Pienten lasten äidit kuulemma uupuvat, kun isovanhemmat ovat alkaneetkin elää omaa iloista elämäänsä ja matkustelemaan, eivätkä olekaan hoitoautomaatteja.
Suuntaus on oikea, sen hoitaa minkä tekee. Mummot ja papat vaan baanalle ja nauttimaan rahoistaan ihan itse.
Isovanhemmille oma elämä!
38
263
Vastaukset
- Anonyymi00001
Vastailee sinä et ammu ku räkäpäitä
- Anonyymi00002
Hehehee jessus sentään näitä
- Anonyymi00003
Invalidien iltamat.
- Anonyymi00005
Sinähän sen tiedät rollaattori vaari
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Mitä sinä teit elääksesi ennen kuolemaasi?
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Mitä sinä teit elääksesi ennen kuolemaasi?
Hanki elämä looser
- Anonyymi00022
Anonyymi00005 kirjoitti:
Kyllä te peter panitkin vanhenette,jos Luoja suo. Tolla tyylillä tuskinkaan,henkisesti lapsellisia ketkä vaarinakin olettaa olevansa suosittu. Ikä järjestys ei meinaa mitään tuonelan tiellä.
- Anonyymi00008
Kusipillut hoitakoot tekeleensä itse.
- Anonyymi00009
Perämetsän onanointikilpailun voittaja siinä kommentoi.
- Anonyymi00011
Anonyymi00009 kirjoitti:
Perämetsän onanointikilpailun voittaja siinä kommentoi.
Menkääs nyt räkäpäät muualle leikkimään
- Anonyymi00010
Nykyään taitaa tämä uupumiskynnys olla hyvin matalalla, pienten lasten äidit uupuu, sairaanhoitajat uupuu, maajussit uupuu jne. Kaikki uupuu..
- Anonyymi00013
Työttömät ja pummitkin uupuvat kuulemma valtavan paineen alla. Mikä tahansa päivä saattaa joutua töihin.
- Anonyymi00014
Nyt on hyvä taas moittia vanhempia ja syyttää omasta kyvyttömyydestä . Hienoa että nuori aikuinen voi taas siirtää vastuun toisille .
- Anonyymi00015
Mummot ja papat, bailatkaa rahanne vielä silloin kun kykenette ja jaksatte. Ette te ole mitään ilmaisia lastenhoitajia enää. Viron kylpylät ja etelän golfkentät odottavat!
- Anonyymi00017
Kyllä se on ihan vapaaehtoisia ottaako niitä lapsenlapsia hoitoon vai ei ....
- Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Kyllä se on ihan vapaaehtoisia ottaako niitä lapsenlapsia hoitoon vai ei ....
Et taaskaan ymmärtänyt lukemaasi! Kyse on siitä että jos ei ota kersoja hoitoon, niin niiden äidit ahdistuvat, masentuvat ja lannistuvat. Eivät kykene vanhemmuuteensa.
- Anonyymi00019
Tämä mummo ottaa mielellään lapsenlapset välillä viikonlopuksi tai pitemmäksikin aikaa hoitoonsa ja monta kertaa vuodessa että lasten vanhemmat pääsee kahdenkeskisille reissuille . Jaksavat sitten paremmin sitä perhearkeaankin.
- Anonyymi00020
Minä en käsitä että jotkut pariskunnat säästävät ja säästävät vaikka ovat muutenkin olleet pienituloisia, eläkkeellä ollessaan kun vielä säästävät ja rahaa voi olla tilillä satatuhatta tai satoja tuhansia.
Sitten käy niin että he nukkuu pois ja perilliset tappelee rahoista ja jopa rikkoo perillisten välit.
Parempi kun tuhlaisivat kaikki rahat ja omaisuuden. - Anonyymi00024
Anonyymi00019 kirjoitti:
Tämä mummo ottaa mielellään lapsenlapset välillä viikonlopuksi tai pitemmäksikin aikaa hoitoonsa ja monta kertaa vuodessa että lasten vanhemmat pääsee kahdenkeskisille reissuille . Jaksavat sitten paremmin sitä perhearkeaankin.
Osa yh äipeistä työntää lapsensa alvariinsa mummolaan että saa toteuttaa itseään kuppiloissa ja menetettyä nuoruuttaan ja vapauttaan. Mummo ei pääse edes pikku trimsuille kun yh tytär aina raahaa mummiparalle taas vastuutaan.
- Anonyymi00026
Anonyymi00020 kirjoitti:
Minä en käsitä että jotkut pariskunnat säästävät ja säästävät vaikka ovat muutenkin olleet pienituloisia, eläkkeellä ollessaan kun vielä säästävät ja rahaa voi olla tilillä satatuhatta tai satoja tuhansia.
Sitten käy niin että he nukkuu pois ja perilliset tappelee rahoista ja jopa rikkoo perillisten välit.
Parempi kun tuhlaisivat kaikki rahat ja omaisuuden.Kyllå ei jälki kasvuille velvoitetta antaa rahojaan,ennemmin hyvän tekeväisyyteen ja eläinsuojeluun rahat , Kuin ahneille aikuisille lapsilleen.
- Anonyymi00028
Anonyymi00026 kirjoitti:
Kyllå ei jälki kasvuille velvoitetta antaa rahojaan,ennemmin hyvän tekeväisyyteen ja eläinsuojeluun rahat , Kuin ahneille aikuisille lapsilleen.
Rahat eläinsuojeluun! 👍🐑🦊
- Anonyymi00021
Joka tekee, se hoitakoon. Kannattaa ajatella hetki ennen kuin siirtää polvensa erilleen!
- Anonyymi00025
Ehkäisyä,mutta kun känässä ollaan niin unhoittuu kaikki muu. Nykyään saa monia ehkäisy menetelmiä ilmaisena,veron maksajien rahoills niin ei oo ymmärrystä hankkia ehkäisimiä. Holtottomillekin on ruiskeena ja kierukka muodoissa himon hekumille suojausta. Siltikin abortti määrät korkeita,eli ohi menee älyt.
- Anonyymi00027
Onneksi miesten välinen seksi on yleistymässä, niin ei synny noita yhteiskunnan kustannuksia enää niin paljon.
- Anonyymi00031
Minä jos kuka sen tiedän.
- Anonyymi00032
Minun mummoni ja pappani eivät ole isoja! Ne juovat paljon olutta ja viiniä, eivätkä halua hoitaa minua, kun äitini lähtee etsimään ravintolasta minulle ja veljilleni uutta isiä jolla olisi talo ja auto. Mummo ja pappa on kai aika rikkaita, kun ne asuu talvella jossakin Espanjassa. Äiti sanoi että ne tuhlaavat kaikki rahansa sinne.
- Anonyymi00033
Elämä on
- Anonyymi00034
Isinetsinnän tuloksena on usein yksi huollettava lisää ja isiksi pyrkinyt Esko onkin itseasiassa naimisissa oleva Timo ja häipynyt kuin tuhka tuuleen.
- Anonyymi00035
Noinhan se ketju kulkee noissa alemmissa sosialiluokissa. Meillä ylempänäkin toki käydään aidan takana, mutta aina palataan sivistyneesti kotiin.
- Anonyymi00036
Kangaslami, pupari ja Kangasvuori täynnä noita joilla on vaikeuksia hoitaa tekosensa. Keskustan kapakoissa ne muijat on viikonloput tyrkyllä uusille iseille.
- Anonyymi00037
Alemmissa tasoissa se on luonnollinen jatkumo .
- Anonyymi00038
Kautta aikojenhan ovat iso vanhemmat olleet tukena kasvatus ja hoito työssä lapsi perheille. Onnelliset vanhemmat,onnelliset lapset. Lapsettomien turha kommentoida koska eivät tajua mitään,neuvoa ja ivata sen sijaan taitavat. Tukiverkko tärkeää ,pula niistä nykyään paljonkin.
- Anonyymi00039
Maailma on jo ajanut ohitsesi veteraani. Sata vuotta sitten isovanhemmat asuivat samassa taloudessa, silloin elettiin agraaritalouden aikaa. Tänä päivänä jokaisella on mahdollisuus elää omaa elämäänsä, niin ettei kukaan tuo siihen rajoitteita.
- Anonyymi00040
Asioista tietämättömän aloitus,täysin tietämätöntä sepitystä.
- Anonyymi00041
Hakkaa sinä vain tyhjää päätäsi tuulimyllyjen seiniin, ei ne asiat miksikään muutu. Maailma on jo ajanut ohitsesi seisot hölmönä yksin asemalla.
- Anonyymi00042
Iltalehti 12.6. Moni pienten lasten äiti on jatkuvasti väsynyt ja uupunut. Kaiken nähneet ammattilaiset puhuvat nyt syistä ilmiön taustalla. Yksi on muuttunut isovanhemmuus.
- Anonyymi00043
Nyky ajan mummoilla puuma henki päällä ukit ja mummot on kuin ikiteinejä oss. Vaihtavat mummoa ja ukkia baareissa tatskat persiissäkin kovikdia ketkä jääneet teinitasoon facessa ollaan näytillä jne.
- Anonyymi00044
Ne elävät juuri niin kuin kuuluukin. Kivikausi on jo jäänyt taa.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1711111
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132857- 84793
- 51738
Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55539Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä295533Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37531Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215489- 49477
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45472