani oli jalkapallokaupunki 50 vuotta sitten. Nyt ei taso riitä edes miesten kolmoseen vaikka kuinka uhotaan. Vanhoja ukkoja katsomossa makkaran syönnissä.
- Anonyymi00008
Kapa voitti tänään komeasti 5-0. Nousu alkaa.
- Anonyymi00009
Paljon katsojia?
- Anonyymi00010
Kapa nöyryytti tänään Espanjaa tasapelillä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad621208- 42901
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että335685- 51661
- 51638
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116636- 99613
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76582
- 56574